Spoločnosť Škoda Auto v roku 2010 prvýkrát prelomila hranicu trištvrte milióna predaných vozidiel. Do roku 2018 chce Škoda ročný predaj minimálne zdvojnásobiť na úroveň 1,5 mil. vozidiel. Automobilka preto začala rozsiahlu produktovú a trhovú ofenzívu a vo všetkých závodoch plánuje zvýšenie výroby. Rok 2010 uzavrela Škoda s pozitívnym výsledkom. Tržby vzrástli o 22,4 % na 8,69 mld. eur. Prevádzkový výsledok sa nárastom na 447 mil. eur viac ako zdvojnásobil.
„Rok 2011 je, presne 20 rokov od vstupu koncernu Volkswagen, pre Škodu rokom
prehadzovania výhybiek a rokom rozjazdu,“ uviedol Winfried Vahland, predseda predstavenstva spoločnosti Škoda Auto. V prvých dvoch mesiacoch roka 2011 vzrástli celosvetové predaje značky oproti predchádzajúcemu roku o takmer 25 % na 132 100 vozidiel. „Našu pozíciu na trhoch budeme dôsledne posilňovať a v tomto roku počítame s pokračovaním kurzu rastu. Za týmto účelom plánujeme zvýšenie výroby v závodoch spoločnosti Škoda, a to ako na našom domácom českom trhu, tak aj mimo Európy,“ dodal Winfried Vahland.