CCV koncipovalo riešenie ako ucelenú B2B platformu pre obchodných partnerov a spoločnosti OBI ČR ho poskytuje ako službu (SaaS). Za kľúčové prínosy projektu označil Stefan Jass, vedúci IT v OBI ČR, najmä efektívne pokrytie celého procesu elektronickej fakturácie a archivácie a s tým súvisiace zníženie prácnosti a chybovosti. „Ocenili sme okrem iného jednoduchosť integrácie do existujúcej podnikovej infraštruktúry a skutočnosť, že všetko prebehlo bez najmenších komplikácií a podľa časového plánu. V neposlednom rade musím spomenúť výraznú úsporu nákladov, pričom návratnosť celej investície bola zhruba sedem mesiacov,“ uviedol Stefan Jass.
Vďaka novému riešeniu od CCV Informační systémy je OBI ČR teraz nezávislé na použitom formáte elektronickej fakturácie a môže tak prijímať viac elektronických faktúr od širokého spektra svojich dodávateľov. Z tohto dôvodu došlo počas necelého roku k nárastu zo 40 % elektronicky fakturujúcich dodávateľov na úroveň 70 %. Desaťtisíce elektronických faktúr ročne navyše oproti pôvodným papierovým faktúram tak znamenajú vyše dvetisíc hodín ušetrenej práce za rok len pri príjme faktúr.