logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • V srdci oravskej prírody vyrástol jeden z najkrajších parkov v rámci siete CTP – CTPark...
  • Skupina Geis k 1. júlu 2025 preberá všetky podiely v spoločnosti agotrans Logistik GmbH so...
  • Spoločnosť MH Invest postupne realizuje nevyhnutné kroky k premene časti územia bývalej bane v...
  • DHL rozšíri využitie robotiky vo svojich divíziách nasadením viac ako 1000 robotických...

OBALKO: Kompletný program 8. ročníka českého a slovenského obalového kongresu odhalený

14. septembra 2020
Spravodajstvo 0
1293
OBALKO: Kompletný program 8. ročníka českého a slovenského obalového kongresu odhalený

OBALKO: Kompletný program 8. ročníka českého a slovenského obalového kongresu odhalený

Kongres OBALKO je od svojho vzniku v roku 2013 miestom, kde sa stretáva český a slovenský obalový trh. Ani v tomto roku  tomu nebude inak. Kongres láka stovky obalových profesionálov najmä pre svoj bohatý konferenčný program plný praktických príkladov z praxe a trendov z obalového trhu. Organizátori práve zverejnili na webe www.obalko.cz kompletný konferenčný program tohtoročného 8. ročníka, ktorý sa uskutoční 15.–16. októbra v hoteli Aquapalace Prague v Čestliciach. Na kongrese OBALKO vystúpi celkom 44 rečníkov počas 24 prezentácií alebo panelových diskusií.

Hlavná téma ôsmeho ročníku: „Zákazník a obal“

Hlavnou témou kongresu je „Zákazník a obal“. Obal je totiž prvá vec, ktorú zákazník (spotrebiteľ) vidí pri výbere produktu. Pomáha mu pochopiť, čo je daný produkt, a motivuje ho ku kúpe výrobku. Ale „zákazník“ nie je len spotrebiteľ; má i B2B význam, je to zároveň i náš klient. A preto sa bude riešiť na kongrese nie len to, čo očakáva od obalov spotrebiteľ, ale aj ako medzi sebou komunikujeme v rámci dodávateľsko-odberateľských vzťahov.

Prvý blok spoločného dopoludňajšieho programu bude v zmyslu Zákazník ako klient. Miesto jedného kľúčového rečníka odštartujú kongres hneď traja zástupcovia hlavných oborov pre obalový trh – retail, FMCG a automotive. Pozvanie na kongres prijali: zástupca retailu Lukáš Mikloš (Tesco Stores), zástupca FMCG Pavel Komůrka (Orkla) a zástupkyňa oboru automotive Jana Volfová (ŠKODA AUTO). Pokiaľ vás zaujíma, čo očakávajú od českého a slovenského obalového priemyslu a aké špecifiká má český a slovenský obalový trh v porovnaní s trhmi v iných krajinách, nenechajte si ich prezentácie ujsť.

Po krátkej vsuvke venovanej legislatíve, v ktorej sa predstaví riaditeľ odboru odpadov Ministerstva životného prostredia Jan Maršák, ktorý bude hovoriť o aktuálnej situácii okolo novej legislatívy odpadového hospodárstva ČR a jej dopadu na český obalový trh, bude program pokračovať druhým blokom spoločného programu na tému Spotrebiteľ a obal.

Spoločnosť GfK sa stala partnerom prieskumu trhu kongresu. Ladislav Csengeri predstaví výsledky unikátneho prieskumu, ktorý agentúra GfK uskutočnila počas leta 2020 so spotrebiteľmi po celej Európe na tému postoja domácností k plastovým obalom, triedeniu a recyklácii. K hlavnej časti programu neodmysliteľne patrí i panelová diskusia. Na tému Spotrebiteľ a obal budú diskutovať 6 kľúčoví hráči na trhu. Moderátorom bude Ladislav Csengeri (GfK).

Popoludňajšia sekcia Marketing & design – ako obal môže pomôcť zvýšiť predaj

Sekcia Marketing & design je ako každý rok venovaná obalom (Packaging) ako piatemu P v marketingovom mixu vedľa hlavných štyroch parametrov: Product (výrobok), Price (cena), Place (miesto) a Promotion (propagácia). Vďaka aktuálnym prípadovým štúdiám zistíme, ako obal môže pomôcť zvýšiť predaje.

Prvá prezentácia od Andrey Vozníkovej z agentúry Nielsen ukáže na konkrétnych príkladoch značiek z FMCG trhu z iných krajín, aký mal vplyv redesign obalu na celkový predaj. Konkrétny príklad z českého trhu potom ponúkne Gabriela Adámková z maloobchodného reťazca Albert, ktorá spoločne s Martinom Dulavou z agentúry Lineart bude hovoriť o vplyvu nového designu obalov na predaj a vnímanie značky Albert. Jiří Havránek zo spoločnosti Colognia Press a Martin Bělík z Dataline Technology v prezentácii Ja chcem ten obal! potom pripomenú, že obal hrá dôležitú rolu i pri online predaji.

