Vďaka vysokej odbornosti a know-how je GEFCO prirodzeným lídrom na trhu a pôsobí ako vzor „zelenej logistiky“. „Vplyvom environmentálnych obmedzení narastá dopyt po multimodálnej preprave. Čoraz viac podnikov prezentuje svoju snahu riadiť sa politikou trvalo udržateľného rozvoja. Zo strednodobého hľadiska je nepredstaviteľné prepravovať tovar na vzdialenosť viac ako tisíc kilometrov iba po cestách,“ uviedol Ralf-Charley Schultze, riaditeľ pre GEFCO multimodálnu prepravu v Európe, Rusku a Strednej Ázii.
Multimodálna preprava je konkurencieschopná v porovnaní s cestnou prepravou a jej pridanou hodnotou sú vysoko kvalitné služby. Príkladom GEFCO kombinovanej prepravy typu cesta-more-cesta je tok Vigo-Saint-Nazaire, ako aj kombinované riešenie typu cesta-more-rieka-cesta, ktoré slúži na prepravu tovaru do mesta Wuhan v Číne, alebo riešenie typu cesta-železnica-cesta pre zásobovanie výrobných závodov medzi Parížom a Madridom.
Po úspešnom spustení železničného toku Vesoul-Kaluga pokračuje GEFCO v ďalšom rozvoji svojej ponuky služieb v oblasti multimodálnej prepravy. GEFCO marca zabezpečuje zásobovanie výrobného závodu v ruskom meste Kaluga železnicou z mesta Vesoul, vo Francúzsku v objeme minimálne piatich spiatočných ciest týždenne. GEFCO zavádza multimodálnu prepravu špeciálne navrhnutú pre svojich klientov. Príkladom je spojenie medzi Madridom a Parížom, vytvorené pre spoločnosť Unilever. IKEA má zasa záujem o zavedenie intermodálneho toku medzi svojím distribučným strediskom v prístave Fos, ktorý sa nachádza neďaleko Marseille, a parížskym regiónom.