logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Vzhľadom na rastúce očakávania spoločnosti a regulačné požiadavky stále viac firiem deklaruje...
  • Zálohovanie na Slovensku píše mimoriadne úspešný príbeh, podľa prieskumu agentúry 2muse ho...
  • Aktuálne číslo časopisu Systémy Logistiky 103 vyšlo v tlačenom náklade 5000 výtlačkov a bolo...
  • Spoločnosť Packeta sa tento rok po prvýkrát stala logistickým partnerom podujatia Naše Mesto,...

The People Network sa stáva novým sloganom TNT

29. septembra 2014
Spravodajstvo 0
811

Kampaň predstavuje TNT ako sieť tých správnych ľudí, ktorí pomáhajú zákazníkom v ich podnikateľskom raste. Nová identita značky bude slávnostne odhalená v reklamnej kampani naprieč ôsmimi európskymi krajinami. Propagácia je plánovaná v 26 krajinách a bude podporená priamym marketingom. Nová kampaň stavia TNT do pozície vyzývateľa na trhu malých a stredných podnikov (SMEs).
TNT vybudovala v posledných 70 rokoch najrozsiahlejšiu európsku cestnú a leteckú sieť pre zásielky a prepravu nákladov. „Máme jasnú stratégiu, a to sústrediť sa na naše silné stránky: našich zamestnancov, ich prístup k službám pre zákazníkov a na našu jedinečnú sieť. Zákazníci pre nás nie sú obyčajné čiarové kódy, rovnako ako my nie sme roboti. Všetci sa stotožňujeme s tým, čo je dôležité pre našich zákazníkov, a tým je obchodný rast. Osobný prístup a pochopenie toho, čo zákazníci naozaj chcú, a čím nás odlíši od ostatných,“ hovorí Tex Gunning, CEO spoločnosti TNT.
Sieť tých správnych ľudí
Realizácia kampane prebehne naprieč Európou a zahŕňa všetko, od televíznych reklám, rádio spotov, billboardov až po predajné a vernostné programy. Dokazuje, že TNT investuje do svojej silnej myšlienky osobného kontaktu so zákazníkom, ktorú prezentuje ako zásadný medzník v histórii modernej logistiky. Kampaň je podporená priamym marketingom (EDM) v 60 krajinách, za ktorým stojí holandská agentúra Etcetera.
Dick van der Lecq, Marketing Director spoločnosti Etcetera, hovorí: „Predtým si zákazníci kupovali produkty alebo značky. Teraz si klienti vedome kupujú spoločnosť. Jej DNA a osobnosti stojace za značkou. Z rozhovorov s desiatkami zamestnancov TNT jasne vyplynul ich postoj k zákazníkom. Dá sa vyjadriť jednou vetou – sme „ľudská“ spoločnosť. V televíznom spote je táto myšlienka na prvý pohľad stvárnená kamiónom, ktorý tvoria ľudia. Pohľad do zákulisia z natáčania, kde hlavnú úlohu hrajú zamestnanci, preto určite stojí za to.“

Nový dizajn

TNT sa pri príležitosti zmeny identity značky spojila s medzinárodnou agentúrou Design Bridge. Práve oni stoja za novým sloganom TNT „The People Network“ a navrhli nové, sviežejšie a sebavedomejšie logo v modernom kabáte. Piers Bebbington, Client Services Director v Design Bridge tvrdí: „Bola to fantastická výzva. Nešlo o to znova vymýšľať vymyslené, ale hlavne stotožniť sa s vyzývateľským pôvodom TNT, odhaliť určité skutočnosti a ich význam pre značku. A následne všetko previesť do reality, aby si TNT zákazníci mohli všetko prežiť na vlastnej koži.“

Nová korporátna identita a vyjadrenie značky budú postupne predstavené naprieč spoločnosťou TNT v najbližších 36 mesiacoch. Nový dizajn bude komunikovaný prostredníctvom série prvkov v celej sieti TNT. Zmeny sa týkajú napríklad nového dizajnu vozidiel, nadlinkovej komunikácie a zamestnaneckých uniforiem alebo aj nových obalov zásielok po celom svete. Počas najbližších desiatich týždňov potom budú mať zákazníci možnosť zadarmo otestovať „novú starostlivosť TNT“ medzinárodnou zásielkou po Európe do 100kg.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Ako vyzerá budúcnosť logistiky? Nalaďte si STILLové reči

Tešíte sa, že ste vytvorili fungujúci sklad. Počet objednávok rastie, no dodávky zrazu nestíhajú a skladové kapacity dosahujú svoje limity. Zamestnanci robia príliš veľa náročnej fyzickej práce, procesy sú neefektívne, vznikajú chyby. Ako tomu predísť? Poďte o tom diskutovať s odborníkmi a pripojte sa koncom mája na livestream spoločnosti STILL. Bude o automatizácii a riadení […]

„Vysokozdvižný vozík z Číny? Zabudnite na predsudky – spoľahlivosť má dnes novú značku“

Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva vozíky do viac ako 120 krajín, spolupracuje s európskym lídrom KION Group a ponúka overený výkon za dostupnú cenu? EP Equipment nie je neznámy výrobca. Je to jeden z globálnych hráčov, ktorý spolupracuje s KION Group – európskou jednotkou a […]

Patrik Smolka z Linde MH: Elektromobilita je pre nás historická záležitosť

Patrik Smolka pôsobí v spoločnosti Linde MH od svojich profesijných začiatkov. Z technickej podpory a cez produktový manažment sa prepracoval až k oblasti automatizácie. Viedol viacero komplexných projektov od prvotných analýz po ich finálnu implementáciu a stál za väčšinou automatizovaných riešení, ktoré spoločnosť Linde MH úspešne realizovala na slovenskom trhu. Dnes vedie tím produktovej podpory […]

M2C Slovakia nasadzuje drony do výškového čistenia. Kto zaspí, prehrá

Trh sa mení a my s ním. V M2C Slovakia rozširujeme naše portfólio o revolučnú službu – výškové čistenie pomocou dronov. Moderná technológia Baudoin Wash-Drone 1.2 predstavuje efektívnu, bezpečnú a ekologickú alternatívu k tradičnému umývaniu fasád a solárnych panelov. Dron čistí pomocou horúcej osmotickej vody a vysokotlakovej wapky, bez potreby lešenia či horolezcov. Výsledok? Rýchlejší […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 103: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok