logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Zberná služba predstavuje moderný spôsob expresnej prepravy kusových a paletových zásielok....
  • V srdci oravskej prírody vyrástol jeden z najkrajších parkov v rámci siete CTP – CTPark...
  • Skupina Geis k 1. júlu 2025 preberá všetky podiely v spoločnosti agotrans Logistik GmbH so...
  • Spoločnosť MH Invest postupne realizuje nevyhnutné kroky k premene časti územia bývalej bane v...

Smart portál myGW zjednodušuje prácu logistov

16. októbra 2020
Spravodajstvo 0
1496
Smart portál myGW zjednodušuje prácu logistov

Smart portál myGW zjednodušuje prácu logistov

Logistická spoločnosť Gebrüder Weiss stále inovuje svoj proklientský servis. Medzi jej vlajkovú loď v komunikácii so zákazníkmi patrí zákaznícky portál myGW. O svoju skúsenosť s ním sa podelil Martin Kubica, vedúci zákazníckej podpory internetového obchodu inSPORTline. Ide o prepracovaný systém so 100% starostlivosťou. Vďaka nemu má zákazník kedykoľvek a kdekoľvek prístup k svojím dátam. Zároveň mu ponúka jednoduchú a transparentnú komunikáciu, aktuálne informácie a prehľad o dodávateľskom reťazci.

Martin Kubica využíva portál denne pri svojej práci. GW doručuje ich zákazníkom veľké kardio stroje, konkrétne bežecké pásy, rotopedy či posilňovacie veže. „Ide o spoľahlivého a rýchleho prepravcu našich paletových zásielok. Oceňujem najmä spoluprácu s ich zákazníckym servisom, ktorý je nám vždy k dispozícii. Snaží sa totiž vždy nájsť riešenie prípadných komplikácii, a to v záujme našich zákazníkov, čo nie je vždy jednoduché,“ konštatuje manažér. Najviac využíva sledovanie zásielok (track&trace), či priamu komunikáciu so zákazníckou podporou GW o konkrétnej zásielke. Prácu mu zjednodušuje aj možnosť stiahnuť si protokol o dodaní tovaru.  V protokole si totiž následne vie skontrolovať vybranú dobierkovú sumu.

Medzi často využívané moduly portálu patrí aj sumarizácia všetkých dokumentov na jednom mieste alebo prehľad skladovej logistiky (pohyby zásob a ich aktuálny stav), či jednoduché online objednávanie (eBooking). „Teším sa, že portál rozšíri rozsah modulov aj o kalkuláciu ceny vopred, či kompletný reporting naprieč celým dodávateľským reťazcom.  Tieto vylepšenia zefektívnia moju každodennú prácu“ hodnotí Martin Kubica. A ako odvetvie internetového obchodu ovplyvnila koronakríza?

„Situácia v segmente internetového obchodu so športovými potrebami bola  v uplynulých mesiacoch veľmi dynamická.  S nástupom korony  sme evidovali zvýšený záujem zákazníkov o fitness aj športové potreby. Je za tým  fakt, že ľudia boli izolovaní, a začali sa viac zaujímať o možnosti cvičenia v bezpečí domova. Následne po prvých uvoľneniach opatrení nasledoval veľký záujem o bicykle a športové potreby. Ľudia chceli športovať a tráviť čas v prírode. Na druhej strane sa pod jej vplyvom predlžovali termíny naskladnenia zásob. Výroba aj dodávatelia boli na dlhý čas obmedzovaní protivírusovými opatreniami, a to bolo cítiť. Pre logistiku to bola teda určite výzva!“

Keďže počas tohto obdobia výrazne narástol počet prepráv, pomáhal mu zákaznícky portál myGW vyriešiť mnohé situácie. „Napríklad nás zákazník kontaktoval s požiadavkou, aby mu zásielka bola doručená až v piatok, keďže dovtedy nebude na zadanej adrese. Požiadavku sme zaevidovali do MyGW. Okamžite nám prišla odpoveď, že bude vybavená podľa priania nášho zákazníka. Následne sme si pri zásielke zapli „Oznámenie pre užívateľa“, vďaka čomu nám prišla e-mailom zmena statusu zásielky. Najskôr prišla info,  že zásielka je na rozvoze, neskôr info o úspešnom doručení.“

„Ak potrebujete prepracovaný zákaznícky portál v logistike a preprave, za mňa platí spokojnosť s myGW. Osvedčil sa mi pri sledovaní priebehu doručovania zásielok, ale aj pri komunikácii s prepravnou spoločnosťou. Vždy, keď sa mi zákazník ohlási s požiadavkou, ktorá sa týka doručovania jeho zásielky, tak si zásielku ľahko v MyGW vyhľadáme a podnet okamžite riešime s prepravcom. Vďaka tomu je spokojnosť na všetkých stranách. Proces dodania tovaru si teda riadim sám a odpadá aj mnohopočetná telefonická a emailová komunikácia, čo pre mňa znamená okrem iného veľkú úsporu času,“ dodáva Martin Kubica.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Ako vyzerá budúcnosť logistiky? Nalaďte si STILLové reči

Tešíte sa, že ste vytvorili fungujúci sklad. Počet objednávok rastie, no dodávky zrazu nestíhajú a skladové kapacity dosahujú svoje limity. Zamestnanci robia príliš veľa náročnej fyzickej práce, procesy sú neefektívne, vznikajú chyby. Ako tomu predísť? Poďte o tom diskutovať s odborníkmi a pripojte sa koncom mája na livestream spoločnosti STILL. Bude o automatizácii a riadení […]

M2C Slovakia nasadzuje drony do výškového čistenia. Kto zaspí, prehrá

Trh sa mení a my s ním. V M2C Slovakia rozširujeme naše portfólio o revolučnú službu – výškové čistenie pomocou dronov. Moderná technológia Baudoin Wash-Drone 1.2 predstavuje efektívnu, bezpečnú a ekologickú alternatívu k tradičnému umývaniu fasád a solárnych panelov. Dron čistí pomocou horúcej osmotickej vody a vysokotlakovej wapky, bez potreby lešenia či horolezcov. Výsledok? Rýchlejší […]

Patrik Smolka z Linde MH: Elektromobilita je pre nás historická záležitosť

Patrik Smolka pôsobí v spoločnosti Linde MH od svojich profesijných začiatkov. Z technickej podpory a cez produktový manažment sa prepracoval až k oblasti automatizácie. Viedol viacero komplexných projektov od prvotných analýz po ich finálnu implementáciu a stál za väčšinou automatizovaných riešení, ktoré spoločnosť Linde MH úspešne realizovala na slovenskom trhu. Dnes vedie tím produktovej podpory […]

„Vysokozdvižný vozík z Číny? Zabudnite na predsudky – spoľahlivosť má dnes novú značku“

Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva vozíky do viac ako 120 krajín, spolupracuje s európskym lídrom KION Group a ponúka overený výkon za dostupnú cenu? EP Equipment nie je neznámy výrobca. Je to jeden z globálnych hráčov, ktorý spolupracuje s KION Group – európskou jednotkou a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 103: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok