logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL Jobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • SL BOOK
  • SL News
    • Archiv newsletteru SL News
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Plne automatizovaný systém robotického vychystávania tovaru DHL Supply Chain uviedla do...
  • Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia...
  • Garbe Green Park Piešťany nastoluje nový štandard v prístupe k udržateľnosti a zelenej výstavbe...
  • Prazdroj otvoril v Plzni automatizovaný sklad Viac skladovacieho priestoru a rýchlejšie...

Ľudia chcú mať svoje dáta v online prostredí pod kontrolou

21. apríla 2021
Spravodajstvo 0
580
Ľudia chcú mať svoje dáta v online prostredí pod kontrolou

Ľudia chcú mať svoje dáta v online prostredí pod kontrolou

Polovica spotrebiteľov (50 %) by odišla od poskytovateľa online služieb, ak by došlo k akejkoľvek forme narušenia ochrany údajov. Vyplýva to z celosvetovej štúdie realizovanej globálnou bezpečnostnou spoločnosťou Kaspersky medzi 15 000 spotrebiteľmi. Zneužitie údajov, ktorému sa dalo predísť, dokáže u spotrebiteľov dokonca vyvolať väčší hnev.

Až 63 % respondentov tvrdí, že by už nevyužívali služby takého poskytovateľa zo strachu, že by boli ich údaje predané tretej strane. Spotrebitelia sa čoraz viac orientujú v povinnostiach firiem týkajúcich sa ochrany osobných údajov a od spoločností sa vyžaduje väčšia transparentnosť v tom, ako zaobchádzajú s dátami používateľov.

Nutnosť mnohých online aktivít ako nakupovanie, komunikácia či dokonca podnikanie, pravdepodobne vyvolali zvýšené povedomie o tom, koľko údajov sa nachádza online a aké môžu byť následky ich šírenia. Takmer dve tretiny (62 %) respondentov sa teraz obáva, že ich online aktivity neustále sledujú webové stránky alebo služby, ktoré navštevujú.

Nielenže by 50 % spotrebiteľov prestalo využívať online poskytovateľa služieb, ak by došlo k úniku údajov, ale veľká časť z nich už vyžaduje vyššiu ochranu svojich údajov od spoločností, ako aj vlád. Približne polovica (51 %) respondentov potvrdila, že chce, aby boli spoločnosti pri spracovaní údajov transparentné, zatiaľ čo 48 % si myslí, že spoločnosti by mali byť rovnako otvorené v otázke fungovania ich technológií. 50 % respondentov vyzvalo vlády, aby boli transparentné, pokiaľ ide o ich príslušné procesy zhromažďovania a správy údajov.

To neznamená, že spotrebitelia sú vo všeobecnosti nevyhnutne proti myšlienke spracovania údajov. 68 % súhlasí s tým, že aplikácie a digitálne služby, ktoré používajú, im výrazne uľahčujú život. Avšak vzhľadom na to, že u viac ako jedného používateľa z 10 (12 %) došlo k úniku alebo nevhodnému zdieľaniu ich osobných údajov treťou stranou – čo viedlo k zverejneniu tajných informácií (64 %) alebo strate peňazí (62 %) – ich väčšia opatrnosť je pochopiteľná.

„Z údajov je zrejmé, že ľudia chcú mať svoje dáta pod kontrolou a požadujú otvorenosť v tom, ako a kde sa ich údaje spravujú. V rámci našej spoločnosti absolútne podporujeme bezpečnosť údajov používateľov, preto neustále zdôrazňujeme význam transparentnosti v oblasti informačnej bezpečnosti. Nedávno sme presunuli spracovanie údajov do Švajčiarska. Zmena správania medzi spotrebiteľmi podporuje naše snahy týkajúce sa postupov pri spracovaní údajov, aby boli bezpečnejšie a transparentnejšie v budúcnosti. Firmy by si mali uvedomiť, aké škodlivé by mohlo byť pre reputáciu ich značky ignorovať tieto výzvy,“ hovorí Miroslav Kořen, generálny riaditeľ Kaspersky pre východnú Európu.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

SL Jobs

SL Jobs

12. januára 2022

Archív pracovných pozícií

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Martin Stratov: Navrhujeme optimálne riešenie v každej oblasti, a to aj v udržateľnosti

Martin Stratov: Navrhujeme optimálne riešenie v každej oblasti, a to aj v udržateľnosti Spoločnosť Garbe Industrial Real Estate Slovakia zintenzívnila v poslednom období svoje developerské aktivity. Momentálne stavia v Piešťanoch, pričom svoju pozornosť zameriava najmä na efektívne a udržateľné riešenia, ktoré prinášajú rôzne typy benefitov nielen pre nových nájomcov, ale aj pre spoločnosť z hľadiska ekológie. Čo všetko […]

Opustené výrobné areály konečne ožívajú

Opustené výrobné areály konečne ožívajú Menia sa na moderné centrá miest a získavajú úplne nový význam. Na tému brownfieldov sme sa pozreli s Ondrejom Boberom, Parkmakerom zo spoločnosti CTP. Podľa štúdie z roku 2019 je Bratislava mesto brownfieldov. Má 131 takýchto lokalít, väčšinu v centrálnej časti na ploche 630 hektárov. Dokáže využiť tento potenciál? Musíme dodať, že […]

Zvýšte efektivitu obchodníkov a navýšte ich obraty

Zvýšte efektivitu obchodníkov a navýšte ich obraty Obchod a marketing sú pre firmu kľúčové pre dosahovanie stanovených cieľov obratu a zisku. V priebehu životného cyklu spoločnosti prichádza obdobie, kedy sú z dôvodu nutnosti dosahovania vyšších cieľov na tieto oddelenia kladené vysoké nároky, čo vedie k ich preťažovaniu alebo potrebe nových zamestnancov. Avšak na dosiahnutie týchto […]

Značka Gebrüder Weiss patrí medzi Superbrands

Značka Gebrüder Weiss patrí medzi Superbrands Logistická a prepravná spoločnosť Gebrüder Weiss získala ocenenie Business Superbrands Slovakia. Zaradila sa tak medzi významné značky a najlepšie firmy na Slovensku. Ocenenia Superbrands Award sa oficiálne odovzdávali po 10-krát v rámci galavečera Tribute Event, ktorý sa konal v hoteli Carlton „Som nesmierne rád, že ničím nezaostávame za poprednými značkami […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 93: Hlavná téma: Logistické služby; Doprava: Využitie LNG v doprave; Development: Vplyv inflácie na projekty; Interview: Peter Holba, Dalitrans; Prípadová štúdia: Spolupráca Packeta a 108 Agency; Výrobná logistika: Efektivita manipulačnej techniky; Skladovanie: Trendy vo svete paliet; Management: Bezpečnosť zamestnancov; Obaly: RFID; Žena v logistike: Mária Budzelová; KLM: Na návšteve Česmad a DPD

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required