logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Zberná služba predstavuje moderný spôsob expresnej prepravy kusových a paletových zásielok....
  • V srdci oravskej prírody vyrástol jeden z najkrajších parkov v rámci siete CTP – CTPark...
  • Skupina Geis k 1. júlu 2025 preberá všetky podiely v spoločnosti agotrans Logistik GmbH so...
  • Spoločnosť MH Invest postupne realizuje nevyhnutné kroky k premene časti územia bývalej bane v...

Uderman vzdialene nasadil skladový systém Lokia

11. mája 2018
Spravodajstvo 0
2282
Uderman vzdialene nasadil skladový systém Lokia

Bez nutnosti fyzickej prítomnosti dodávateľa, iba prostredníctvom niekoľkých internetových a telefonických konzultácií, sa podarilo nasadiť nový skladový systém Lokia WMS v slovenskej spoločnosti Uderman, ktorá prevádzkuje sieť internetových obchodov. Rýchle a jednoduché zavedenie tohto cloudového riešenia pritom obsahovalo ako využitie RF čítačiek, tak aj napojenie na ďalšie interné systémy a firemný e-shop prostredníctvom otvoreného rozhrania. Dodávateľom bola spoločnosť CCV Informačné systémy.

Praktickú demonštráciu nasadenia skladového softvéru vzdialenou formou bez návštevy pracovníkov dodávateľa ukázala brnianska spoločnosť CCV Informačné systémy v slovenskej spoločnosti Uderman s prevádzkou v Prešove. Motívom bola najmä vzdialenosť oboch firiem, ktorá dosahuje takmer 500 km.

„Použitý skladový systém Lokia je cloudové riešenie realizované formou služby. Jeho úspešné vzdialené nasadenie tak predstavuje ďalší krok k zjednodušeniu celého procesu implementácie a užívania, a ukazuje cestu, ktorou sa môže spolupráca medzi dodávateľom a zákazníkom v prípade potreby vydať,“ hovorí Tomáš Kormaňák, produktový manažér Lokia WMS zo spoločnosti CCV Informačné systémy, a dodáva: „Okrem úspory času a nákladov pre obe strany to znamená aj odstránenie prípadnej bariéry, ktorú môže pri rozhodovaní o spolupráci predstavovať vzájomná vzdialenosť.“

Efektívna implementácia cez internet

Samotná komunikácia medzi CCV Informačné systémy a Uderman prebiehala prostredníctvom konferenčných hovorov, v rámci ktorých boli zodpovedané otázky na využívanie služby a nastavené všetky procesy. Jedinú fyzickú cestu medzi zákazníkom a dodávateľom potom predstavovala zásielka s RF čítačkou na overenie plnej funkčnosti v dodávanom riešení.

V procese implementácie CCV Informačné systémy najprv spoločne so zákazníkom definovali spôsob značenia regálov, stĺpcov i buniek, a potom ich zakreslili do skladového systému. Nasledovalo odovzdanie podkladov a pokynov, na základe ktorých pracovníci firmy Uderman fyzicky vykonali adresáciu skladových miest a označili regály štítkami s čiarovými kódmi.

Softvér Lokia WMS bolo následne zákazníkom prepojené on-line v reálnom čase cez otvorené rozhranie s technológiou REST API s ďalšími internými systémami pre účtovníctvo, a e-shopom. Samozrejmosťou bolo aj kompletné školenie cez internetové zdieľanie obrazoviek, ktoré rozsahom zodpovedalo bežnému nasadeniu u zákazníka.

Skladové riešenie poskytuje informácie o umiestnení všetkých tovarov do úrovne skladovej priehradky a prehľad o aktuálnej zásobe vrátane rezervácií tovaru, alebo o disponibilnej zásobe, čo je možné využiť pre zobrazenie dostupného množstva na e-shope pracovných odevov.

„Naším cieľom bolo najmä získať lepší a vždy aktuálny prehľad o stave skladu, odstrániť zdĺhavé ručné zadávanie dát z papierových dokumentov a zamedziť zámenám tovaru,“ komentuje Jakub Uderman z firmy Uderman, a spomína aj ďalšie benefity, ktorých sa podarilo vďaka implementácii skladového riešeniu dosiahnuť: „Minulosťou je nutnosť prítomnosti fakturantky u príjmu a výdaja tovaru a zložitosť týchto procesov.“

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

M2C Slovakia nasadzuje drony do výškového čistenia. Kto zaspí, prehrá

Trh sa mení a my s ním. V M2C Slovakia rozširujeme naše portfólio o revolučnú službu – výškové čistenie pomocou dronov. Moderná technológia Baudoin Wash-Drone 1.2 predstavuje efektívnu, bezpečnú a ekologickú alternatívu k tradičnému umývaniu fasád a solárnych panelov. Dron čistí pomocou horúcej osmotickej vody a vysokotlakovej wapky, bez potreby lešenia či horolezcov. Výsledok? Rýchlejší […]

Ako vyzerá budúcnosť logistiky? Nalaďte si STILLové reči

Tešíte sa, že ste vytvorili fungujúci sklad. Počet objednávok rastie, no dodávky zrazu nestíhajú a skladové kapacity dosahujú svoje limity. Zamestnanci robia príliš veľa náročnej fyzickej práce, procesy sú neefektívne, vznikajú chyby. Ako tomu predísť? Poďte o tom diskutovať s odborníkmi a pripojte sa koncom mája na livestream spoločnosti STILL. Bude o automatizácii a riadení […]

Patrik Smolka z Linde MH: Elektromobilita je pre nás historická záležitosť

Patrik Smolka pôsobí v spoločnosti Linde MH od svojich profesijných začiatkov. Z technickej podpory a cez produktový manažment sa prepracoval až k oblasti automatizácie. Viedol viacero komplexných projektov od prvotných analýz po ich finálnu implementáciu a stál za väčšinou automatizovaných riešení, ktoré spoločnosť Linde MH úspešne realizovala na slovenskom trhu. Dnes vedie tím produktovej podpory […]

„Vysokozdvižný vozík z Číny? Zabudnite na predsudky – spoľahlivosť má dnes novú značku“

Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva vozíky do viac ako 120 krajín, spolupracuje s európskym lídrom KION Group a ponúka overený výkon za dostupnú cenu? EP Equipment nie je neznámy výrobca. Je to jeden z globálnych hráčov, ktorý spolupracuje s KION Group – európskou jednotkou a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 103: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok