logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL Jobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • SL BOOK
  • SL News
    • Archiv newsletteru SL News
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Alza a STAVMAT spoločne spúšťajú sieť výdajných miest pre veľké zásielky Alza.sk na slovenskom...
  • Slovenská pošta začala s obnovou vozového parku nákladných áut Slovenská pošta začala s obnovou...
  • Celokamiónové prepravy z Číny do Európy Vojna na Ukrajine mala dopad aj na pozemnú prepravu...
  • cargo-partner ďalej navyšuje skladovú kapacitu v Chorvátsku Poskytovateľ logistiky otvoril v...

DHL vyhrala dve ceny 2015 SAMA Excellence Awards

2. apríla 2015
Infozóna 0
771

Ceny boli udeľované Strategic Account Management Association (SAMA), vedúcou svetovou mimovládnou asociáciou zameranou na vytvorenie strategického, kľúčového a globálneho zákazníckeho manažmentu ako samostatnej profesie. Výhercom oboch cien bol tím globálneho zákazníckeho manažmentu a inovácií oddelenia Customer Solutions & Innovation (DHL CSI).

„Sme poctení cenou od Strategic Account Management Association v kategórii organizačná úroveň,“ povedal Bill Meahl, Chief Commercial Officer DHL. „Sme hrdí, že DHL CSI zlepšilo spoluprácu medzi divíziami s najvýznamnejšími zákazníkmi prostredníctvom poskytovania inovatívnych riešení a jedného kontaktu na globálnej a regionálnej úrovni. Pozitívne výsledky ocenených inovácií zdôrazňujú našu rolu logistického lídra.“

Cena za „Systematickú podnikateľskú metodológiu podporujúcu zákazníkom iniciované inovácie“ zohľadňuje nový, zákaznícky orientovaný prístup DHL, predstavený strategickým zákazníkom v roku 2012, pomáha lepšie pochopiť zákaznícke potreby a podporovať inovatívne vodcovstvo tým, že zapája zákazníkov do spoločného strategického dialógu. Odvtedy dosiahol program niekoľko spoločne definovaných inovácií vyvinutých spoločnosťou DHL, jej zákazníkmi a partnermi v oblasti výskumu a priemyslu. Nová metodológia DHL CSI prispieva zlepšovaním prevádzkovej efektivity a objavovaním nových stredno- a dlhodobých príležitostí k obchodnému rastu, ale aj k posilňovaniu vzťahov v top manažmente na spoločnej dlhodobej ceste za inováciami. Vďaka tomu DHL CSI posilnilo obraz a dobré meno koncernu Deutsche Post DHL ako strategického obchodného partnera a logistického lídra v oblasti inovácií.

Cenu za „Využitie podnikateľských a/alebo sociálnych technológií na optimalizáciu objavovania a zdieľania zákazníckych problémov a poznatkov“ získalo DHL CSI za implementáciu novej technologickej platformy v rámci skupiny Deutsche Post DHL. Platforma kombinuje riadenie vzťahov so zákazníkmi a business intelligence pre analýzu a spracovanie dát. Poskytuje sústredenie informácií, ktoré zvyšujú efektívnosť a produktivitu zákazníckeho manažmentu a zdieľania poznatkov od zákazníkov. Od svojho spustenia DHL CSI zaznamenalo vysokú úroveň spokojnosti u užívateľov a osvojenia si technológie efektívnejšieho vyhodnotenia zákazníckych informácií a jej zdieľanie so zákazníckymi tímami.

SAMA Excellence Awards každoročne oceňuje spoločnosti za najlepšie riešenia svojho druhu v oblasti strategického zákazníckeho manažmentu. „DHL je zákaznícky orientovanou spoločnosťou a vytvorenie oddelenia DHL Customer Solutions & Innovation je impozantným príkladom toho, že daný prístup je zakorenený v kultúre spoločnosti,“ povedal Bernard Quancard, SAMA prezident a CEO. „Myslím si, že pozoruhodné pri DHL je to, že vytvorili inštitúciu pre zákaznícky iniciované inovácie cez správnu organizáciu, procesy a za využitia technológie. Toto ich posúva do popredia strategického zákazníckeho manažmentu.“

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

SL Jobs

SL Jobs

12. januára 2022

Archív pracovných pozícií

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Ako moderne zaistiť bezpečnosť zamestnancov v logistike?

Ako moderne zaistiť bezpečnosť zamestnancov v logistike? „Legislatíva hovorí, že každý zamestnávateľ je povinný zamestnancom, ktorí vykonávajú rizikovú prácu, zabezpečiť ich neustály dohľad. A to buď druhým pracovníkom alebo iným spôsobom. Dohliadajúci pracovník je ale pre zamestnávateľov príliš drahý a mohol by navyše vykonávať v rámci firmy inú prácu,“ hovorí Lukáš Převrátil, riaditeľ vzdialeného dohľadu […]

Systematické riadenie organizácie

Systematické riadenie organizácie Systematické riadenie organizácie a odbavenie prepravných kapacít je prínosom pre príjem, expedíciu aj dopravcu. Aplikácia riadenia časových okien na nakládke a vykládke Time Slot Control spolu s komplexným yard management riešením pomáha skrátiť čas potrebný na odbavenie vozidla. Situácia na dopravnom trhu je zložitá. Preto je kladený dôraz na efektívnu spoluprácu a […]

27 kamier a AI postačuje na 80 000 metrov štvorcových

27 kamier a AI postačuje na 80 000 metrov štvorcových Kontajnerový terminál Herne ušetrí 60 000 eur ročne na prevádzkových nákladoch na fyzickú bezpečnosť Kontajnerový terminál Herne (CTH) je príkladná spoločnosť z Porúria. Na ploche takmer 80 000 metrov štvorcových sa distribuuje tovar z celého sveta na miesto určenia. Predchádzajúca bezpečnostná stratégia s bezpečnostnými strážcami […]

Ak potrebujete špičkový vysokozdvižný vozík len na určité obdobie, riešením je prenájom

Ak potrebujete špičkový vysokozdvižný vozík len na určité obdobie, riešením je prenájom V dnešnej rýchlej dobe, kedy sú správne nastavené procesy v sklade základom efektivity, je mimoriadne dôležitá spoľahlivá manipulačná technika s prvotriednym servisom. To však predstavuje značné investície, ktoré majiteľ prevádzky nemusí práve mať alebo sa mu neoplatí rozširovať vozový park natrvalo. V týchto prípadoch je praktickým a výhodným […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 91: Hlavná téma: Omnichannel logistika; Doprava: Manipulačná technika v náročnom teréne; Development: Využitie IT systémov; Interview: Ľubomír Petrík, Terno; Prípadová štúdia: Skladové priestory pre dm drogerie markt Slovensko; Výrobná logistika: Železničná doprava; Konferencia: Slovlog v Bratislave; KLM: Prínos kongresov pre logistiku; Skladovanie: Dodávateľské reťazce

Prečítať elektronicky.
Zaistite si svoj výtlačok.

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required