Výrobky Skullcandy sú predávané vo viac ako 70 krajinách po celom svete. Skullcandy sa stalo svetovo najpopulárnejšou audio značkou vďaka odlišným farbám, charakteru a výkonnosti inak monochromatického odboru; revolúcie audio arény zavedením slúchadiel, ďalšími audio a bezdrôtovými modernými výrobkami, ktoré majú nezameniteľný štýl a výnimočný výkon.
Donedávna Skullcandy dodávala svoje produkty výhradne prostredníctvom distribútorov v Európe, avšak dopyt po produktoch, rovnako ako rastúci sortiment viedli k zmene v predajnom modeli. Skullcandy teraz dodáva priamo maloobchodníkom a spotrebiteľom. Toto predstavuje oveľa zložitejší dodávateľský reťazec.
„Skullcandy nechce vlastniť vysokozdvižný vozík alebo sklad. Chceme zamerať našu energiu na rozvoji značky a nových zaujímavých produktov. Radšej necháme dodávateľský reťazec v rukách profesionálov, ktorí sa špecializujú v tejto oblasti obchodu,“ uviedol Daylen Bushman, riaditeľ Global Logistics spoločnosti Skullcandy.
Od konca roku 2011 poskytuje DHL Supply Chain firme Skullcandy celý rad logistických služieb, vrátane skladovania, prepravy a distribúcie, spätnej logistiky, e-commerce a služieb s pridanou hodnotou, ako je označovanie produktov, prebaľovanie a testovanie. Fred Westdijk, viceprezident Business Development spoločnosti DHL Supply Chain, hovorí: „S našimi službami preberáme komplexnú logistiku z rúk Skullcandy a takto im umožňujeme sústrediť sa na svoju hlavnú činnosť. Máme široké znalosti o logistických službách v Európe v rozsahu od colných služieb až po distribúciu na vidieku, maloobchodné spracovanie objednávok a efulfilment, takisto spätnú logistiku, ktoré nás robia ideálnym logistickým partnerom pre Skullcandy.“