logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL Jobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • SL BOOK
  • SL News
    • Archiv newsletteru SL News
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Podniky po covide potrebujú reštart Po dvoch uplynulých rokoch, počas ktorých bola prevádzka...
  • Prestížne ocenenie Red Dot Award pre elektrický kompaktný nízkozdvižný vozík ERE 225i od...
  • Gefco pomáha postprodukčnými úpravami vozidiel predĺžiť úžitkový čas áut vo flotilách Spoločnosť...
  • DATART po rekonštrukcii znovu otvorí jednu zo svojich najväčších predajní Návštevníci...

TMHE predstavila svoj servisný koncept

21. júla 2014
Spravodajstvo 0
676

„Naším cieľom je mať vedúce postavenie na európskom trhu a to znamená mať vynikajúce výrobky a tiež servisné úrovne, ktoré nielenže spĺňajú dnešné požiadavky zákazníkov, ale predvídajú, čo budú očakávať zajtra,“ vysvetľuje Nick Duckworth.

Toyota v minulosti dosiahla obrovský vplyv vo výrobných procesoch so systémom Toyota Production System (TPS). TPS bol prijatý v mnohých priemyselných oboroch sveta a pojmy ako sú „just-in-time“ či „lean“, sa stali centrom moderného myslenia. Dokonca aj japonský termín „kaizen“, ktorý znamená neustále zlepšovanie, si našiel cestu do medzinárodného slovníka a procesov podnikového plánovania.

Podpora technikov

Nick Duckworth vysvetľuje, že koncept bol vyvíjaný niekoľko rokov: „Začali sme pred viac ako desiatimi rokmi a skutočne sme sa pokúsili porozumieť, aký druh podpory budú naši zákazníci potrebovať v budúcnosti, a spôsob, ako technológie môžu podporiť naše prevádzky. Jedna z prvých vecí bola, že sme sa pokúsili eliminovať papierovanie zo servisných procesov pripojením všetkých našich servisných technikov on-line. Toto nielenže znížilo plytvanie v zmysle dokumentácie a váhy materiálu prepravovaného v servisných vozidlách, dôsledkom čoho bola úspora paliva, ale odkrylo sériu výhod, ako zjednodušiť spôsob našej činnosti.“

Aký druh zlepšení to prinieslo? „Odhliadnuc od zrejmých výhod, ako je zjednodušenie administratívy, dosiahli sme skutočné výhody v spôsobe podpory našich servisných technikov. Napríklad servisný technik má počas práce u zákazníka k dispozícii kompletnú servisnú históriu vozíka spolu s najnovšími informáciami o náhradných dielcoch a technickú podporu,“ vysvetľuje Nick Duckworth.

Dôležitá spätná väzba

Ďalej zdôraznil dôležitosť spätnej reakcie zákazníka: „Pravidelne robíme prieskum u zákazníka, aby sme získali spätnú väzbu – v skutočnosti sme počas minulých dvoch rokov realizovali viac ako šesť tisíc prieskumov v celej Európe. Okrem toho sme v stálom kontakte so zákazníkmi, máme v priebehu roka viac ako 3,5 milióna servisných zásahov v celej Európe. Výsledok prieskumov je jasný. Najdôležitejšia pre zákazníkov je spoľahlivosť. V skutočnosti dvanásť zo šestnástich najdôležitejších kritérií pre spokojnosť zákazníka súvisí so spoľahlivosťou a otázkami spojenými so servisom.“

Dvanásť hodnôt

Nick Duckworth vysvetlil podrobnejšie ako Toyota Service Concept funguje: „Je to veľmi podobné ako Toyota Production System, nakoľko je to založený na sérii dvanástich hodnôt, ktoré sme zakomponovali do plánovania a riadenia našich servisných prevádzok. Veľa z týchto hodnôt je spoločných s TPS, vrátane vecí ako sú Kaizen (trvalé zlepšovanie), Odstránenie plytvania a Genchi Genbutsu, čo znamená ísť na koreň veci a urobiť správne rozhodnutia. Tiež sme vyvinuli hodnoty súvisiace so servisom, ako sú Informácie v reálnom čase, ktoré sú jadrom našich on-line systémov a Schopnosť reagovať, čo je samozrejme podstatná vec. Ďalšiu z hodnôt predstavuje Exact fit – ktorý sa nevzťahuje len na veci, ako sú výmena dielcov, ale aj na vozíky dodané na pokrytie výnimočných pracovných špičiek a predovšetkým zaistiť Exact fit v prípade servisného kontraktu. Samozrejmosťou je spôsobilosť servisných technikov pre servisované vozíky.“

S čím príde Toyota Service Concept na budúce? Nick Duckworth usudzuje: „TSC je cesta. Začali sme ju pred viac ako desiatimi rokmi a výsledky sú už viditeľné na spôsobe, ako dnes spolupracujeme s našimi zákazníkmi.  Ako TPS, je aj TSC trvalý proces a riadi všetku našu činnosť. Už teraz plánujeme ako tento spôsob ďalej zlepšíme v budúcnosti.“

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

SL Jobs

SL Jobs

12. januára 2022

Archív pracovných pozícií

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Ako moderne zaistiť bezpečnosť zamestnancov v logistike?

Ako moderne zaistiť bezpečnosť zamestnancov v logistike? „Legislatíva hovorí, že každý zamestnávateľ je povinný zamestnancom, ktorí vykonávajú rizikovú prácu, zabezpečiť ich neustály dohľad. A to buď druhým pracovníkom alebo iným spôsobom. Dohliadajúci pracovník je ale pre zamestnávateľov príliš drahý a mohol by navyše vykonávať v rámci firmy inú prácu,“ hovorí Lukáš Převrátil, riaditeľ vzdialeného dohľadu […]

Systematické riadenie organizácie

Systematické riadenie organizácie Systematické riadenie organizácie a odbavenie prepravných kapacít je prínosom pre príjem, expedíciu aj dopravcu. Aplikácia riadenia časových okien na nakládke a vykládke Time Slot Control spolu s komplexným yard management riešením pomáha skrátiť čas potrebný na odbavenie vozidla. Situácia na dopravnom trhu je zložitá. Preto je kladený dôraz na efektívnu spoluprácu a […]

27 kamier a AI postačuje na 80 000 metrov štvorcových

27 kamier a AI postačuje na 80 000 metrov štvorcových Kontajnerový terminál Herne ušetrí 60 000 eur ročne na prevádzkových nákladoch na fyzickú bezpečnosť Kontajnerový terminál Herne (CTH) je príkladná spoločnosť z Porúria. Na ploche takmer 80 000 metrov štvorcových sa distribuuje tovar z celého sveta na miesto určenia. Predchádzajúca bezpečnostná stratégia s bezpečnostnými strážcami […]

Ak potrebujete špičkový vysokozdvižný vozík len na určité obdobie, riešením je prenájom

Ak potrebujete špičkový vysokozdvižný vozík len na určité obdobie, riešením je prenájom V dnešnej rýchlej dobe, kedy sú správne nastavené procesy v sklade základom efektivity, je mimoriadne dôležitá spoľahlivá manipulačná technika s prvotriednym servisom. To však predstavuje značné investície, ktoré majiteľ prevádzky nemusí práve mať alebo sa mu neoplatí rozširovať vozový park natrvalo. V týchto prípadoch je praktickým a výhodným […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 91: Hlavná téma: Omnichannel logistika; Doprava: Manipulačná technika v náročnom teréne; Development: Využitie IT systémov; Interview: Ľubomír Petrík, Terno; Prípadová štúdia: Skladové priestory pre dm drogerie markt Slovensko; Výrobná logistika: Železničná doprava; Konferencia: Slovlog v Bratislave; KLM: Prínos kongresov pre logistiku; Skladovanie: Dodávateľské reťazce

Prečítať elektronicky.
Zaistite si svoj výtlačok.

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required