Zaujímavou prípadovou štúdiou – oživenej slovenskej minerálnej vody Kláštorná Kalcia – ponúkne Ivana Králiková z firmy Kofola spoločne s dvorným dizajnérom Kofoly Martinom Turzíkom. Nebudú chýbať ani najmodernejšie technológie: Martin Goszler (Fiala & Šebek) a Petr Kaczor (Thimm pack’n’display) spoločne predstavia digitálne technológie v službách obalárov, ktoré ponúkajú ako úsporu času, tak obrovský priestor pre kreativitu. Pavla Cihlářová z GS1 Czech Republic bude hovoriť o novinke GS1 Digital Link – efektívnej komunikácii so spotrebiteľom.

Sekcia Technológia & transport – k obalom patria efektívne baliace procesy

Technologická a transportná sekcia bude venovaná témam, ako sú robotizácia a automatizácia balenia alebo prepravného balenia. Unikátny pohľad pod pokrývku najväčšieho pivovaru v Českej republike, a zároveň jedného z najväčších klientov pre obalový priemysel, ponúkne prezentácia „Ako zvládnuť plechovkový boom?“ od Martiny Vajskebrovej zo spoločnosti Plzeňský Prazdroj. Michal Vosyka, zástupca jedného z najväčších logistických dodávateľov v strednej Európe, HOPI Holding, odpovie vo svojej prezentácii na otázku, či existujú dostatočne rýchle, lacné a flexibilné logistické riešenia, pripravené na to, čo ešte len príde.

Nasledovať budú dve prípadové štúdie. V prvej zástupcovia dvoch odlišných spoločností – Lukáš Formánek z DZ Dražice a Franco Stessens z Franke Group – budú hovoriť o tom, ako sa im spoločne s dodávateľom Smurfit Kappa podarilo vyvinúť monomateriálové riešenie ako ideálny spôsob, ako skĺbiť udržateľnosť s funkčnosťou a praktickosťou. V druhej prípadovej štúdie s názvom Obal, ktorý predá, František Oľha zo slovenskej agentúry Cofin a Tomáš Kugler od dodávateľa tlačiarenských riešení Konica Minolta predstaví digitálnu výrobu zušľachtených obalov s pridanou hodnotou.

Koniec sekcie Technológia a transport bude patriť diskusii. Traja zástupcovia predných e-shopov z troch odvetví – Tomáš Haškovec z e-shopu s pet segmentom Spokojenypes.cz, Oldřich Dostál z internetovej parfumérie Notino a zástupca e-shopu s módou – sa budú snažiť spoločne so Zdeňkom Suchitrou z firmy Smurfit Kappa nájsť obalový ideál pre e-shopy.

Nová sekcia Udržateľnosť

Tohtoročná novinka – sekcia Udržateľnosť  – je zameraná na koncepciu obehového hospodárstva, chytrý design, ktorý je optimálny pre recykláciu, ako aj na začlenenie recyklovaných materiálov do nových obalov a minimalizáciu negatívnych dopadov obalov na životné prostredie.

Najprv vám ponúkneme dve prípadové štúdie. Olin Novák, komerčný riaditeľ predného potravinárskeho e-shopu Rohlik.cz, predstaví udržateľnosť podľa Rohliku v prezentácii Lepšie jedlo, lepší svet. Následne vám v spoločnej prezentácii generálneho riaditeľa Greiner Packaging Slušovice a Olma – Ivo Benda a Martin Krystián – ukážu svoj pohľad na udržateľnosť obalov a ukážu vám, čo spolu firmy pre životné prostredie už urobili.

A to zďaleka nie je všetko: odborníčka z oblasti posudzovania životného cyklu (LCA) v ČR, Marie Tichá, prezradí, aké kroky by ste mali podniknúť, aby vaše obaly boli skutočne udržateľné. Sekcia sa bude venovať aj recyklácii. Vypočujete si prezentáciu Roberta Suchopy z výskumného centra UniCRE, kde testujú spôsob, ako pomôcť chemickej recyklácii (pyrolýze) premeniť odpadné plasty na vstupnú surovinu pre výrobu nových plastov. Potom budeme debatovať o recyklácii so zástupcami recyklačných spoločností a triediacich liniek v interaktívnej panelovej diskusii pod záštitou AOS Eko-kom. Zaujíma vás, čo sa skutočne stane s obalom potom, čo ho spotrebiteľ odhodí do farebného kontejneru?

Záverečný rečník: majster etikety Ladislav Špaček

Kongres zakončí majster etikety Ladislav Špaček, český spisovateľ, televízny novinár, moderátor, pedagóg a v neposlednom rade takisto bývalý tlačový hovorca prezidenta Václava Havla, a to s prednáškou „Aj náš osobný obal predáva“. Ladislav Špaček nám vo svojej prednáške vysvetlí, ako zdokonaliť náš osobný obal pre väčší úspech v biznise.

