logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Priestory nevyužíva len pre potreby slovenskej filiálky. Z distribučného centra v parku P3 Senec...
  • Na slovenských zákazníkov pri online nakupovaní najviac „funguje“ cena a doprava zadarmo....
  • Povedomie o benefitoch štandardizovanej elektronickej výmeny dát (EDI) medzi odberateľom...
  • Ďalšie vylepšovanie vysoko kvalitných logistických činností na oboch amerických kontinentoch, v...

Nová revolúcia v spôsobe prenájmu kancelárskych priestorov

26. júna 2020
Spravodajstvo 0
728

Konzultačná spoločnosť pre komerčné nehnuteľnosti Colliers International predpovedá novú revolúciu v spôsobe prenájmu kancelárskych priestorov, ktorá umožní rôznym podnikom vrátane logistických spoločností dosiahnuť rovnováhu medzi osobnou spoluprácou a možnosťou práce na diaľku. V budúcnosti sa stanú živým centrom aktivity. Čoraz viac podnikov totiž uprednostňuje návrh kancelárií s prvkami, ktoré podporujú inováciu, kreativitu a tímovú spoluprácu.

Tím konzultantov pre návrh pracovného prostredia v regióne EMEA (Európa, Stredný východ a Afrika) zverejnil svoju najnovšiu správu s názvom Exploring the post-COVID-19 Workplace. Správa vyhodnocuje závery z globálneho prieskumu s názvom Work from Home a predstavuje potenciálne budúce trendy na pracoviskách. Do prieskumu sa zapojilo viac ako 5000 respondentov z 18 rôznych odvetví.

Z prieskumu vyplynulo, že respondenti by radi aj naďalej pracovali z domu, aj po skončení pandémie, ale zároveň sa túžia vrátiť do kancelárie a spolupracovať s kolegami. Niektorí respondenti tiež uprednostnili presne zadefinovaný pracovný a domáci život. V správe sa dospelo k záveru, že kancelária nie je ani zďaleka mŕtva, ale je pravdepodobné, že v budúcnosti podniky zavedú viac možností pre prácu zo vzdialeného miesta. „Táto globálna pandémia úplne zmenila postoje k práci na diaľku,“ uviedol Jan Jaap Boogaard, vedúci tímu konzultantov pre riešenie pracovného priestoru Colliers EMEA.

Najväčším prekvapením bolo zistenie, že spoločnosti sú schopné pracovať na diaľku, byť produktívne a zostať v kontakte. Toto zistenie naštartovalo skúmanie pracovných procesov, kultúru podnikania a diskusiu na tému, aká bude budúcnosť pracoviska. Kancelárie sú však opäť v plnej sile. „Keď pracujete zo vzdialených miest, je ťažké vytvoriť presvedčivú tímovú kultúru. Na to, aby sme vytvorili zmysluplné prepojenia, potrebujeme osobnú interakciu. COVID-19 bude katalyzátorom nového vývoja v oblasti navrhovania kancelárií. Čoraz viac firiem sa zameriava na to, ako čo najlepšie využiť spoľahlivú možnosť práce na diaľku.“

Existuje veľa príkladov spoločností, ktoré zmenili svoje pracoviská tak, aby podporovali tímovú prácu, spoluprácu a kreativitu. Tento príklad by mali nasledovať aj ďalší. „Nazdávame sa, že po kríze spojenej s COVID-19 to bude čoraz populárnejší krok, ktorý pôjde ruka v ruke s rozšírenými možnosťami práce na diaľku pre tých, ktorí potrebujú čas na sústredenie sa na konkrétne úlohy. Znamená to, že sa zmení spôsob, akým sa priestor navrhuje a využíva, aby ďalej reprezentoval obchodnú značku, kultúru a hodnoty spoločnosti.“

Podniky s cieľom dosiahnuť maximálny úžitok z kancelárií budú vyžadovať zmenu organizačného správania, počítajú aj s plánovanými dňami určenými na spoluprácu medzi tímami a stanovením si harmonogramov na vzdialenú prácu. Sven Moller z tímu konzultantov pre riešenie pracovného priestoru Colliers EMEA dodáva: „Mnoho úspešných inovácií a spolupráce vzniká neočakávane. Ide o šťastnú zhodu okolností, ktorú sotva možno dosiahnuť pri plánovaných videohovoroch.“

Štruktúrovanie času v kancelárii môže byť na prvý pohľad v rozpore s vytváraním „týchto šťastných náhod“. Organizácie by však mali nájsť rovnováhu. Na jednej strane by mali vytvoriť priestor na to, aby sa ľudia a tímy mohli stretávať v kanceláriách, keď potrebujú a na druhej strane by mali priestor efektívne využívať a podporovať vyrovnanú obsadenosť pracoviska. Richard Urvay, riaditeľ slovenskej pobočky Colliers International pridáva svoj pohľad na slovenský trh s administratívnymi budovami: „Najbližšie mesiace ukážu, aké stratégie zavedú najväčší kancelársky hráči v oblasti práce na diaľku. V tomto segmente bude určite prevažovať slovo flexibilita, a to v zmysle flexibilita pre nájomcu.“

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Toyota MH Europe a SSAB sa pustili do výroby novej generácie manipulačnej techniky s nižšou uhlíkovou stopou

Spoločnosť začína používať oceľ SSAB Zero z recyklovanej ocele, ktorá sa vyrába využitím elektrickej energie bez fosílnych palív a bioplynu, vďaka čomu vznikajú ocele s výrazne nižšími emisiami uhlíka z fosílnych palív. Toyota Material Handling Europe a SSAB vstupujú do partnerstva bez fosílnych palív a vďaka tejto spolupráci sa spoločnosť stáva prvým výrobcom manipulačnej techniky, […]

Sklady s voľnou kapacitou pri Prahe, v Brne, v Pohořeliciach a na Ostravsku

Spoločnosť PST CLC Mitsui-Soko aktuálne ponúka voľné skladové kapacity vo svojich skladoch v Mošnove na Ostravsku, v Pohořeliciach pri Brne, v Brne a v Úžiciach pri Prahe. Vo všetkých svojich multi-user skladoch naprieč republikou firma novo ponúka službu co-packing, po ktorej je vysoký dopyt. Firma ponúka aj prepravy a colné služby. Dodajme, že spoločnosť PST […]

Bezkonkurenčný dizajn a špičkový výkon s novým radom elektrických vysokozdvižných vozíkov Toyota Traigo48

Toyota Material Handling Europe s potešením predstavuje nový rad čelných elektrických vysokozdvižných vozíkov Toyota Traigo48, ktorý ponúka vynikajúci výkon, bezkonkurenčný dizajn a komplexný súbor funkcií, ktoré určujú nový štandard pre manipuláciu s materiálom. S 3- a 4-kolesovými modelmi v rôznych veľkostiach je rad Traigo48 prispôsobený potrebám zákazníkov, ktorí vyžadujú univerzálnosť a produktivitu v aplikáciách, ako […]

Skupina ARETE hľadá nájomcov pre rozšírenie priemyselného parku v Dunajskej Strede

Investičná a realitná skupina ARETE rozšíri plochu strategicky umiestneného priemyselného parku v Dunajskej Strede takmer o polovicu. Rozšírenie o približne 13 000 m2 je vo fáze pred realizáciou a ponúkne moderné priestory s cross-dock riešením vhodné na skladovanie, logistiku alebo ľahkú výrobu. ARETE predpokladá environmentálnu certifikáciu BREEAM ako aj ponuku flexibilných obchodných podmienok pre nájomcov. […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 102: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok