GEFCO je prvou spoločnosťou, ktorá zaviedla železničné riešenie pre oddelenie logistiky spoločnosti Dacia v Rumunsku v roku 2008. Rieši zásobovanie výroby zásielkami vrátane zberu náhradných dielov z rôznych európskych krajín ako sú Nemecko a Belgicko, a zároveň zabezpečuje dodávku týchto dielov do CKD centra v Pitesti (Rumunsko) na zásobovanie montážneho závodu Dacia. Z Pitesti GEFCO vybavuje železničné a cestné zásielky hotových vozidiel do industriálneho parku v Parme na distribúciu po celom Taliansku (v priemere jeden vlak za týždeň v roku 2011). Počas obdobia najvyššej výroby GEFCO zabezpečuje prepravnú kapacitu pre DACIA a vybavuje špeciálne námorné zásielky do viacerých talianskych prístavov. Železničný a cestný multimodálny transport sa používa na expedovanie vozidiel do prístavu v Konštante, pre export na Blízky Východ, do Zálivu a do Afriky, v rozsahu 5 až 6 vlakov týždenne. Ročne GEFCO vyexpeduje v priemere 100 000 vozidiel pre DACIA. V októbri 2011 GEFCO prepravilo 9 800 vozidiel. Christophe de Korver, Generálny riaditeľ GEFCO Rumunsko hovorí: „Som hrdý na schopnosti a odborné skúsenosti, ktoré nadobudol lokálny tím. Toto know-how je veľkým prínosom pre tento projekt.“
Partnerstvo medzi GEFCO a Mercurio, významným hráčom v automobilovej preprave a distribúcii, prispelo k znovuobnoveniu zmluvy na distribúciu vozidiel spoločnosti Dacia na trh v Taliansku, z automobilového centra v Parme, kde GEFCO a Mercurio spojili svoje operácie. Emmanuel Arnaud, Obchodný riaditeľ oddelenia Global Accounts GEFCO, vysvetľuje: „Ak sa Dacia rozhodla obnoviť svoju zmluvu s nami, je to predovšetkým vďaka spoločnej snahe talianskej a rumunskej pobočky, a vďaka podpore zo strany GEFCO Sales. Taktiež sme prepracovali našu organizáciu logistiky spoliehajúc sa na nášho nového partnera, spoločnosť Mercurio.“
Z pohľadu ochrany životného prostredia, predstavovala preprava hotových vozidiel značky Dacia medzi Pitesti a Konštantou objem 64 920 ton vozidiel prepravených železnicou v roku 2010, čo znamená o 8 431 menej kamiónov na cestách. „Železničná preprava má viacero výhod, hlavne čo sa týka kapacity a dopadu na životné prostredie (zníženie dopadu hluku a karbónových emisíí), a preto je optimálnym riešením,“ poznamenal Christophe de Korver.