Spoločne budú propagovať v Európe dôležitosť údržby a bezpečných postupov pri údržbe. Prieskum EU-OSHA ukázal, že v niektorých európskych krajinách až 20 % všetkých pracovných nehôd sa stane pri údržbe a viac ako polovica všetkých nehôd je zapríčinená údržbou v určitých oblastiach.
Toyota Material Handling Europe podporuje túto kampaň, pretože bezpečnosť je pre jej zákazníkov veľmi dôležitá a tvorí základný kameň podnikovej kultúry.
Kampaň agentúry EU-OSHA za Bezpečnú údržbu má za cieľ zvýšiť povedomie o dôležitosti údržby na európskych pracoviskách a o rizikách vyplývajúcich z nesprávnej údržby. Kampaň prebieha okrem 27-ich členských krajín EÚ aj v ďalších krajinách. Cieľom EU-OSHA je znížiť počet pracovných nehôd v rokoch 2007 až 2012 o 25 %. Ako jeden z 30-ich oficiálnych európskych partnerov pre kampaň 2010-2011, a zároveň ako jediný partner z oblasti priemyslu manipulácie s materiálom, Toyota Material Handling Europe bude stavať na existujúcich bezpečnostných programoch pre vlastných zamestnancov na zlepšenie znalosti a používania bezpečných postupov pri údržbe. Navyše, spoločnosť sa bude snažiť spolupracovať so svojimi obchodnými partnermi a ostatnými zaujímajúcimi sa stranami pri propagácii bezpečnej údržby.