logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL Jobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • SL BOOK
  • SL News
    • Archiv newsletteru SL News
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Aramco a DHL Supply Chain oznamujú nový spoločný podnik na prevádzkovanie dodávateľského a...
  • Spoločnosť Dachser zaznamenala ďalší masívny rast Medzi hospodárskym rozmachom a normalizáciou...
  • Volkswagen Slovakia si vlani udržal solídne finančné výsledky Spoločnosť Volkswagen Slovakia...
  • cargo-partner zabezpečil prepravu vzácneho samurajského meča z Japonska na Slovensko...

The People Network sa stáva novým sloganom TNT

29. septembra 2014
Spravodajstvo 0
747

Kampaň predstavuje TNT ako sieť tých správnych ľudí, ktorí pomáhajú zákazníkom v ich podnikateľskom raste. Nová identita značky bude slávnostne odhalená v reklamnej kampani naprieč ôsmimi európskymi krajinami. Propagácia je plánovaná v 26 krajinách a bude podporená priamym marketingom. Nová kampaň stavia TNT do pozície vyzývateľa na trhu malých a stredných podnikov (SMEs).
TNT vybudovala v posledných 70 rokoch najrozsiahlejšiu európsku cestnú a leteckú sieť pre zásielky a prepravu nákladov. „Máme jasnú stratégiu, a to sústrediť sa na naše silné stránky: našich zamestnancov, ich prístup k službám pre zákazníkov a na našu jedinečnú sieť. Zákazníci pre nás nie sú obyčajné čiarové kódy, rovnako ako my nie sme roboti. Všetci sa stotožňujeme s tým, čo je dôležité pre našich zákazníkov, a tým je obchodný rast. Osobný prístup a pochopenie toho, čo zákazníci naozaj chcú, a čím nás odlíši od ostatných,“ hovorí Tex Gunning, CEO spoločnosti TNT.
Sieť tých správnych ľudí
Realizácia kampane prebehne naprieč Európou a zahŕňa všetko, od televíznych reklám, rádio spotov, billboardov až po predajné a vernostné programy. Dokazuje, že TNT investuje do svojej silnej myšlienky osobného kontaktu so zákazníkom, ktorú prezentuje ako zásadný medzník v histórii modernej logistiky. Kampaň je podporená priamym marketingom (EDM) v 60 krajinách, za ktorým stojí holandská agentúra Etcetera.
Dick van der Lecq, Marketing Director spoločnosti Etcetera, hovorí: „Predtým si zákazníci kupovali produkty alebo značky. Teraz si klienti vedome kupujú spoločnosť. Jej DNA a osobnosti stojace za značkou. Z rozhovorov s desiatkami zamestnancov TNT jasne vyplynul ich postoj k zákazníkom. Dá sa vyjadriť jednou vetou – sme „ľudská“ spoločnosť. V televíznom spote je táto myšlienka na prvý pohľad stvárnená kamiónom, ktorý tvoria ľudia. Pohľad do zákulisia z natáčania, kde hlavnú úlohu hrajú zamestnanci, preto určite stojí za to.“

Nový dizajn

TNT sa pri príležitosti zmeny identity značky spojila s medzinárodnou agentúrou Design Bridge. Práve oni stoja za novým sloganom TNT „The People Network“ a navrhli nové, sviežejšie a sebavedomejšie logo v modernom kabáte. Piers Bebbington, Client Services Director v Design Bridge tvrdí: „Bola to fantastická výzva. Nešlo o to znova vymýšľať vymyslené, ale hlavne stotožniť sa s vyzývateľským pôvodom TNT, odhaliť určité skutočnosti a ich význam pre značku. A následne všetko previesť do reality, aby si TNT zákazníci mohli všetko prežiť na vlastnej koži.“

Nová korporátna identita a vyjadrenie značky budú postupne predstavené naprieč spoločnosťou TNT v najbližších 36 mesiacoch. Nový dizajn bude komunikovaný prostredníctvom série prvkov v celej sieti TNT. Zmeny sa týkajú napríklad nového dizajnu vozidiel, nadlinkovej komunikácie a zamestnaneckých uniforiem alebo aj nových obalov zásielok po celom svete. Počas najbližších desiatich týždňov potom budú mať zákazníci možnosť zadarmo otestovať „novú starostlivosť TNT“ medzinárodnou zásielkou po Európe do 100kg.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

SL Jobs

SL Jobs

12. januára 2022

Archív pracovných pozícií

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Sklad s pohľadom do budúcnosti. Jeden z prvých plne automatizovaných skladov na Slovensku má ZKW Krušovce

Sklad s pohľadom do budúcnosti. Jeden z prvých plne automatizovaných skladov na Slovensku má ZKW Krušovce Plne automatizované skladové prevádzky sa na Slovensku ešte len začínajú realizovať. Za západnými európskymi krajinami v tom zaostávame. Za hlavné faktory, prečo je to tak, odborníci na intralogistiku označujú opatrnosť pri nepoznanom a nevyhnutnú vyššiu prvotnú investíciu. Pritom automatizácia skladu je skvelé riešenie […]

Prvé elektrické nákladné vozidlo vo flotile DB Schenker Slovensko

Prvé elektrické nákladné vozidlo vo flotile DB Schenker Slovensko Podobne ako v iných odvetviach, aj v logistike sa čoraz väčší dôraz kladie na udržateľnosť a ekológiu. Klimatická zmena, energetická kríza, enormne vysoká inflácia, to všetko núti spoločnosti nielen šetriť, ale aj byť ekologickejším. Výnimkou nie je ani svet dopravy. Firmy pôsobiace v oblasti logistiky kladú stále […]

Už koncom apríla sa uskutoční prestížna automotive konferencia NEWMATEC 2023

Už koncom apríla sa uskutoční prestížna automotive konferencia NEWMATEC 2023 7. ročník konferencie NEWMATEC, ktorú organizuje Zväz automobilového priemyslu Slovenskej republiky, sa bude opäť konať v hoteli Partizán na Táloch. Konferencia NEWMATEC 2023: Termín: 25. – 26. apríl Miesto podujatia: Hotel Partizán, Tále Témy: Aktuálna ekonomická a geopolitická situácia a jej vplyv na automobilový priemysel […]

Martin Stratov: Navrhujeme optimálne riešenie v každej oblasti, a to aj v udržateľnosti

Martin Stratov: Navrhujeme optimálne riešenie v každej oblasti, a to aj v udržateľnosti Spoločnosť Garbe Industrial Real Estate Slovakia zintenzívnila v poslednom období svoje developerské aktivity. Momentálne stavia v Piešťanoch, pričom svoju pozornosť zameriava najmä na efektívne a udržateľné riešenia, ktoré prinášajú rôzne typy benefitov nielen pre nových nájomcov, ale aj pre spoločnosť z hľadiska ekológie. Čo všetko […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 93: Hlavná téma: Logistické služby; Doprava: Využitie LNG v doprave; Development: Vplyv inflácie na projekty; Interview: Peter Holba, Dalitrans; Prípadová štúdia: Spolupráca Packeta a 108 Agency; Výrobná logistika: Efektivita manipulačnej techniky; Skladovanie: Trendy vo svete paliet; Management: Bezpečnosť zamestnancov; Obaly: RFID; Žena v logistike: Mária Budzelová; KLM: Na návšteve Česmad a DPD

SL SK 94: Hlavná téma: Logistika poslednej míle; Doprava: Elektromobilita v nákladnej doprave; Development: Špekulatívna výstavba; Interview: Ladislav Funtík, o logistike pre Ryba Žilina; Prípadová štúdia: Väčšie skladové priestory; Výrobná logistika: Čo prinesie rok 2023 pre automotive a logistiku; Management: Krízové obdobie a inflácia – ako ich prežili firmy?; Obaly: Vratné obaly a budúcnosť; Žena v logistike: Jozefína Tóthová; Agenda: Kongres Slovlog a jeho odkaz pre slovenskú logistiku

 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required