logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Logistické parky nie sú len pre trhových gigantov. Svoj priestor na rast v nich nájdu aj...
  • Grant je vo výške 5,68 milióna eur na modernizáciu 23 elektrických nákladných lokomotív....
  • Cieľom sú tržby vo výške 10 miliárd eur a EBIT ROS vo výške 10 percent na organickom základe do...
  • Spoločnosť Scania Slovakia oznamuje zmenu na pozícii finančného riaditeľa (CFO). S účinnosťou od...

Globálny trend na trhu kancelárskych priestorov

18. marca 2019
Spravodajstvo 0
1478
Globálny trend na trhu kancelárskych priestorov

Na trhu kancelárskych priestorov sa čoraz viac stáva silnejším trend prenájmu servisovaných kancelárii. O čom svedčí aj podiel na tomto trhu, kde v niektorých hlavných metropolách skoro 50% nových transakcií tvoria práve poskytovatelia servisovaných kancelárii. Medzi najväčších poskytovateľov patria spoločnosti International Workplace Group(IWG) a WeWork. Na Slovensku sú nám taktiež známe koncepty HubHub od HB Reavis alebo 5 StarOffices.

Jeden z hlavných klientov – spoločnosť Regus, ktorá je súčasťou International Workplace Group, vníma tento trend a jeho rozvoj na SR a ČR pozitívne: „Tento trend, ktorý sa všeobecne označuje ako flexible working, pomáha firmám presunúť sa od fixných nákladov k flexibilným a získať tak potrebnú agilitu v rýchlo sa meniacom prostredí. Výsledkom sú úspory nákladov a zvýšenie efektivity a spokojnosti zamestnancov. Táto v zahraničí už preverená prax je stále obľúbenejšia aj u nás a očakávame, že popularita konceptu flexible working bude aj naďalej rásť. Na zvýšený dopyt reagujeme nielen rozširovaním kancelárskych centier, ktoré už sú zavedené, ako napr. centrá Europeum a Apollo, ale aj otváraním centier nových – v minulom roku Polus Tower II a ďalšie sú v príprave. Budovaním siete, ktorú môžu naši klienti využívať ako svoju vlastnú, zvyšujeme atraktivitu našej ponuky a získavame značnú konkurenčnú výhodu,” uvádza Karel Pelán, Country Manager Czech Republic & Slovakia.

Kaviarne a lounge zóny, ktoré sú súčasťou takýchto centier dokážu plnohodnotne nahradiť klasické kancelárie a ponúkajú tak nájomcom priestor na kooperáciu. Koncept servisovaných kancelárii preto nevyužívajú, už len start-upy, ale aj stabilné malé či stredné firmy z rôznych sektorov.

„Samotná synergia medzi poskytovateľom servisovaných kancelárií a vlastníkom objektu je viac než bezchybná. Prenajímatelia tak dokážu ponúknuť dočasné priestory v rámci objektu aj väčším firmám počas trvania doby výstavby kancelárií, čo je s pravidla obdobie 4 mesiacov. Nájomca tak na novej adrese dokáže fungovať v podstate ihneď po podpise nájomnej zmluvy. Naopak koncept servisovaných kancelárií dokáže majiteľovi objektu časom ponúknuť stabilného nájomcu formou rastúcich firiem, ktoré sa potrebujú rozširovať.“ konštatuje Michal Rudinský, Head Of Office v 108 Agency na Slovensku.

Čo sú servisované kancelárie a čím sa odlišujú?

Servisované kancelárie sú typ produktu, ktorý na trhu kancelárskych priestorov čo najkomplexnejšie zastrešuje potreby zákazníka, teda Nájomcu. Od pracovného miesta, cez operatívne využívanie zasadačiek až po občerstvenie a administratívnu podporu, vie jednotlivec plnohodnotne fungovať bez potreby rozšírenia tímu zamestnancov.

Ďalšou dôležitou vlastnosťou servisovaných kancelárii je ich priestorová a časová flexibilita. Nájomca je pre prevádzkovateľa takéhoto typu kancelárii partnerom už v prípade virtuálneho sídla. Vie si však prenajať aj pracovné miesto v rámci zdieľaných kancelárii, pripadne tzv „single office“. Možnosť kooperovať medzi jednotlivými spoločnosťami otvára možnosti širokej spolupráce aj pre nový typ nájomcov, ktorý boli doteraz izolovaný na home office, respektíve nemali možnosť operatívne si prenajať pracovné miesto. Častokrát sa však stretávame aj s požiadavkou prenájmu viac m2 pre spoločnosti, ktoré potrebujú rýchlo usadiť väčší počet ľudí. Býva tomu tak v prípade obdobia výstavby vlastných kancelárii ale aj v prípade nečakanej expanzie, či príchodu novej firmy na slovenský trh. Možnosť krátkodobého nájmu plne zariadených kancelárii je teda ďalším kľúčovým faktorom, ktorý významne odlišuje a konkurenčne posilňuje postavenie servisovaných kancelárii na trhu.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Patrik Smolka z Linde MH: Elektromobilita je pre nás historická záležitosť

Patrik Smolka pôsobí v spoločnosti Linde MH od svojich profesijných začiatkov. Z technickej podpory a cez produktový manažment sa prepracoval až k oblasti automatizácie. Viedol viacero komplexných projektov od prvotných analýz po ich finálnu implementáciu a stál za väčšinou automatizovaných riešení, ktoré spoločnosť Linde MH úspešne realizovala na slovenskom trhu. Dnes vedie tím produktovej podpory […]

„Vysokozdvižný vozík z Číny? Zabudnite na predsudky – spoľahlivosť má dnes novú značku“

Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva vozíky do viac ako 120 krajín, spolupracuje s európskym lídrom KION Group a ponúka overený výkon za dostupnú cenu? EP Equipment nie je neznámy výrobca. Je to jeden z globálnych hráčov, ktorý spolupracuje s KION Group – európskou jednotkou a […]

Spoločnosť Jungheinrich si v rámci Stratégie 2030+ stanovila jasné ciele rastu

Cieľom sú tržby vo výške 10 miliárd eur a EBIT ROS vo výške 10 percent na organickom základe do roku 2030, strategické iniciatívy v oblastiach globálnej expanzie, automatizácie, rozšírenia portfólia a transformácie a rast podporovaný cieleným prístupom k fúziám a akvizíciám so zameraním na Severnú Ameriku a Áziu a Tichomorie, ako aj na oblasť automatizácie. […]

M2C Slovakia nasadzuje drony do výškového čistenia. Kto zaspí, prehrá

Trh sa mení a my s ním. V M2C Slovakia rozširujeme naše portfólio o revolučnú službu – výškové čistenie pomocou dronov. Moderná technológia Baudoin Wash-Drone 1.2 predstavuje efektívnu, bezpečnú a ekologickú alternatívu k tradičnému umývaniu fasád a solárnych panelov. Dron čistí pomocou horúcej osmotickej vody a vysokotlakovej wapky, bez potreby lešenia či horolezcov. Výsledok? Rýchlejší […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 103: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok