Packeta najobľúbenejšou značkou v oblasti logistiky
Doručovateľská spoločnosť Packeta sa stala v prestížnom prieskume poradenskej spoločnosti KPMG najobľúbenejšou značkou v oblasti logistiky. Celkovo jej v prieskume patrí štvrtá pozícia. Ide o posun v rebríčku o tri priečky nahor.
Už po štvrtýkrát za sebou sa najobľúbenejšou značkou na Slovensku stalo kníhkupectvo Martinus. Hneď za ním sa na druhom mieste umiestnilo kníhkupectvo Panta Rhei a tretie miesto patrí drogérii dm drogerie markt. Na štvrtom mieste a aj najobľúbenejšou značkou v oblasti logistiky sa stala doručovateľská spoločnosť Packeta. Tieto zistenia vyplynuli z novej štúdie zákazníckej skúsenosti, ktorú zrealizovala spoločnosť KPMG na Slovensku.
„Slovenskí zákazníci chcú spoľahlivé a flexibilné doručovateľské služby, ktoré im Packeta vie prostredníctvom čoraz širšej siete výdajných miest ako aj Z-Boxov garantovať,“ konštatuje Alexander Jančo, výkonný riaditeľ Packeta na Slovensku.
Rebríček zákaznícky najobľúbenejších značiek na Slovensku za rok 2021:
1 | Martinus | maloobchod |
2 | Panta Rhei | maloobchod |
3 | Dm drogerie markt | maloobchod |
4 | Packeta | logistika |
5 | Decathlon | maloobchod |
Posun o 3 priečky
Packeta v minulom ročníku prieskumu KPMG obsadila siedmu priečku. Tento rok si tak polepšilo o tri miesta. „Zavádzanie nových technológií považujeme za jeden z pilierov nášho úspechu. Svojím prístupom sa nám darí určovať trendy v logistike a posúvať e-commerce na vyšší level a to nielen na Slovensku,“ konštatuje Alexander Jančo. V minulom roku Packeta rozšírila svoje služby o doručovanie na adresu a priniesli nové samoobslužné výdajné miesta Z-BOXy, ktoré ďalej umocňujú koncept vyzdvihnutia zásielky kedykoľvek to zákazníkovi vyhovuje.
O štúdii KPMG
Prieskum zákazníckej skúsenosti na Slovensku 2021 pripravila spoločnosť KPMG, ktorého Customer Experience Excellence Center je celosvetovo najväčší think-tank na zákaznícku skúsenosť. Každoročne hodnotí najlepšie značky sveta a zostavuje rebríček zákaznícky najobľúbenejších spoločností. Na základe jeho dlhoročných výskumov sa každá vynikajúca zákaznícka skúsenosť dá popísať jedinečnou metrikou Šiestich pilierov – The Six PillarsTM. Touto metodikou sa prieskum realizoval na Slovensku už po piatykrát. Zber dát sa uskutočnil v roku 2021. Svoju skúsenosť so 105 značkami v 9 sektoroch vyjadrilo viac ako 2 500 respondentov z celého Slovenska.