logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Trh s priemyselnými nehnuteľnosťami v strednej a východnej Európe (CEE) vstúpil do roku 2025 so...
  • OMV Slovensko pokračuje v rozširovaní svojej siete nabíjacích staníc eMotion o nové ultrarýchle...
  • Nový klient z oblasti automotive priniesol nielen výzvy, ale aj výrazný priestor pre rast....
  • Nedostatok kvalifikovaných pracovníkov je podľa zástupcov Asociácie personálnych agentúr...

OBALKO: Prípravy 8. ročníka českého a slovenského obalového kongresu v plnom prúde

27. júla 2020
Spravodajstvo 0
1177
OBALKO: Prípravy 8. ročníka českého a slovenského obalového kongresu v plnom prúde

OBALKO: Prípravy 8. ročníka českého a slovenského obalového kongresu v plnom prúde

Kongres OBALKO už ôsmy rok neodmysliteľne patrí k obchodným a spoločenským akciám českého a slovenského obalového trhu. Celodenný kongres je organizovaný spoločnosťou ATOZ Group a venuje sa novinkám a trendom obalového priemyslu. Kongres OBALKO je takisto ideálnym miestom k debate o obalovom svete, nadviazaní nových obchodných kontaktov a predstavuje inšpiráciu pre budúce kroky v oblasti obalových materiálov. Tohtoročný ôsmy ročník OBALKO sa uskutoční 15. októbra v hoteli Aquapalace Praha v Čestliciach.

Hlavná téma ôsmeho ročníka: „Zákazník a obal“

Kongres OBALKO každý rok prináša novinky a trendy v obalovom priemysle. Denne si spotrebitelia pri nákupu tovaru kladú otázky ako: Je tento obal recyklovateľný? Prečo treba písať zloženie takým malým písmom? Ten design je iný – je to vôbec rovnaký výrobok? Na veľa z týchto otázok si však nedokážu úplne, alebo správne odpovedať. Obal je prvá vec, ktorú zákazník vidí pri výbere produktu. A práve preto je vnímanie obalu zákazníkom venovaný tohtoročný kongres, ktorého hlavnou témou bude Zákazník a obal.

„Zákazník“ v kontexte businessu nie je len spotrebiteľ; má i B2B význam, „zákazník“ je aj našim klientom. A preto budeme riešiť na kongrese nielen to, čo očakáva od obalov spotrebiteľ, ale aj ako medzi sebou komunikujeme v rámci dodávateľsko-odberateľských vzťahov.

Nie jeden, ani dva, ale hneď tri úvodní rečníci

Hlavnou časťou kongresu OBALKO je celodenná konferencia zložená zo spoločnej dopoludňajšej časťou a popoludňajších workshopových sekcií. Prvý deň kongresu navštívi každoročne viac ako 400 obalových profesionálov z Českej republiky a Slovenska. Prvý blok dopoludňajšieho programu bude v duchu Zákazník ako klient, a miesto jedného kľúčového rečníka budeme mať na zahájenie kongresu hneď troch zástupcov hlavných oborov pre obalový trh – FMCG, retail a automotive, ktorí budú hovoriť o svojich skúsenostiach na českom a slovenskom obalovom trhu, a čo očakávajú od svojich dodávateľov obalových riešení.

Exkluzívny výskum zameraný na spotrebiteľa a obal

Spoločnosť GfK sa stala partnerom výskumu kongresu a pripraví špeciálny prieskum trhu týkajúci sa vnímania zákazníka na tému obalu a recyklácie. Výsledky výskumu na tému Zákazník a obal následne exkluzívne predstaví na kongrese OBALKO Ladislav Csengeri, Consumer Panel Services Director at GfK Czech & GfK Slovakia. K hlavnej časti programu neodmysliteľne patrí aj panelová diskusia. Panelová diskusia bude nadväzovať na prieskum, a ponúkne účastníkom možnosť si vypočuť, ako 5 kľúčových hráčov na trhu riešia otázku Spotrebiteľ a obal.

Popoludňajšie workshopové sekcie: marketingová, technologická a transportná, udržateľnosť

Popoludňajší program kongresu je rozdelený do troch sekcií – marketingovej, technologickej a transportnej, a novo prinášame aj sekciu zameranú na udržateľnosť. Marketingová sekcia je venovaná témam ako je zvyšovanie predajov pomocou obalu, redesignu obalov, a to všetko na konkrétnych príkladoch. Ukazujeme aj ako pracovať s ďalšími nástrojmi obalového marketingu a venujeme sa i ďalším marketingovým témam. Technologická a transportná sekcia sa venuje témam, ako sú robotizácia a automatizácia balenia, prepravné balenie, alebo ukazuje, ako vylepšiť identifikáciu a značenie obalov. Nová sekcia udržateľnosť je zameraná na ochranu životného prostredia. Pre ochranu životného prostredia je bezpochyby dôležité strategicky hospodáriť so zdrojmi a zaistiť, aby sa obaly stali súčasťou obehového hospodárstva.

Záverečný rečník: majster etikety Ladislav Špaček

Kongres zakončí majster etikety Ladislav Špaček, český spisovateľ, televízny novinár, moderátor, pedagóg a v neposlednom rade takisto bývalý tlačový hovorca prezidenta Václava Havla, a to s prednáškou „Aj náš osobný obal predáva“. V prednáške sa zameria na zákazníka predstavujúceho stredobod vašej spoločnosti. Ďalej objasní, ako úspešne ako predávajúci komunikovať a zoznámi nás so sociálnou rolou obchodu, a tým celkovo podtrhne tému tohtoročného kongresu OBALKO, „Zákazník a obal“.

Bohatý program v duchu networkingu

Okrem konferenčnej časti ponúka OBALKO aj BizPACK, systém speed-datingových organizovaných stretnutí partnerov kongresu s účastníkmi. BizPACK dáva účastníkom jedinečnú šancu začať nové obchodné vzťahy počas desaťminútových, predom dohodnutých slotov. Po konferenčnej časti nasleduje Galavečer súťaže Obal roka, ktorý je organizovaný spoločne s Obalovým inštitútom SYBA. Počas galavečera budú už druhýkrát v rámci kongresu OBALKO vyhlásené najlepšie obalové riešenia, a to v niekoľkých súťažných kategóriách. Celý prvý deň kongresu OBALKO zakončí obľúbený Obalový Business Mixer, ktorý ponúkne priestor pre networking v neformálnej atmosfére. Nad pohárikom pri príjemnej hudbe môžete pokračovať v diskusiách začatých počas konferenčného dňa, alebo začať úplne nové diskusie.

Druhý deň kongresu prebehne Balenie v akcii, počas ktorého účastníci kongresu dostanú unikátnu príležitosť navštíviť výrobné závody vybraných partnerov kongresu s odborným výkladom. Návštevníci získajú šancu vidieť celý výrobný proces a lepšie pochopiť výhody týchto produktov i celú problematiku, a zároveň dostanú druhýkrát šancu diskutovať o otázkach týkajúcich sa obalového priemyslu s profesionálmi a kolegami z oboru.

Registrujte sa už teraz

Prípravy kongresu sú v plnom prúde aj napriek krízovému obdobiu, ktoré zasiahla trh. Program sa plní rýchlo, a nových rečníkov odhaľujeme takpovediac každý týždeň. Preto odporúčame registrovať sa k odberu newsletteru kongresu na www.atozregistrace.cz/obalko, alebo sledovať web kongresu: www.obalko.cz. Pokiaľ už viete, že nemôžete na kongrese chýbať, môžete sa už teraz registrovať na www.obalko.cz/registrace.

 

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

„Vysokozdvižný vozík z Číny? Zabudnite na predsudky – spoľahlivosť má dnes novú značku“

Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva vozíky do viac ako 120 krajín, spolupracuje s európskym lídrom KION Group a ponúka overený výkon za dostupnú cenu? EP Equipment nie je neznámy výrobca. Je to jeden z globálnych hráčov, ktorý spolupracuje s KION Group – európskou jednotkou a […]

M2C Slovakia nasadzuje drony do výškového čistenia. Kto zaspí, prehrá

Trh sa mení a my s ním. V M2C Slovakia rozširujeme naše portfólio o revolučnú službu – výškové čistenie pomocou dronov. Moderná technológia Baudoin Wash-Drone 1.2 predstavuje efektívnu, bezpečnú a ekologickú alternatívu k tradičnému umývaniu fasád a solárnych panelov. Dron čistí pomocou horúcej osmotickej vody a vysokotlakovej wapky, bez potreby lešenia či horolezcov. Výsledok? Rýchlejší […]

Ako vyzerá budúcnosť logistiky? Nalaďte si STILLové reči

Tešíte sa, že ste vytvorili fungujúci sklad. Počet objednávok rastie, no dodávky zrazu nestíhajú a skladové kapacity dosahujú svoje limity. Zamestnanci robia príliš veľa náročnej fyzickej práce, procesy sú neefektívne, vznikajú chyby. Ako tomu predísť? Poďte o tom diskutovať s odborníkmi a pripojte sa koncom mája na livestream spoločnosti STILL. Bude o automatizácii a riadení […]

Patrik Smolka z Linde MH: Elektromobilita je pre nás historická záležitosť

Patrik Smolka pôsobí v spoločnosti Linde MH od svojich profesijných začiatkov. Z technickej podpory a cez produktový manažment sa prepracoval až k oblasti automatizácie. Viedol viacero komplexných projektov od prvotných analýz po ich finálnu implementáciu a stál za väčšinou automatizovaných riešení, ktoré spoločnosť Linde MH úspešne realizovala na slovenskom trhu. Dnes vedie tím produktovej podpory […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 103: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok