Spoločnosť na Slovensku aktuálne zamestnáva 140 pracovníkov, ktorí v predošlom roku spracovali 230 000 zásielok a hospodárili s obratom 23 mil. eur.
Dôležitými medzníkmi v histórii firmy bolo okrem otvorenia terminálu v Bratislave v roku 2003 postupné vybudovanie ďalších prevádzok vo Zvolene, Košiciach a Žiline. „Vďaka tejto sieti ponúkame na Slovensku vnútroštátny servis do 24 hodín, čo je na Slovensku takmer jedinečné. Stredobodom je náš Hub Zvolen v srdci Slovenska,“ vysvetľuje Dietmar Schmickl, riaditeľ Schenker.
Mimoriadny význam má národná sieť v súhre s medzinárodnými pozemnými dopravami – Schenker obsluhuje kľúčové trhy Poľsko, Česko, Nemecko, Švédsko, Turecko aj Rakúsko priamymi linkami pre kusový tovar. Do Rakúska mieri dokonca dvakrát denne.
Okrem zákazníkov z oblasti automobilového priemyslu patria k najdôležitejších klientom Schenker aj firmy pôsobiace v oblasti spotrebných tovarov a elektroniky. „V oboch priemyselných odvetviach sú do značnej miery vysoké požiadavky na zabezpečenie. Náš produkt DB SCHENKERsecurity je presvedčivým riešením, ktoré nám sprístupnilo spoluprácu so značkami zvučných mien,“ hovorí Dietmar Schmickl.
Automobilový, spotrebný a elektronický priemysel sú pre Schenker taktiež dôležitými zákazníkmi v oblasti zmluvnej logistiky. V termináli Bratislava sa skladujú okrem iného tovary vedúceho európskeho výrobcu kozmetiky a výrobcu elektroniky, ktoré sa na Slovensku distribuujú na vyžiadanie prostredníctvom siete Schenker. „V Žiline sme vybudovali logistický sklad pre dodávateľov automobilového priemyslu, z ktorého sekvenčne zásobujeme závody viacerých výrobcov automobilov,“ upozorňuje Dietmar Schmickl na druhé dôležité logistické centrum.
Na rok 2013 je naplánované rozšírenie aktivít v Žiline. DB Schenker tu otvára nový sklad s plochou 3000 m2, ktorý má slúžiť nielen zákazníkom z oblasti automobilového, ale aj spotrebného priemyslu. Posilňuje sa tiež letecká a námorná doprava zo Slovenska a na Slovensko, pričom slovenské zastúpenie profituje z napojenia na Hub pre leteckú a námornú dopravu v Rakúsku a následne na celosvetovú sieť DB Schenker. V najbližších mesiacoch bude slovenské zastúpenie ďalej rozvíjať pozemnú dopravu v smere juhovýchodná Európa – predovšetkým do Rumunska, Bulharska a Maďarska.