logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Logistika v horskom turizme má svoje špecifiká. Krízové situácie dané napríklad zlým počasím...
  • Medzinárodný developer priemyselných nehnuteľností Besico oficiálne spúšťa výstavbu svojho...
  • Podľa nových pravidiel môžu cez Prístavný most prechádzať vozidlá nad 7,5 tony len v prípade, že...
  • Nový software umožňuje automatizáciu procesov a centrálnu správu dát o vodičoch a vozidlách,...

Samsung vytvoril novú strategickú pozíciu Head of Marketing pre Česko a Slovensko

11. januára 2022
Spravodajstvo 0
1105
Samsung vytvoril novú strategickú pozíciu Head of Marketing pre Česko a Slovensko

Samsung vytvoril novú strategickú pozíciu Head of Marketing pre Česko a Slovensko

Nový manažér na prvom stupni riadenia je zodpovedný za korporátny marketing, ktorý zahŕňa aj Brand Marketing a PR, riadenie značkových predajní alebo ambasádorov na mieste predaja.

Spoločnosť Samsung Electronics Czech and Slovak vytvorila novú strategickú pozíciu Head of Marketing. Od decembra 2021 ju zastáva Martin Marek (54), pod ktorého spadá nielen Brand Marketing a PR, ale aj riadenie značkových predajní (Samsung Brand Shops Operations) a ambasádorov na mieste predaja (Field Operation) v Čechách a na Slovensku. Martin Marek bude zo svojej pozície reportovať priamo prezidentovi spoločnosti Ki Young Yunovi.

„Samsung je inovatívnym technologickým lídrom a zároveň tradičným výrobcom elektroniky, ktorý v súčasnosti čelí mnohým výzvam – či už ide o schopnosť osloviť mladú generáciu, naplno využiť potenciál digitálnej komunikácie alebo čeliť novej ázijskej konkurencii. Mojím poslaním je načúvať trhu a pokračovať v dlhodobom budovaní vzťahu medzi značkou Samsung a spotrebiteľmi. Vzťah, ktorý bude ešte viac nabitý pozitívnymi emóciami a odvahou skúšať nové veci a ktorý bude zodpovedať tomu, čo dnešní spotrebitelia od značiek očakávajú – a to ako v online médiách, tak aj v prostredí kamennej predajne,“ povedal Martin Marek.

Do spoločnosti Samsung nastúpil s viac ako 20-ročnými skúsenosťami v oblasti budovania značiek a komunikačných stratégií na marketingových pozíciách vo veľkých medzinárodných spoločnostiach v oblasti rýchloobrátkového tovaru.

Značnú časť svojho profesionálneho života pracoval Martin Marek v spoločnosti Philip Morris International, kde začal pracovať v roku 1999, najprv ako manažér značky L&M a Marlboro, neskôr ako Trade marketing manažér alebo Marketing Services Manager. Následne viedol ako riaditeľ marketingu aktivity spoločnosti v Srbsku a Čiernej Hore a neskôr v Maroku, Tunisku a Mauritánii. Po návrate do Prahy pôsobil v rokoch 2013 až 2015 ako Marketing Director v spoločnosti Ritchy Group a v rokoch 2016 až 2019 ako Head of Branding v spoločnostiach MAKRO, respektíve METRO Cash & Carry pre Českú republiku a Slovensko. Naposledy pomáhal spoločnosti Imperial Brands vybudovať značkovú kategóriu „produktov novej generácie“ pre český a slovenský trh.

Martin Marek získal inžiniersky titul na Vysokej škole ekonomickej v Prahe v odbore ekonomika obchodu. Plynule hovorí anglicky a rusky, dohovorí sa na Balkáne a učí sa taliansky. Medzi jeho záujmy patrí šport, aktívne sa venuje bedmintonu, golfu, lyžovaniu a futbalu. Má rád cestovanie, venuje sa turistike, psom a sebarozvoju.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Patrik Smolka z Linde MH: Elektromobilita je pre nás historická záležitosť

Patrik Smolka pôsobí v spoločnosti Linde MH od svojich profesijných začiatkov. Z technickej podpory a cez produktový manažment sa prepracoval až k oblasti automatizácie. Viedol viacero komplexných projektov od prvotných analýz po ich finálnu implementáciu a stál za väčšinou automatizovaných riešení, ktoré spoločnosť Linde MH úspešne realizovala na slovenskom trhu. Dnes vedie tím produktovej podpory […]

„Vysokozdvižný vozík z Číny? Zabudnite na predsudky – spoľahlivosť má dnes novú značku“

Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva vozíky do viac ako 120 krajín, spolupracuje s európskym lídrom KION Group a ponúka overený výkon za dostupnú cenu? EP Equipment nie je neznámy výrobca. Je to jeden z globálnych hráčov, ktorý spolupracuje s KION Group – európskou jednotkou a […]

M2C Slovakia nasadzuje drony do výškového čistenia. Kto zaspí, prehrá

Trh sa mení a my s ním. V M2C Slovakia rozširujeme naše portfólio o revolučnú službu – výškové čistenie pomocou dronov. Moderná technológia Baudoin Wash-Drone 1.2 predstavuje efektívnu, bezpečnú a ekologickú alternatívu k tradičnému umývaniu fasád a solárnych panelov. Dron čistí pomocou horúcej osmotickej vody a vysokotlakovej wapky, bez potreby lešenia či horolezcov. Výsledok? Rýchlejší […]

Ako vyzerá budúcnosť logistiky? Nalaďte si STILLové reči

Tešíte sa, že ste vytvorili fungujúci sklad. Počet objednávok rastie, no dodávky zrazu nestíhajú a skladové kapacity dosahujú svoje limity. Zamestnanci robia príliš veľa náročnej fyzickej práce, procesy sú neefektívne, vznikajú chyby. Ako tomu predísť? Poďte o tom diskutovať s odborníkmi a pripojte sa koncom mája na livestream spoločnosti STILL. Bude o automatizácii a riadení […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 103: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok