logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Priestory nevyužíva len pre potreby slovenskej filiálky. Z distribučného centra v parku P3 Senec...
  • Na slovenských zákazníkov pri online nakupovaní najviac „funguje“ cena a doprava zadarmo....
  • Povedomie o benefitoch štandardizovanej elektronickej výmeny dát (EDI) medzi odberateľom...
  • Ďalšie vylepšovanie vysoko kvalitných logistických činností na oboch amerických kontinentoch, v...

Spoločnosť Alza.sk prepája e-commerce so sociálnymi sieťami

15. mája 2020
Spravodajstvo 0
1009

Spoločnosť Alza.sk pridáva ďalší rozmer online nakupovania a prichádza s revolučnou platformou Zdieľaj a ušetri. Novinka prepája svet e-commerce so sociálnymi sieťami a umožňuje tak zákazníkom zakúpiť tovar s výraznou zľavou. Stačí zohnať pár kamarátov, ktorí majú záujem o rovnaký produkt, a nakúpiť spoločne ako tím – každý člen skupiny potom získa tovar výhodnejšie. Už teraz je možné si takto zaobstarať stovky položiek naprieč sortimentom, od elektroniky až po drogériu. Ponuka sa bude ďalej rozširovať. Skupinové nákupy sú pilotne dostupné v Česku a na Slovensku a čoskoro sa rozšíria aj do Maďarska a Rakúska.

Inovatívna zľavová platforma prináša tuzemským zákazníkom doposiaľ nevídaný nákupný zážitok založený na zdieľaní s priateľmi, rodinou a známymi. „Využíva princípy tzv. ´social shoppingu´, teda prepojenia online obchodovania a sociálnych sietí, ktorý sa vo svete teší stále väčšej popularite. Novinka presne kopíruje misiu Alzy, v ktorej sa snažíme využívať IT k transformácii e-commerce,“ vysvetľuje podpredseda predstavenstva Alza.cz Tomáš Havryluk.

„Zdieľaj a ušetri mení pravidlá tradičného online nakupovania. Zákazníci môžu vďaka interaktívnym skupinovým nákupom kúpiť vybraté produkty výhodnejšie a výšku zľavy navyše jednoducho ovplyvnia svojou aktivitou. Čím viac ľudí totiž do svojho tímu zoženú, tým lepšiu cenu všetci získajú,“ popisuje základnú mechaniku platformy Petr Bena a dodáva: „Výška zľavy sa odvíja nielen od druhu produktu, ale aj od veľkosti skupiny, ktorá môže mať až 20 členov.“ Na naplnenie tímu majú pritom zákazníci predom daný časový limit.

Produkty zahrnuté do skupinových nákupov sú na webe jasne označené piktogramom Zdieľaj a ušetri a záujemcovia sa do nich môžu zapojiť pomocou špeciálneho tlačidla priamo v detaile produktu. Potom si stačí vybrať veľkosť skupiny, výšku zľavy a svoje členstvo v skupine potvrdiť online platbou za produkt (kartou). Tým sa tovar pre zákazníka automaticky rezervuje a zároveň sa vygeneruje unikátna webová adresa, ktorú potom môže ako zakladateľ skupiny zdieľať na svojej sociálnej sieti (napr. pomocou e-mailu, Facebooku, SMS apod.). Iba prostredníctvom tejto URL adresy sa do jeho skupiny pripoja aj ďalší záujemcovia, ktorí môžu odkaz tiež zdieľať svojim priateľom a známym, kým sa nenaplní potrebný počet nakupujúcich. Akonáhle si produkt zakúpi posledný člen, tým sa úspešne uzavrie a tovar bude zaslaný všetkým zúčastneným podľa ich voľby.

Pokiaľ sa v stanovenej lehote skupina nenaplní, majú zákazníci dve možnosti: 1. doplatia rozdiel a kúpia si tovar za pôvodnú nezlacnenú cenu, 2. e-shop im vráti peniaze. Alza bude o aktuálnom počte členov skupiny aj zostávajúcom čase naplnenia priebežne informovať e-mailom aj priamo v účte Moja Alza. Zákazník sám môže nakúpiť viac kusov akčného tovaru (max. 3 ks), avšak na počet unikátnych členov tímu to vplyv mať nebude. E-shop chce týmto spôsobom predávať tisíce produktov naprieč sortimentom.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Bezkonkurenčný dizajn a špičkový výkon s novým radom elektrických vysokozdvižných vozíkov Toyota Traigo48

Toyota Material Handling Europe s potešením predstavuje nový rad čelných elektrických vysokozdvižných vozíkov Toyota Traigo48, ktorý ponúka vynikajúci výkon, bezkonkurenčný dizajn a komplexný súbor funkcií, ktoré určujú nový štandard pre manipuláciu s materiálom. S 3- a 4-kolesovými modelmi v rôznych veľkostiach je rad Traigo48 prispôsobený potrebám zákazníkov, ktorí vyžadujú univerzálnosť a produktivitu v aplikáciách, ako […]

Skupina ARETE hľadá nájomcov pre rozšírenie priemyselného parku v Dunajskej Strede

Investičná a realitná skupina ARETE rozšíri plochu strategicky umiestneného priemyselného parku v Dunajskej Strede takmer o polovicu. Rozšírenie o približne 13 000 m2 je vo fáze pred realizáciou a ponúkne moderné priestory s cross-dock riešením vhodné na skladovanie, logistiku alebo ľahkú výrobu. ARETE predpokladá environmentálnu certifikáciu BREEAM ako aj ponuku flexibilných obchodných podmienok pre nájomcov. […]

Sklady s voľnou kapacitou pri Prahe, v Brne, v Pohořeliciach a na Ostravsku

Spoločnosť PST CLC Mitsui-Soko aktuálne ponúka voľné skladové kapacity vo svojich skladoch v Mošnove na Ostravsku, v Pohořeliciach pri Brne, v Brne a v Úžiciach pri Prahe. Vo všetkých svojich multi-user skladoch naprieč republikou firma novo ponúka službu co-packing, po ktorej je vysoký dopyt. Firma ponúka aj prepravy a colné služby. Dodajme, že spoločnosť PST […]

Toyota MH Europe a SSAB sa pustili do výroby novej generácie manipulačnej techniky s nižšou uhlíkovou stopou

Spoločnosť začína používať oceľ SSAB Zero z recyklovanej ocele, ktorá sa vyrába využitím elektrickej energie bez fosílnych palív a bioplynu, vďaka čomu vznikajú ocele s výrazne nižšími emisiami uhlíka z fosílnych palív. Toyota Material Handling Europe a SSAB vstupujú do partnerstva bez fosílnych palív a vďaka tejto spolupráci sa spoločnosť stáva prvým výrobcom manipulačnej techniky, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 102: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok