logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Trh s priemyselnými nehnuteľnosťami v strednej a východnej Európe (CEE) vstúpil do roku 2025 so...
  • OMV Slovensko pokračuje v rozširovaní svojej siete nabíjacích staníc eMotion o nové ultrarýchle...
  • Nový klient z oblasti automotive priniesol nielen výzvy, ale aj výrazný priestor pre rast....
  • Nedostatok kvalifikovaných pracovníkov je podľa zástupcov Asociácie personálnych agentúr...

TMHE predstavila svoj servisný koncept

21. júla 2014
Spravodajstvo 0
790

„Naším cieľom je mať vedúce postavenie na európskom trhu a to znamená mať vynikajúce výrobky a tiež servisné úrovne, ktoré nielenže spĺňajú dnešné požiadavky zákazníkov, ale predvídajú, čo budú očakávať zajtra,“ vysvetľuje Nick Duckworth.

Toyota v minulosti dosiahla obrovský vplyv vo výrobných procesoch so systémom Toyota Production System (TPS). TPS bol prijatý v mnohých priemyselných oboroch sveta a pojmy ako sú „just-in-time“ či „lean“, sa stali centrom moderného myslenia. Dokonca aj japonský termín „kaizen“, ktorý znamená neustále zlepšovanie, si našiel cestu do medzinárodného slovníka a procesov podnikového plánovania.

Podpora technikov

Nick Duckworth vysvetľuje, že koncept bol vyvíjaný niekoľko rokov: „Začali sme pred viac ako desiatimi rokmi a skutočne sme sa pokúsili porozumieť, aký druh podpory budú naši zákazníci potrebovať v budúcnosti, a spôsob, ako technológie môžu podporiť naše prevádzky. Jedna z prvých vecí bola, že sme sa pokúsili eliminovať papierovanie zo servisných procesov pripojením všetkých našich servisných technikov on-line. Toto nielenže znížilo plytvanie v zmysle dokumentácie a váhy materiálu prepravovaného v servisných vozidlách, dôsledkom čoho bola úspora paliva, ale odkrylo sériu výhod, ako zjednodušiť spôsob našej činnosti.“

Aký druh zlepšení to prinieslo? „Odhliadnuc od zrejmých výhod, ako je zjednodušenie administratívy, dosiahli sme skutočné výhody v spôsobe podpory našich servisných technikov. Napríklad servisný technik má počas práce u zákazníka k dispozícii kompletnú servisnú históriu vozíka spolu s najnovšími informáciami o náhradných dielcoch a technickú podporu,“ vysvetľuje Nick Duckworth.

Dôležitá spätná väzba

Ďalej zdôraznil dôležitosť spätnej reakcie zákazníka: „Pravidelne robíme prieskum u zákazníka, aby sme získali spätnú väzbu – v skutočnosti sme počas minulých dvoch rokov realizovali viac ako šesť tisíc prieskumov v celej Európe. Okrem toho sme v stálom kontakte so zákazníkmi, máme v priebehu roka viac ako 3,5 milióna servisných zásahov v celej Európe. Výsledok prieskumov je jasný. Najdôležitejšia pre zákazníkov je spoľahlivosť. V skutočnosti dvanásť zo šestnástich najdôležitejších kritérií pre spokojnosť zákazníka súvisí so spoľahlivosťou a otázkami spojenými so servisom.“

Dvanásť hodnôt

Nick Duckworth vysvetlil podrobnejšie ako Toyota Service Concept funguje: „Je to veľmi podobné ako Toyota Production System, nakoľko je to založený na sérii dvanástich hodnôt, ktoré sme zakomponovali do plánovania a riadenia našich servisných prevádzok. Veľa z týchto hodnôt je spoločných s TPS, vrátane vecí ako sú Kaizen (trvalé zlepšovanie), Odstránenie plytvania a Genchi Genbutsu, čo znamená ísť na koreň veci a urobiť správne rozhodnutia. Tiež sme vyvinuli hodnoty súvisiace so servisom, ako sú Informácie v reálnom čase, ktoré sú jadrom našich on-line systémov a Schopnosť reagovať, čo je samozrejme podstatná vec. Ďalšiu z hodnôt predstavuje Exact fit – ktorý sa nevzťahuje len na veci, ako sú výmena dielcov, ale aj na vozíky dodané na pokrytie výnimočných pracovných špičiek a predovšetkým zaistiť Exact fit v prípade servisného kontraktu. Samozrejmosťou je spôsobilosť servisných technikov pre servisované vozíky.“

S čím príde Toyota Service Concept na budúce? Nick Duckworth usudzuje: „TSC je cesta. Začali sme ju pred viac ako desiatimi rokmi a výsledky sú už viditeľné na spôsobe, ako dnes spolupracujeme s našimi zákazníkmi.  Ako TPS, je aj TSC trvalý proces a riadi všetku našu činnosť. Už teraz plánujeme ako tento spôsob ďalej zlepšíme v budúcnosti.“

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Patrik Smolka z Linde MH: Elektromobilita je pre nás historická záležitosť

Patrik Smolka pôsobí v spoločnosti Linde MH od svojich profesijných začiatkov. Z technickej podpory a cez produktový manažment sa prepracoval až k oblasti automatizácie. Viedol viacero komplexných projektov od prvotných analýz po ich finálnu implementáciu a stál za väčšinou automatizovaných riešení, ktoré spoločnosť Linde MH úspešne realizovala na slovenskom trhu. Dnes vedie tím produktovej podpory […]

Ako vyzerá budúcnosť logistiky? Nalaďte si STILLové reči

Tešíte sa, že ste vytvorili fungujúci sklad. Počet objednávok rastie, no dodávky zrazu nestíhajú a skladové kapacity dosahujú svoje limity. Zamestnanci robia príliš veľa náročnej fyzickej práce, procesy sú neefektívne, vznikajú chyby. Ako tomu predísť? Poďte o tom diskutovať s odborníkmi a pripojte sa koncom mája na livestream spoločnosti STILL. Bude o automatizácii a riadení […]

„Vysokozdvižný vozík z Číny? Zabudnite na predsudky – spoľahlivosť má dnes novú značku“

Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva vozíky do viac ako 120 krajín, spolupracuje s európskym lídrom KION Group a ponúka overený výkon za dostupnú cenu? EP Equipment nie je neznámy výrobca. Je to jeden z globálnych hráčov, ktorý spolupracuje s KION Group – európskou jednotkou a […]

M2C Slovakia nasadzuje drony do výškového čistenia. Kto zaspí, prehrá

Trh sa mení a my s ním. V M2C Slovakia rozširujeme naše portfólio o revolučnú službu – výškové čistenie pomocou dronov. Moderná technológia Baudoin Wash-Drone 1.2 predstavuje efektívnu, bezpečnú a ekologickú alternatívu k tradičnému umývaniu fasád a solárnych panelov. Dron čistí pomocou horúcej osmotickej vody a vysokotlakovej wapky, bez potreby lešenia či horolezcov. Výsledok? Rýchlejší […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 103: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok