logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL Jobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • SL SK 96: Zelená logistika prináša prestíž aj konkurenčnú výhodu Znižovanie emisií je...
  • Smurfit Kappa sa dohodla na spojení s americkým konkurentom WestRock Spojenie dvoch nadnárodných...
  • Rudolf Nemec je vedúcim tímu kapitálových trhov v Cushman & Wakefield Cushman &...
  • Maersk predstavil prvú kontajnerovú loď na ekologický metanol Prvá kontajnerová loď na svete s...

The People Network sa stáva novým sloganom TNT

29. septembra 2014
Spravodajstvo 0
769

Kampaň predstavuje TNT ako sieť tých správnych ľudí, ktorí pomáhajú zákazníkom v ich podnikateľskom raste. Nová identita značky bude slávnostne odhalená v reklamnej kampani naprieč ôsmimi európskymi krajinami. Propagácia je plánovaná v 26 krajinách a bude podporená priamym marketingom. Nová kampaň stavia TNT do pozície vyzývateľa na trhu malých a stredných podnikov (SMEs).
TNT vybudovala v posledných 70 rokoch najrozsiahlejšiu európsku cestnú a leteckú sieť pre zásielky a prepravu nákladov. „Máme jasnú stratégiu, a to sústrediť sa na naše silné stránky: našich zamestnancov, ich prístup k službám pre zákazníkov a na našu jedinečnú sieť. Zákazníci pre nás nie sú obyčajné čiarové kódy, rovnako ako my nie sme roboti. Všetci sa stotožňujeme s tým, čo je dôležité pre našich zákazníkov, a tým je obchodný rast. Osobný prístup a pochopenie toho, čo zákazníci naozaj chcú, a čím nás odlíši od ostatných,“ hovorí Tex Gunning, CEO spoločnosti TNT.
Sieť tých správnych ľudí
Realizácia kampane prebehne naprieč Európou a zahŕňa všetko, od televíznych reklám, rádio spotov, billboardov až po predajné a vernostné programy. Dokazuje, že TNT investuje do svojej silnej myšlienky osobného kontaktu so zákazníkom, ktorú prezentuje ako zásadný medzník v histórii modernej logistiky. Kampaň je podporená priamym marketingom (EDM) v 60 krajinách, za ktorým stojí holandská agentúra Etcetera.
Dick van der Lecq, Marketing Director spoločnosti Etcetera, hovorí: „Predtým si zákazníci kupovali produkty alebo značky. Teraz si klienti vedome kupujú spoločnosť. Jej DNA a osobnosti stojace za značkou. Z rozhovorov s desiatkami zamestnancov TNT jasne vyplynul ich postoj k zákazníkom. Dá sa vyjadriť jednou vetou – sme „ľudská“ spoločnosť. V televíznom spote je táto myšlienka na prvý pohľad stvárnená kamiónom, ktorý tvoria ľudia. Pohľad do zákulisia z natáčania, kde hlavnú úlohu hrajú zamestnanci, preto určite stojí za to.“

Nový dizajn

TNT sa pri príležitosti zmeny identity značky spojila s medzinárodnou agentúrou Design Bridge. Práve oni stoja za novým sloganom TNT „The People Network“ a navrhli nové, sviežejšie a sebavedomejšie logo v modernom kabáte. Piers Bebbington, Client Services Director v Design Bridge tvrdí: „Bola to fantastická výzva. Nešlo o to znova vymýšľať vymyslené, ale hlavne stotožniť sa s vyzývateľským pôvodom TNT, odhaliť určité skutočnosti a ich význam pre značku. A následne všetko previesť do reality, aby si TNT zákazníci mohli všetko prežiť na vlastnej koži.“

Nová korporátna identita a vyjadrenie značky budú postupne predstavené naprieč spoločnosťou TNT v najbližších 36 mesiacoch. Nový dizajn bude komunikovaný prostredníctvom série prvkov v celej sieti TNT. Zmeny sa týkajú napríklad nového dizajnu vozidiel, nadlinkovej komunikácie a zamestnaneckých uniforiem alebo aj nových obalov zásielok po celom svete. Počas najbližších desiatich týždňov potom budú mať zákazníci možnosť zadarmo otestovať „novú starostlivosť TNT“ medzinárodnou zásielkou po Európe do 100kg.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

SL Jobs

SL Jobs

12. januára 2022

Archív pracovných pozícií

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Toyota predstavuje dva nové modely v zdokonalenom rade VNA

Toyota predstavuje dva nové modely v zdokonalenom rade VNA Zákazníci si môžu vybrať vozík do veľmi úzkych uličiek, ktorý vyhovuje ich prevádzke – širšiu alebo užšiu verziu, s pevným alebo kĺbovým podvozkom. Koncept pokročilých vozíkov do veľmi úzkych uličiek (VNA) je založený na modeloch Toyota BT Vector série A. Nové modely vozíkov Toyota BT Vector […]

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO V roku 2023 prinášame podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chceme poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia […]
René Stranz, riaditeľ spoločnosti Gebrüder Weiss na Slovensku

30-ročný príbeh úspechu spoločnosti Gebrüder Weiss na Slovensku

30-ročný príbeh úspechu spoločnosti Gebrüder Weiss na Slovensku V centre pozornosti oslavy pôsobivej cesty a budovania digitalizácie a udržateľnosti lídra v oblasti logistiky. Firma Gebrüder Weiss, medzinárodná dopravná a logistická spoločnosť, rekapituluje tri úspešné desaťročia na Slovensku. Od založenia pobočky na Slovensku pred 30 rokmi sa spoločnosť s obratom 47,9 milióna eur v roku 2022 […]

Nová priemyselná a logistická hala v Martine

Nová priemyselná a logistická hala v Martine Vďaka svojej výhodnej polohe je ideálnym distribučným uzlom pre domácich a medzinárodných klientov. Logistické centrum Sučany ponúka priestory na výrobu alebo logistiku od 6 000 m2 do 40 000 m2. „Hala má územné rozhodnutie a je pripravená na sťahovanie pre klienta do deväť mesiacov od podpisu nájomnej zmluvy“ hovorí Tomáš […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 95: Hlavná téma: Lodná doprava; Doprava: Systémy riadenia dopravy; Development: Obnoviteľné zdroje v logistických parkoch; Interview: Ľuboš Paulíni o logistike pre Corner SK; Prípadová štúdia: Automatizované skladové veže; b: Elektronické zdieľanie dokladov; Sklad a manipulácia: Manipulačná technika v chladnom prostredí; Obaly: Turbulencie na paletovom trhu; Žena v logistike: Gabriela Sokolová; Agenda: Kongres EASTLOG s rekordnou účasťou

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required