Bohatý program v duchu networkingu

Mimo konferenčnej časti ponúkne OBALKO aj BizPACK, systém speed-datingových organizovaných stretnutí partnerov kongresu s účastníkmi. BizPACK dáva účastníkom jedinečnú šancu začať nové obchodné vzťahy počas desaťminútových vopred dohodnutých slotov.

Po konferenčnej časti nasleduje Galavečer súťaže Obal roka, ktorý je organizovaný spoločne s Obalovým inštitútom SYBA. Počas galavečere budú už druhýkrát v rámci kongresu OBALKO vyhlásené najlepšie obalové riešenia, a to v niekoľkých súťažných kategóriách. Celý prvý deň kongresu OBALKO zakončí Obalový Business Mixer, ktorý ponúkne priestor pre networking v neformálnej atmosfére.

Druhý deň kongresu prebehne Balenie v akcii, počas ktorého účastníci kongresu dostanú unikátnu príležitosť navštíviť výrobné závody vybraných partnerov kongresu s odborným výkladom. Návštevníci získajú šancu vidieť celý výrobný proces a lepšie pochopiť výhody týchto produktov i celú problematiku, a zároveň dostanú druhýkrát šancu diskutovať o otázkach týkajúcich sa obalového priemyslu s profesionálmi a kolegami z oboru.

Kongres v dobe koronavírusu – bezpečnosť účastníkov zaistená

Teší nás, že napriek zložitej situácii spojenej s koronavírusom je o kongres OBALKO zo strany účastníkov i partnerov veľký záujem. Je vidieť, že sa chcete osobne stretávať, vzdelávať sa, diskutovať o dianí na trhu, udržovať a nadviazať obchodné kontakty. To všetko vám na kongrese OBALKO ponúkame.

Myslíme však zároveň na vašu bezpečnosť, a tak budeme dodržovať nariadenia  i doporučenia bezpečnostných opatrení: všetci účastníci (okrom rečníkov na pódiu) budú mať rúška, a to po celú dobu prítomnosti vo vnútorných priestoroch s výnimkou doby nutnej k občerstveniu, každému účastníkovi budeme pri príchodu merať teplotu, k dispozícii bude dostatočné množstvo dezinfekcie a priestory budú pravidelne dezinfikované a sedenie v sálach bude riešené s rozostupmi medzi jednotlivými účastníkmi. Verte, že vaše bezpečie je pre nás na prvom mieste. Spoločne to zvládneme!

Tešíme sa na vás už 15. októbra na kongrese OBALKO. (Viac o opatreniach proti koronavírusu na kongrese OBALKO nájdete na https://obalko.cz/o-kongresu/opatreni-proti-koronaviru/).

Neváhajte a registrujte sa na www.obalko.cz/registrace.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

M2C Slovakia nasadzuje drony do výškového čistenia. Kto zaspí, prehrá

Trh sa mení a my s ním. V M2C Slovakia rozširujeme naše portfólio o revolučnú službu – výškové čistenie pomocou dronov. Moderná technológia Baudoin Wash-Drone 1.2 predstavuje efektívnu, bezpečnú a ekologickú alternatívu k tradičnému umývaniu fasád a solárnych panelov. Dron čistí pomocou horúcej osmotickej vody a vysokotlakovej wapky, bez potreby lešenia či horolezcov. Výsledok? Rýchlejší […]

Patrik Smolka z Linde MH: Elektromobilita je pre nás historická záležitosť

Patrik Smolka pôsobí v spoločnosti Linde MH od svojich profesijných začiatkov. Z technickej podpory a cez produktový manažment sa prepracoval až k oblasti automatizácie. Viedol viacero komplexných projektov od prvotných analýz po ich finálnu implementáciu a stál za väčšinou automatizovaných riešení, ktoré spoločnosť Linde MH úspešne realizovala na slovenskom trhu. Dnes vedie tím produktovej podpory […]

„Vysokozdvižný vozík z Číny? Zabudnite na predsudky – spoľahlivosť má dnes novú značku“

Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva vozíky do viac ako 120 krajín, spolupracuje s európskym lídrom KION Group a ponúka overený výkon za dostupnú cenu? EP Equipment nie je neznámy výrobca. Je to jeden z globálnych hráčov, ktorý spolupracuje s KION Group – európskou jednotkou a […]

Ako vyzerá budúcnosť logistiky? Nalaďte si STILLové reči

Tešíte sa, že ste vytvorili fungujúci sklad. Počet objednávok rastie, no dodávky zrazu nestíhajú a skladové kapacity dosahujú svoje limity. Zamestnanci robia príliš veľa náročnej fyzickej práce, procesy sú neefektívne, vznikajú chyby. Ako tomu predísť? Poďte o tom diskutovať s odborníkmi a pripojte sa koncom mája na livestream spoločnosti STILL. Bude o automatizácii a riadení […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 103: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok