logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Zberná služba predstavuje moderný spôsob expresnej prepravy kusových a paletových zásielok....
  • V srdci oravskej prírody vyrástol jeden z najkrajších parkov v rámci siete CTP – CTPark...
  • Skupina Geis k 1. júlu 2025 preberá všetky podiely v spoločnosti agotrans Logistik GmbH so...
  • Spoločnosť MH Invest postupne realizuje nevyhnutné kroky k premene časti územia bývalej bane v...

Na kafe s… Jánom Franekom, riaditeľom logistiky a zákazníckeho servisu spoločnosti Heineken Slovensko

21. januára 2021
Spravodajstvo 0
1433
Na kafe s… Jánom Franekom, riaditeľom logistiky a zákazníckeho servisu spoločnosti Heineken Slovensko

Na kafe s… Jánom Franekom, riaditeľom logistiky a zákazníckeho servisu spoločnosti Heineken Slovensko

Pandémia koronavírusu výrazne oslabila slovenskú ekonomiku a zasiahla celé hospodárstvo. Mnohé výrobné či logistické firmy ledva zvládli minuloročnú jarnú prvú vlnu a už čelili na jeseň druhej vlne pandémie. Ako je na tom v týchto ťažkých časoch spoločnosť Heineken Slovensko a ako vníma logistiku v dnešnej dobe, tak aj o tom sme sa rozprávali pri káve s Jánom Franekom, riaditeľom logistiky a zákazníckeho servisu Heineken Slovensko.

Ako vnímate aktuálnu ekonomickú situáciu a vývoj na trhu?
Aktuálna situácia zasiahla všetky oblasti ekonomiky. Tým, že sa zameriavame aj na predaj tovarov v rámci HORECA sektoru, dopady pociťujeme na dennej báze.

Do akej miery vás zasiahla prvá a teraz aj druhá vlna pandémie koronavírusu?
Ekonomické dopady sú znateľné. K týmto stratám sa žiaľ pripočítavajú aj straty na finálnych produktoch, ktoré nie sú zanedbateľné.

Boli ste pripravení na „druhú vlnu“?
Bezpečnosť našich zamestnancov je na prvom mieste a to nie len v čase pandémie, kedy je otázka bezpečnosti ešte aktuálnejšia z pohľadu kontinuity biznisu. Z pohľadu bezpečnosti sme teda boli na druhú vlnu pripravení a to aj napriek tomu, že udrela väčšou silou.

Aj v prípade vašej spoločnosti pomohla už realizovaná automatizácia logistických prípadne výrobných procesov prekonať krízové obdobie?
Určite áno. Každý proces, ktorý bol centralizovaný alebo automatizovaný mal svoj význam. Najviac využívame vzdialené riadenie systémov a vytváranie scenárov predaja a výroby produktov, čo má priamy vplyv na riadenie nákupu jednotlivých výrobných komodít.

Spomenuli by ste aspoň jednu inováciu, ktorá vašej firme pomáha?
Okrem produktových inovácií, ktoré sú hnacím motorom nášho biznisu, realizujeme inovácie naprieč celým dodávateľským reťazcom. Všetko smeruje k spokojnosti nášho zákazníka, ktorý je v procese inovácii kľúčový.

Ako vidíte ďalší vývoj v tomto roku?
Naša ekonomika je otvorená, a preto vývoj nezáleží len na našich rozhodnutiach. Vydržia len tí, ktorí sa dokážu prispôsobiť situácii a sú „bežcami na dlhé trate“. Spoločnosť Heineken Slovensko pôsobí na slovenskom trhu už dlhé roky. Za tie roky sme sa stali jednotkou na slovenskom pivnom trhu, pivovar a sladovňa v Hurbanove medzičasom oslávili 50. výročie od svojho vzniku, zamestnávame stovky ľudí a našou spoločnou vášňou je pivo. Kvalita, zodpovednosť, nadšenie a úcta sú hodnoty, na ktorých chceme stavať aj ďalšie roky.

Aký má význam logistika v dnešnej dobe?
Logistika vždy mala, má a bude mať dôležité postavenie. Či sa jedná o oblasť zdravotníctva, hospodárstva alebo školstva. Všade je potrebný fyzický pohyb. Bez logistiky sa nezaobíde žiadny pohyb tovarov alebo služieb.

 

Autor: Tomáš Szmrecsányi, šéfredaktor časopisu Systémy Logistiky SK

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

M2C Slovakia nasadzuje drony do výškového čistenia. Kto zaspí, prehrá

Trh sa mení a my s ním. V M2C Slovakia rozširujeme naše portfólio o revolučnú službu – výškové čistenie pomocou dronov. Moderná technológia Baudoin Wash-Drone 1.2 predstavuje efektívnu, bezpečnú a ekologickú alternatívu k tradičnému umývaniu fasád a solárnych panelov. Dron čistí pomocou horúcej osmotickej vody a vysokotlakovej wapky, bez potreby lešenia či horolezcov. Výsledok? Rýchlejší […]

Ako vyzerá budúcnosť logistiky? Nalaďte si STILLové reči

Tešíte sa, že ste vytvorili fungujúci sklad. Počet objednávok rastie, no dodávky zrazu nestíhajú a skladové kapacity dosahujú svoje limity. Zamestnanci robia príliš veľa náročnej fyzickej práce, procesy sú neefektívne, vznikajú chyby. Ako tomu predísť? Poďte o tom diskutovať s odborníkmi a pripojte sa koncom mája na livestream spoločnosti STILL. Bude o automatizácii a riadení […]

„Vysokozdvižný vozík z Číny? Zabudnite na predsudky – spoľahlivosť má dnes novú značku“

Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva vozíky do viac ako 120 krajín, spolupracuje s európskym lídrom KION Group a ponúka overený výkon za dostupnú cenu? EP Equipment nie je neznámy výrobca. Je to jeden z globálnych hráčov, ktorý spolupracuje s KION Group – európskou jednotkou a […]

Patrik Smolka z Linde MH: Elektromobilita je pre nás historická záležitosť

Patrik Smolka pôsobí v spoločnosti Linde MH od svojich profesijných začiatkov. Z technickej podpory a cez produktový manažment sa prepracoval až k oblasti automatizácie. Viedol viacero komplexných projektov od prvotných analýz po ich finálnu implementáciu a stál za väčšinou automatizovaných riešení, ktoré spoločnosť Linde MH úspešne realizovala na slovenskom trhu. Dnes vedie tím produktovej podpory […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 103: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok