logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL Jobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • P3 Bratislava Airport privítal najväčšiu zbierku československých veteránov v Európe V mestskom...
  • Prologis predstavuje platformu Essentials Nová platforma poskytuje škálovateľné a komplexné...
  • SL SK 96: Zelená logistika prináša prestíž aj konkurenčnú výhodu Znižovanie emisií je...
  • Smurfit Kappa sa dohodla na spojení s americkým konkurentom WestRock Spojenie dvoch nadnárodných...

TMHE predstavila svoj servisný koncept

21. júla 2014
Spravodajstvo 0
750

„Naším cieľom je mať vedúce postavenie na európskom trhu a to znamená mať vynikajúce výrobky a tiež servisné úrovne, ktoré nielenže spĺňajú dnešné požiadavky zákazníkov, ale predvídajú, čo budú očakávať zajtra,“ vysvetľuje Nick Duckworth.

Toyota v minulosti dosiahla obrovský vplyv vo výrobných procesoch so systémom Toyota Production System (TPS). TPS bol prijatý v mnohých priemyselných oboroch sveta a pojmy ako sú „just-in-time“ či „lean“, sa stali centrom moderného myslenia. Dokonca aj japonský termín „kaizen“, ktorý znamená neustále zlepšovanie, si našiel cestu do medzinárodného slovníka a procesov podnikového plánovania.

Podpora technikov

Nick Duckworth vysvetľuje, že koncept bol vyvíjaný niekoľko rokov: „Začali sme pred viac ako desiatimi rokmi a skutočne sme sa pokúsili porozumieť, aký druh podpory budú naši zákazníci potrebovať v budúcnosti, a spôsob, ako technológie môžu podporiť naše prevádzky. Jedna z prvých vecí bola, že sme sa pokúsili eliminovať papierovanie zo servisných procesov pripojením všetkých našich servisných technikov on-line. Toto nielenže znížilo plytvanie v zmysle dokumentácie a váhy materiálu prepravovaného v servisných vozidlách, dôsledkom čoho bola úspora paliva, ale odkrylo sériu výhod, ako zjednodušiť spôsob našej činnosti.“

Aký druh zlepšení to prinieslo? „Odhliadnuc od zrejmých výhod, ako je zjednodušenie administratívy, dosiahli sme skutočné výhody v spôsobe podpory našich servisných technikov. Napríklad servisný technik má počas práce u zákazníka k dispozícii kompletnú servisnú históriu vozíka spolu s najnovšími informáciami o náhradných dielcoch a technickú podporu,“ vysvetľuje Nick Duckworth.

Dôležitá spätná väzba

Ďalej zdôraznil dôležitosť spätnej reakcie zákazníka: „Pravidelne robíme prieskum u zákazníka, aby sme získali spätnú väzbu – v skutočnosti sme počas minulých dvoch rokov realizovali viac ako šesť tisíc prieskumov v celej Európe. Okrem toho sme v stálom kontakte so zákazníkmi, máme v priebehu roka viac ako 3,5 milióna servisných zásahov v celej Európe. Výsledok prieskumov je jasný. Najdôležitejšia pre zákazníkov je spoľahlivosť. V skutočnosti dvanásť zo šestnástich najdôležitejších kritérií pre spokojnosť zákazníka súvisí so spoľahlivosťou a otázkami spojenými so servisom.“

Dvanásť hodnôt

Nick Duckworth vysvetlil podrobnejšie ako Toyota Service Concept funguje: „Je to veľmi podobné ako Toyota Production System, nakoľko je to založený na sérii dvanástich hodnôt, ktoré sme zakomponovali do plánovania a riadenia našich servisných prevádzok. Veľa z týchto hodnôt je spoločných s TPS, vrátane vecí ako sú Kaizen (trvalé zlepšovanie), Odstránenie plytvania a Genchi Genbutsu, čo znamená ísť na koreň veci a urobiť správne rozhodnutia. Tiež sme vyvinuli hodnoty súvisiace so servisom, ako sú Informácie v reálnom čase, ktoré sú jadrom našich on-line systémov a Schopnosť reagovať, čo je samozrejme podstatná vec. Ďalšiu z hodnôt predstavuje Exact fit – ktorý sa nevzťahuje len na veci, ako sú výmena dielcov, ale aj na vozíky dodané na pokrytie výnimočných pracovných špičiek a predovšetkým zaistiť Exact fit v prípade servisného kontraktu. Samozrejmosťou je spôsobilosť servisných technikov pre servisované vozíky.“

S čím príde Toyota Service Concept na budúce? Nick Duckworth usudzuje: „TSC je cesta. Začali sme ju pred viac ako desiatimi rokmi a výsledky sú už viditeľné na spôsobe, ako dnes spolupracujeme s našimi zákazníkmi.  Ako TPS, je aj TSC trvalý proces a riadi všetku našu činnosť. Už teraz plánujeme ako tento spôsob ďalej zlepšíme v budúcnosti.“

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

SL Jobs

SL Jobs

12. januára 2022

Archív pracovných pozícií

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Toyota predstavuje dva nové modely v zdokonalenom rade VNA

Toyota predstavuje dva nové modely v zdokonalenom rade VNA Zákazníci si môžu vybrať vozík do veľmi úzkych uličiek, ktorý vyhovuje ich prevádzke – širšiu alebo užšiu verziu, s pevným alebo kĺbovým podvozkom. Koncept pokročilých vozíkov do veľmi úzkych uličiek (VNA) je založený na modeloch Toyota BT Vector série A. Nové modely vozíkov Toyota BT Vector […]

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO V roku 2023 prinášame podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chceme poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia […]
René Stranz, riaditeľ spoločnosti Gebrüder Weiss na Slovensku

30-ročný príbeh úspechu spoločnosti Gebrüder Weiss na Slovensku

30-ročný príbeh úspechu spoločnosti Gebrüder Weiss na Slovensku V centre pozornosti oslavy pôsobivej cesty a budovania digitalizácie a udržateľnosti lídra v oblasti logistiky. Firma Gebrüder Weiss, medzinárodná dopravná a logistická spoločnosť, rekapituluje tri úspešné desaťročia na Slovensku. Od založenia pobočky na Slovensku pred 30 rokmi sa spoločnosť s obratom 47,9 milióna eur v roku 2022 […]

Nová priemyselná a logistická hala v Martine

Nová priemyselná a logistická hala v Martine Vďaka svojej výhodnej polohe je ideálnym distribučným uzlom pre domácich a medzinárodných klientov. Logistické centrum Sučany ponúka priestory na výrobu alebo logistiku od 6 000 m2 do 40 000 m2. „Hala má územné rozhodnutie a je pripravená na sťahovanie pre klienta do deväť mesiacov od podpisu nájomnej zmluvy“ hovorí Tomáš […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 95: Hlavná téma: Lodná doprava; Doprava: Systémy riadenia dopravy; Development: Obnoviteľné zdroje v logistických parkoch; Interview: Ľuboš Paulíni o logistike pre Corner SK; Prípadová štúdia: Automatizované skladové veže; b: Elektronické zdieľanie dokladov; Sklad a manipulácia: Manipulačná technika v chladnom prostredí; Obaly: Turbulencie na paletovom trhu; Žena v logistike: Gabriela Sokolová; Agenda: Kongres EASTLOG s rekordnou účasťou

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required