logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Vzhľadom na rastúce očakávania spoločnosti a regulačné požiadavky stále viac firiem deklaruje...
  • Zálohovanie na Slovensku píše mimoriadne úspešný príbeh, podľa prieskumu agentúry 2muse ho...
  • Aktuálne číslo časopisu Systémy Logistiky 103 vyšlo v tlačenom náklade 5000 výtlačkov a bolo...
  • Spoločnosť Packeta sa tento rok po prvýkrát stala logistickým partnerom podujatia Naše Mesto,...

Karty CCS prispejú k ochrane prírody

6. decembra 2017
Doprava 0
1702
Karty CCS prispejú k ochrane prírody

Zalesňovanie vyrúbaných oblastí, podpora rozvoja alternatívnych energií či rekultivácie skládkových plynov – overené a zmysluplné ekologické projekty z medzinárodného programu Clean Advantage budú teraz môcť podporiť slovenskí podnikatelia. Túto možnosť prihlásenia sa k spoločenskej zodpovednosti im sprostredkujú ich palivové karty od CCS. Slováci sa tak zaradia k svetovým značkám pomáhajúcim pomocou Clean Advantage, ako sú Google, Disney, Mattel alebo Heineken.

Slovenské firmy budú môcť prostredníctvom palivových kariet od CCS prispieť k ochrane prírody v mieste svojho pôsobenia, a pripojiť sa tak k podpore rady svetových iniciatív v rámci mnohých overených projektov na zachytenie škodlivého oxidu uhličitého (CO2) z ovzdušia. Spoločnosť CCS sa totiž od 1. januára budúceho roku zapojí do medzinárodného Programu Clean Advantage a jej klienti, majitelia a užívatelia vozových parkov, budú tak mať rovnakú možnosť podporiť napríklad miestne výsadby stromov, rekultiváciu skládok, alternatívne zdroje energie a podobne.

„Funguje to tak, že za každý liter pohonných hmôt natankovaný s použitím CCS palivovej karty, program vypočíta zodpovedajúce emisie oxidu uhličitého automobilu a automaticky, odvedenými centami naviac, investuje financie získané od užívateľov kariet do ekologických projektov. Emisie oxidu uhličitého vyprodukovaného počas jazdy môžu tak firmy zodpovedne znížiť práve prostredníctvom primeraných investícií do týchto projektov,“ vysvetľuje myšlienku medzinárodného programu, do ktorého sú dnes zapojené tisíce spoločností, generálny riaditeľ CCS Ján Polívka. Účastník programu nemusí zriaďovať žiadne zariadenie ani nemá administratívu naviac. Využíva existujúce vozidlá svojho vozového parku i karty CCS a z programu môže kedykoľvek zase vystúpiť.

CCS sa pre zapojenie do Clean Advantage rozhodla na základe zvyšujúceho sa dopytu slovenských podnikateľských subjektov po čitateľnej a dobre organizovanej možnosti naplniť svoju spoločenskú zodpovednosť. Prieskumy spoločnosti GreenPrint, ktorá program Clean Advantage zastrešuje, ukazujú, že polovica spotrebiteľov uprednostňuje pri obstarávaní tovarov a služieb spoločnosti, ktoré podporujú ekologické programy. Až 59 % spotrebiteľov je potom ochotných zaplatiť viac za ekologicky orientované produkty.

„Redukcia oxidu uhličitého korešponduje s našim zameraním. Páči sa nám, že program je dobrovoľný a klienti sa budú môcť rozhodnúť, či snahu CCS podporia a do programu sa pripoja alebo nie. Ich peniaze budú investované len do preverených a certifikovaných projektov, takže si všetci účastníci budú môcť skontrolovať účelnosť vynaložených prostriedkov,“ upozornil Jan Polívka s tým, že spoločnosť sa bude snažiť projekty maximálne priblížiť do regiónu sídla firiem. Každá zapojená firma dostane certifikát s vyčíslením ročnej redukcie CO2, samolepku na auto a ECO logo na web, ktorý bude môcť prezentovať a takto sa odlíšiť od konkurencie. „Pravidelne z našej strany dostane výpočet aktivít, ktoré sa vďaka získaným financiám podarilo uskutočniť. Zameriame sa predovšetkým na zalesňovanie lokalít v Nízkych Tatrách,“ informoval Jan Polívka.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

M2C Slovakia nasadzuje drony do výškového čistenia. Kto zaspí, prehrá

Trh sa mení a my s ním. V M2C Slovakia rozširujeme naše portfólio o revolučnú službu – výškové čistenie pomocou dronov. Moderná technológia Baudoin Wash-Drone 1.2 predstavuje efektívnu, bezpečnú a ekologickú alternatívu k tradičnému umývaniu fasád a solárnych panelov. Dron čistí pomocou horúcej osmotickej vody a vysokotlakovej wapky, bez potreby lešenia či horolezcov. Výsledok? Rýchlejší […]

Patrik Smolka z Linde MH: Elektromobilita je pre nás historická záležitosť

Patrik Smolka pôsobí v spoločnosti Linde MH od svojich profesijných začiatkov. Z technickej podpory a cez produktový manažment sa prepracoval až k oblasti automatizácie. Viedol viacero komplexných projektov od prvotných analýz po ich finálnu implementáciu a stál za väčšinou automatizovaných riešení, ktoré spoločnosť Linde MH úspešne realizovala na slovenskom trhu. Dnes vedie tím produktovej podpory […]

Ako vyzerá budúcnosť logistiky? Nalaďte si STILLové reči

Tešíte sa, že ste vytvorili fungujúci sklad. Počet objednávok rastie, no dodávky zrazu nestíhajú a skladové kapacity dosahujú svoje limity. Zamestnanci robia príliš veľa náročnej fyzickej práce, procesy sú neefektívne, vznikajú chyby. Ako tomu predísť? Poďte o tom diskutovať s odborníkmi a pripojte sa koncom mája na livestream spoločnosti STILL. Bude o automatizácii a riadení […]

„Vysokozdvižný vozík z Číny? Zabudnite na predsudky – spoľahlivosť má dnes novú značku“

Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva vozíky do viac ako 120 krajín, spolupracuje s európskym lídrom KION Group a ponúka overený výkon za dostupnú cenu? EP Equipment nie je neznámy výrobca. Je to jeden z globálnych hráčov, ktorý spolupracuje s KION Group – európskou jednotkou a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 103: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok