logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL Jobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • SL BOOK
  • SL News
    • Archiv newsletteru SL News
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Plne automatizovaný systém robotického vychystávania tovaru DHL Supply Chain uviedla do...
  • Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia...
  • Garbe Green Park Piešťany nastoluje nový štandard v prístupe k udržateľnosti a zelenej výstavbe...
  • Prazdroj otvoril v Plzni automatizovaný sklad Viac skladovacieho priestoru a rýchlejšie...

TMHE predstavila svoj servisný koncept

21. júla 2014
Spravodajstvo 0
723

„Naším cieľom je mať vedúce postavenie na európskom trhu a to znamená mať vynikajúce výrobky a tiež servisné úrovne, ktoré nielenže spĺňajú dnešné požiadavky zákazníkov, ale predvídajú, čo budú očakávať zajtra,“ vysvetľuje Nick Duckworth.

Toyota v minulosti dosiahla obrovský vplyv vo výrobných procesoch so systémom Toyota Production System (TPS). TPS bol prijatý v mnohých priemyselných oboroch sveta a pojmy ako sú „just-in-time“ či „lean“, sa stali centrom moderného myslenia. Dokonca aj japonský termín „kaizen“, ktorý znamená neustále zlepšovanie, si našiel cestu do medzinárodného slovníka a procesov podnikového plánovania.

Podpora technikov

Nick Duckworth vysvetľuje, že koncept bol vyvíjaný niekoľko rokov: „Začali sme pred viac ako desiatimi rokmi a skutočne sme sa pokúsili porozumieť, aký druh podpory budú naši zákazníci potrebovať v budúcnosti, a spôsob, ako technológie môžu podporiť naše prevádzky. Jedna z prvých vecí bola, že sme sa pokúsili eliminovať papierovanie zo servisných procesov pripojením všetkých našich servisných technikov on-line. Toto nielenže znížilo plytvanie v zmysle dokumentácie a váhy materiálu prepravovaného v servisných vozidlách, dôsledkom čoho bola úspora paliva, ale odkrylo sériu výhod, ako zjednodušiť spôsob našej činnosti.“

Aký druh zlepšení to prinieslo? „Odhliadnuc od zrejmých výhod, ako je zjednodušenie administratívy, dosiahli sme skutočné výhody v spôsobe podpory našich servisných technikov. Napríklad servisný technik má počas práce u zákazníka k dispozícii kompletnú servisnú históriu vozíka spolu s najnovšími informáciami o náhradných dielcoch a technickú podporu,“ vysvetľuje Nick Duckworth.

Dôležitá spätná väzba

Ďalej zdôraznil dôležitosť spätnej reakcie zákazníka: „Pravidelne robíme prieskum u zákazníka, aby sme získali spätnú väzbu – v skutočnosti sme počas minulých dvoch rokov realizovali viac ako šesť tisíc prieskumov v celej Európe. Okrem toho sme v stálom kontakte so zákazníkmi, máme v priebehu roka viac ako 3,5 milióna servisných zásahov v celej Európe. Výsledok prieskumov je jasný. Najdôležitejšia pre zákazníkov je spoľahlivosť. V skutočnosti dvanásť zo šestnástich najdôležitejších kritérií pre spokojnosť zákazníka súvisí so spoľahlivosťou a otázkami spojenými so servisom.“

Dvanásť hodnôt

Nick Duckworth vysvetlil podrobnejšie ako Toyota Service Concept funguje: „Je to veľmi podobné ako Toyota Production System, nakoľko je to založený na sérii dvanástich hodnôt, ktoré sme zakomponovali do plánovania a riadenia našich servisných prevádzok. Veľa z týchto hodnôt je spoločných s TPS, vrátane vecí ako sú Kaizen (trvalé zlepšovanie), Odstránenie plytvania a Genchi Genbutsu, čo znamená ísť na koreň veci a urobiť správne rozhodnutia. Tiež sme vyvinuli hodnoty súvisiace so servisom, ako sú Informácie v reálnom čase, ktoré sú jadrom našich on-line systémov a Schopnosť reagovať, čo je samozrejme podstatná vec. Ďalšiu z hodnôt predstavuje Exact fit – ktorý sa nevzťahuje len na veci, ako sú výmena dielcov, ale aj na vozíky dodané na pokrytie výnimočných pracovných špičiek a predovšetkým zaistiť Exact fit v prípade servisného kontraktu. Samozrejmosťou je spôsobilosť servisných technikov pre servisované vozíky.“

S čím príde Toyota Service Concept na budúce? Nick Duckworth usudzuje: „TSC je cesta. Začali sme ju pred viac ako desiatimi rokmi a výsledky sú už viditeľné na spôsobe, ako dnes spolupracujeme s našimi zákazníkmi.  Ako TPS, je aj TSC trvalý proces a riadi všetku našu činnosť. Už teraz plánujeme ako tento spôsob ďalej zlepšíme v budúcnosti.“

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

SL Jobs

SL Jobs

12. januára 2022

Archív pracovných pozícií

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Martin Stratov: Navrhujeme optimálne riešenie v každej oblasti, a to aj v udržateľnosti

Martin Stratov: Navrhujeme optimálne riešenie v každej oblasti, a to aj v udržateľnosti Spoločnosť Garbe Industrial Real Estate Slovakia zintenzívnila v poslednom období svoje developerské aktivity. Momentálne stavia v Piešťanoch, pričom svoju pozornosť zameriava najmä na efektívne a udržateľné riešenia, ktoré prinášajú rôzne typy benefitov nielen pre nových nájomcov, ale aj pre spoločnosť z hľadiska ekológie. Čo všetko […]

Opustené výrobné areály konečne ožívajú

Opustené výrobné areály konečne ožívajú Menia sa na moderné centrá miest a získavajú úplne nový význam. Na tému brownfieldov sme sa pozreli s Ondrejom Boberom, Parkmakerom zo spoločnosti CTP. Podľa štúdie z roku 2019 je Bratislava mesto brownfieldov. Má 131 takýchto lokalít, väčšinu v centrálnej časti na ploche 630 hektárov. Dokáže využiť tento potenciál? Musíme dodať, že […]

Zvýšte efektivitu obchodníkov a navýšte ich obraty

Zvýšte efektivitu obchodníkov a navýšte ich obraty Obchod a marketing sú pre firmu kľúčové pre dosahovanie stanovených cieľov obratu a zisku. V priebehu životného cyklu spoločnosti prichádza obdobie, kedy sú z dôvodu nutnosti dosahovania vyšších cieľov na tieto oddelenia kladené vysoké nároky, čo vedie k ich preťažovaniu alebo potrebe nových zamestnancov. Avšak na dosiahnutie týchto […]

Značka Gebrüder Weiss patrí medzi Superbrands

Značka Gebrüder Weiss patrí medzi Superbrands Logistická a prepravná spoločnosť Gebrüder Weiss získala ocenenie Business Superbrands Slovakia. Zaradila sa tak medzi významné značky a najlepšie firmy na Slovensku. Ocenenia Superbrands Award sa oficiálne odovzdávali po 10-krát v rámci galavečera Tribute Event, ktorý sa konal v hoteli Carlton „Som nesmierne rád, že ničím nezaostávame za poprednými značkami […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 93: Hlavná téma: Logistické služby; Doprava: Využitie LNG v doprave; Development: Vplyv inflácie na projekty; Interview: Peter Holba, Dalitrans; Prípadová štúdia: Spolupráca Packeta a 108 Agency; Výrobná logistika: Efektivita manipulačnej techniky; Skladovanie: Trendy vo svete paliet; Management: Bezpečnosť zamestnancov; Obaly: RFID; Žena v logistike: Mária Budzelová; KLM: Na návšteve Česmad a DPD

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required