„Sústavné zvyšovanie počtu doručených balíkov prináša požiadavky na zvyšovanie kapacity celej siete“, povedal Ľuboš Otto, obchodný riaditeľ DPD. Senická pobočka prinesie zákazníkom DPD na Záhorí rozšírenie ponuky služieb, ktoré môžu využívať a zrýchlenie doručovacieho servisu.
„Balíky v mestách Senica, Skalica a ich okolí budú doručované v skorších hodinách a naopak vieme umožniť neskoršie vyzdvihovacie časy firmám a internetovým obchodom v tejto oblasti,“ hovorí Ľuboš Otto. Služby DPD v spádovej oblasti senického depa budú rozšírené aj o expresné produkty DPD 10:00, DPD 12:00 – doručovanie do desiatej a dvanástej hodiny v nasledujúci pracovný deň a Sobotňajšie doručenie, využitie ktorých bolo v tejto časti Slovenska doposiaľ nedostupné.
Ďalším bonusom pre zákazníkov zo Záhoria je aj otvorenie DPD ParcelShopu, ďalšieho zo siete odberných miest DPD, v ktorom si zákazníci môžu svoje balíky nie len osobne vyzdvihnúť, ale aj podať za mimoriadne výhodných cenových podmienok. Príjemca zásielky tým získava ďalšiu voľbu pri preprave svojho balíka. Už nie je potrebné, aby sa viazal na príchod kuriéra, zásielku si môže nechať doručiť do DPD ParcelShopu, kde si ju vyzdvihne podľa svojich možností, kedykoľvek počas nasledujúcich 7 pracovných dní.