logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Tématické prílohy
  • Kým počas minulých rokov bojoval maloobchod o každú prepravnú kapacitu z Ázie, tento rok sú...
  • CTP Slovakia s hrdosťou oznamuje príchod nového významného klienta do svojho portfólia –...
  • Na premeny a budúcnosť maloobchodu sa zameria druhý ročník kongresu Czech Retail Days, ktorý sa...
  • Spoločnosť Erce, známa svojimi osemvaječnými niťovkami, posilnila svoju logistickú...

DHL vyhrala dve ceny 2015 SAMA Excellence Awards

2. apríla 2015
Infozóna 0
895

Ceny boli udeľované Strategic Account Management Association (SAMA), vedúcou svetovou mimovládnou asociáciou zameranou na vytvorenie strategického, kľúčového a globálneho zákazníckeho manažmentu ako samostatnej profesie. Výhercom oboch cien bol tím globálneho zákazníckeho manažmentu a inovácií oddelenia Customer Solutions & Innovation (DHL CSI).

„Sme poctení cenou od Strategic Account Management Association v kategórii organizačná úroveň,“ povedal Bill Meahl, Chief Commercial Officer DHL. „Sme hrdí, že DHL CSI zlepšilo spoluprácu medzi divíziami s najvýznamnejšími zákazníkmi prostredníctvom poskytovania inovatívnych riešení a jedného kontaktu na globálnej a regionálnej úrovni. Pozitívne výsledky ocenených inovácií zdôrazňujú našu rolu logistického lídra.“

Cena za „Systematickú podnikateľskú metodológiu podporujúcu zákazníkom iniciované inovácie“ zohľadňuje nový, zákaznícky orientovaný prístup DHL, predstavený strategickým zákazníkom v roku 2012, pomáha lepšie pochopiť zákaznícke potreby a podporovať inovatívne vodcovstvo tým, že zapája zákazníkov do spoločného strategického dialógu. Odvtedy dosiahol program niekoľko spoločne definovaných inovácií vyvinutých spoločnosťou DHL, jej zákazníkmi a partnermi v oblasti výskumu a priemyslu. Nová metodológia DHL CSI prispieva zlepšovaním prevádzkovej efektivity a objavovaním nových stredno- a dlhodobých príležitostí k obchodnému rastu, ale aj k posilňovaniu vzťahov v top manažmente na spoločnej dlhodobej ceste za inováciami. Vďaka tomu DHL CSI posilnilo obraz a dobré meno koncernu Deutsche Post DHL ako strategického obchodného partnera a logistického lídra v oblasti inovácií.

Cenu za „Využitie podnikateľských a/alebo sociálnych technológií na optimalizáciu objavovania a zdieľania zákazníckych problémov a poznatkov“ získalo DHL CSI za implementáciu novej technologickej platformy v rámci skupiny Deutsche Post DHL. Platforma kombinuje riadenie vzťahov so zákazníkmi a business intelligence pre analýzu a spracovanie dát. Poskytuje sústredenie informácií, ktoré zvyšujú efektívnosť a produktivitu zákazníckeho manažmentu a zdieľania poznatkov od zákazníkov. Od svojho spustenia DHL CSI zaznamenalo vysokú úroveň spokojnosti u užívateľov a osvojenia si technológie efektívnejšieho vyhodnotenia zákazníckych informácií a jej zdieľanie so zákazníckymi tímami.

SAMA Excellence Awards každoročne oceňuje spoločnosti za najlepšie riešenia svojho druhu v oblasti strategického zákazníckeho manažmentu. „DHL je zákaznícky orientovanou spoločnosťou a vytvorenie oddelenia DHL Customer Solutions & Innovation je impozantným príkladom toho, že daný prístup je zakorenený v kultúre spoločnosti,“ povedal Bernard Quancard, SAMA prezident a CEO. „Myslím si, že pozoruhodné pri DHL je to, že vytvorili inštitúciu pre zákaznícky iniciované inovácie cez správnu organizáciu, procesy a za využitia technológie. Toto ich posúva do popredia strategického zákazníckeho manažmentu.“

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Toyota MH spája špičkové regály s inteligentnou automatizáciou

Toyota Material Handling prináša komplexné riešenia pre modernú logistiku, ktoré spájajú špičkové regálové systémy s inteligentnou automatizáciou založenou na AGV technológii. Naším cieľom je pomáhať firmám budovať efektívne, bezpečné a udržateľné skladové prevádzky pripravené na výzvy budúcnosti. V oblasti regálových riešení ponúkame široké portfólio produktov – od klasických paletových regálov a drive-in systémov, cez spádové […]

Slovenský industriálny trh vstupuje do druhej polovice 2025 so stabilnými cenami a rastúcou ponukou

Slovenský industriálny trh čaká v druhej polovici 2025 zvýšený dopyt oproti slabšiemu prvému polroku avšak stále pod úrovňami predošlých rokoch. S tým súvisí aj očakávaný nárast voľných priestorov a zvýšený tlak na ceny nájomného. Napriek tomu záujem investorov o logistické projekty pretrváva. Industriálny trh v prvej polovici roka ochladol. Prenájom priestorov dosiahol len 117-tisíc m², […]

Zväz logistiky a zasielateľstva SR pozýva na odbornú konferenciu

V priestoroch hotela NH Bratislava Gate One sa 6. novembra 2025 uskutoční odborná konferencia Zväzu logistiky a zasielateľstva SR. Podujatie ponúkne bohatý program zameraný na aktuálne trendy a výzvy. Program konferencie je rozdelený do niekoľkých blokov, ktoré pokrývajú širokú škálu tém. Účastníci sa môžu tešiť na prednášky o stratégii rozvoja colníctva na Slovensku, aktuálnych trendoch […]

Prípadová štúdia FM Logistic: Personalizácia v logistike e-commerce Lindt

Personalizácia produktov sa čoraz viac rozširuje aj mimo oblasti odevného, klenotníckeho a kozmetického priemyslu. Tento trend rýchlo rastie aj v potravinárskom sektore, kde spotrebitelia očakávajú, že si budú môcť vytvoriť produkty prispôsobené ich individuálnym preferenciám. To predstavuje náročnú výzvu pre výrobcov, ale zároveň aj veľkú príležitosť na budovanie lojality a odlíšenie sa na trhu. Partnerstvo […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Systémy Logistiky 104 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Newsletter

Prihláste sa na odber newslettera časopisu Systémy logistiky, ktorý vám každú stredu doručí do e-mailovej schránky informácie o aktuálnom dianí v logistike.





Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.