logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • V srdci oravskej prírody vyrástol jeden z najkrajších parkov v rámci siete CTP – CTPark...
  • Skupina Geis k 1. júlu 2025 preberá všetky podiely v spoločnosti agotrans Logistik GmbH so...
  • Spoločnosť MH Invest postupne realizuje nevyhnutné kroky k premene časti územia bývalej bane v...
  • DHL rozšíri využitie robotiky vo svojich divíziách nasadením viac ako 1000 robotických...

Spoločnosť Heineken Slovensko podporuje Horecu, umenie aj lekárov

24. apríla 2020
Spravodajstvo 0
1041
Spoločnosť Heineken Slovensko podporuje Horecu, umenie aj lekárov

K zástupu tých, čo aktívne pomáhajú v čase pandémie koronavírusu, sa pridáva aj pivovarnícka spoločnosť Heineken Slovensko. Pomocnú ruku podáva prostredníctvom rôznych aktivít, pričom jej cieľom je aktívne prispieť k zníženiu dopadu súčasných obmedzení na Horeca segment, podporiť umenie a kultúru, ako aj pomôcť pracovníkom v prvej línii či domovskému mestu hurbanovského pivovaru. Spoločnosť ohlásila pomoc na globálnej úrovni. V nadväznosti na výzvu Medzinárodného hnutia Červeného kríža a Červeného polmesiaca venovala 15 miliónov eur na pomoc v boji so šíriacim sa ochorením COVID-19 pre najzraniteľnejších ľudí v Afrike, Ázii a Latinskej Amerike.

Pivovarnícka spoločnosť sa angažuje aj na lokálnej úrovni formou podporných projektov, výnimkou nie je ani Slovensko. „Súčasné dni nám ukazujú, že vzájomná pomoc, podpora a súdržnosť sú dôležitejšie než kedykoľvek predtým. Keďže sme súčasťou potravinárskeho priemyslu, ponúkli sme ľuďom v prvej línii pitný režim z portfólia našich produktov Zlatý Bažant 0,0%. Zároveň sme sa zapojili do iniciatívy Kto pomôže Slovensku. Naša pozornosť sa rovnako tak upriamuje smerom k domovu nášho pivovaru, Hurbanovu, ako aj k odvetviu Horeca, ktoré zažíva neľahké obdobie,“ hovorí Helena Windisch, manažérka korporátnych vzťahov spoločnosti Heineken Slovensko.

Zmierniť dopady obmedzení a zamedziť zanikaniu prevádzok má za cieľ iniciatíva #podporsvojpub, ktorá sa spustila pred Veľkou nocou pod záštitou Slovenského združenia výrobcov piva a sladu. Jedným z jej zakladajúcich členov je Heineken Slovensko. „Podniky sa môžu registrovať prostredníctvom internetovej stránky podporsvojpub.sk. Zákazníci môžu následne podporiť svoj obľúbený podnik zakúpením poukazu na budúcu konzumáciu, ktorý si budú môcť uplatniť po opätovnom otvorení prevádzok. Cieľom iniciatívy je zabezpečiť finančnú likviditu Horeca prevádzok počas tohto neľahkého obdobia a vytvoriť nové príležitosti pre návštevy podnikov po ich znovuotvorení,“ vysvetľuje Helena Windisch.

Spoločnosť spolu so svojou značkou Zlatý Bažant je podľa Heleny Windischovej veľkým fanúšikom kultúry a umenia, dlhoročne ho podporuje a prináša širokému publiku. A pokračuje aj teraz ako generálny partner online festivalu Plody doby. Vystúpenia slovenských hudobníkov si bude môcť zdarma vychutnať každý priamo v pohodlí svojho domova. Projekt má za cieľ pomôcť slovenským umelcom v neľahkých časoch. Líder na slovenskom pivnom trhu nezabudol ani na domov svojho pivovaru – mesto Hurbanovo, ktorému v prvej fáze pomoci zabezpečil ochranné rúška. Snaženie o aktívnu pomoc tým ale nekončí.

Heineken Slovensko venovala zdravotníckemu personálu v „červených zónach“ v nemocniciach a vodičom MHD v Bratislave pitný režim v podobe produktov Zlatý Bažant 0,0% a Zlatý Bažant Radler 0,0%. Zlatý Bažant sa zároveň formou finančného príspevku zapojil do iniciatívy „Kto pomôže Slovensku“. Financie budú použité na nákup dezinfektora vzduchu, ktorý chráni zdravie lekárov aj pacientov v nemocnici. Okrem toho je Heineken Slovensko pripravený dodať nemocniciam preformy zo svojich PET fliaš, ktoré sa dajú využiť na uskladnenie odobratých vzoriek pacientom s podozrením na ochorenie COVID-19.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

M2C Slovakia nasadzuje drony do výškového čistenia. Kto zaspí, prehrá

Trh sa mení a my s ním. V M2C Slovakia rozširujeme naše portfólio o revolučnú službu – výškové čistenie pomocou dronov. Moderná technológia Baudoin Wash-Drone 1.2 predstavuje efektívnu, bezpečnú a ekologickú alternatívu k tradičnému umývaniu fasád a solárnych panelov. Dron čistí pomocou horúcej osmotickej vody a vysokotlakovej wapky, bez potreby lešenia či horolezcov. Výsledok? Rýchlejší […]

Ako vyzerá budúcnosť logistiky? Nalaďte si STILLové reči

Tešíte sa, že ste vytvorili fungujúci sklad. Počet objednávok rastie, no dodávky zrazu nestíhajú a skladové kapacity dosahujú svoje limity. Zamestnanci robia príliš veľa náročnej fyzickej práce, procesy sú neefektívne, vznikajú chyby. Ako tomu predísť? Poďte o tom diskutovať s odborníkmi a pripojte sa koncom mája na livestream spoločnosti STILL. Bude o automatizácii a riadení […]

Patrik Smolka z Linde MH: Elektromobilita je pre nás historická záležitosť

Patrik Smolka pôsobí v spoločnosti Linde MH od svojich profesijných začiatkov. Z technickej podpory a cez produktový manažment sa prepracoval až k oblasti automatizácie. Viedol viacero komplexných projektov od prvotných analýz po ich finálnu implementáciu a stál za väčšinou automatizovaných riešení, ktoré spoločnosť Linde MH úspešne realizovala na slovenskom trhu. Dnes vedie tím produktovej podpory […]

„Vysokozdvižný vozík z Číny? Zabudnite na predsudky – spoľahlivosť má dnes novú značku“

Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva vozíky do viac ako 120 krajín, spolupracuje s európskym lídrom KION Group a ponúka overený výkon za dostupnú cenu? EP Equipment nie je neznámy výrobca. Je to jeden z globálnych hráčov, ktorý spolupracuje s KION Group – európskou jednotkou a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 103: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok