logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL Jobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • SL BOOK
  • SL News
    • Archiv newsletteru SL News
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • CTP menuje Patricka Zehetmayra z rakúskej Erste Bank za finančného riaditeľa CTP N.V., najväčší...
  • Nedostatok skladových kapacít nahráva outsourcingu S ohľadom na narušenie dodávateľských...
  • Spoločnosť UPS kúpi skupinu Bomi Group Spoločnosť UPS oznámila plán zameraný na akvizíciu...
  • Investície do realít lákajú kvôli svojej stabilite aj ako ochrana proti inflácii Nehnuteľnosti...

PropTech aplikácia PlanRadar rozširuje svoju platformu o podporu digitálnej integrácie

12. apríla 2022
Spravodajstvo 0
327
PropTech aplikácia PlanRadar rozširuje svoju platformu o podporu digitálnej integrácie

PropTech aplikácia PlanRadar rozširuje svoju platformu o podporu digitálnej integrácie

PlanRadar, jedna z popredných európskych digitálnych platforiem pre riadenie a správu realitných projektov, posilnila svoje integračné schopnosti prostredníctvom uvedenia PlanRadar Connect. Ten zdokonalí prenos dát medzi rôznymi technologickými riešeniami, keď svojim používateľom umožní bezproblémovú synchronizáciu s inými aplikáciami, a to bez nutnosti zložitého kódovania. Vytvorený bol s prispením Workato, poprednej platformy pre firmy zameranej na automatizáciu procesov.

„Nachádzame sa v digitálnom veku, v ktorom sa stavebný priemysel neustále vyvíja. Efektívny spôsob automatizácie pracovných procesov sa stal jedným zo zásadných faktorov ovplyvňujúcich rýchlosť dokončovania nových projektov a ich ziskovosť. A práve preto sme PlanRadar Connect vytvorili,” hovorí Ibrahim Imam, spoluzakladateľ a výkonný spoluriaditeľ spoločnosti PlanRadar.

OnRobot RG2 priniesol Yokoyama Kogyo 35-percentnú úsporu nákladov

Firma chce zlepšiť schopnosť rôznych systémov vzájomne spolupracovať a odstrániť prekážky v podobe nekompatibilít, ktoré prichádzajú s používaním väčšieho množstva softvérov. Niektoré dáta kvôli tomu môžu byť nesúrodé alebo hrozí vznik duplicít, čo pridáva prácu. Tým, že sa vytvorili jednoduchý spôsob prepojenia existujúcich technológií, môžu spoločnosti pracovať ešte lepšie a s presnejšími dátami. „Vo všeobecnosti, prístup vzájomného prepájania je niečo, o čo by sa mal celý realitný sektor usilovať.”

Práca s aplikáciou PlanRadar je úplne intuitívna a umožňuje vytvárať, komentovať a zdieľať informácie o budove online, tzn. v reálnom čase. Užívateľ si v nej môže zobraziť model stavby alebo napríklad jednotlivé podlažia či miestnosť v akejkoľvek možnej podobe, ktorá je k dispozícii – či už ide o schému, 3D model alebo napríklad BIM model.

Následne v mieste, ktoré vyžaduje pozornosť ostatných, pripne svoju poznámku alebo niekomu zadá úlohu na dopracovanie. A to vo forme hlasového záznamu, textu či obrázku. Všetci zúčastnení tak vidia, čo treba urobiť, kto to má na starosti a kedy to má byť hotové. Tí, ktorých sa to týka, samozrejme môžu reagovať alebo len neskôr informovať o dokončení úlohy.

Spomínané vylepšenia svojim užívateľom z radov realitných profesionálov (developerov, projektových manažérov, stavbyvedúcich, architektov, správcov budov ai.) prinesie ešte väčšiu flexibilitu: umožní im pokračovať vo využívaní existujúcich softvérov i nastavených pracovných procesoch takým spôsobom, aby zároveň neprišli o žiadnu z funkcionalít, ktoré aplikácia PlanRadar ponúka.

To povedie k vyššej presnosti, efektivite práce aj úspore času. Navyše v prostredí, kde je zdieľanie informácií zásadné pre úspech projektov, môže PlanRadar Connect podporiť lepšiu úroveň komunikácie a spolupráce medzi tímami a vytvoriť tak presnú auditnú stopu o všetkých rozhodovacích procesoch.

Spoločnosť PlanRadar získala začiatkom roka od investorov (v investičnom kole série B) celkom 69 miliónov dolárov na ďalšiu expanziu a technologický pokrok. Jej zámerom je podporiť vlastný výskum a vývoj, pričom chce financovať nové technologické centrum a špecializovaný tím na inovácie, ktorý bude mať okrem iného na starosti práve schopnosť rôznych softvérov a programov rýchlo a účinne spolupracovať.

Nová funkcia rozšíri existujúce API (z anglického Application Programming Interface alebo rozhranie pre programovanie aplikácií), čo umožní rýchlejšie a jednoduchšie prepojenie s viac ako dvoma stovkami existujúcich softvérov ako je Outlook, Dropbox, Jira, SAP a Microsoft Dynamics.

„Spolu s tým, ako sa stavebný priemysel snaží maximalizovať efektivitu, vidíme rastúci dopyt po plne automatizovaných pracovných postupoch, ktoré prepoja tímy v kancelárii s pracovníkmi v teréne, a to v každej fáze životného cyklu nehnuteľnosti. PlanRadar Connect je skvelým príkladom platformy Workato s potrebou minimálneho alebo žiadneho kódovania, ktorá každému umožňuje ľahko a rýchlo vytvárať vlastné automatizované postupy za účelom prenosu dôležitých informácií o projekte a zdieľaní dát medzi PlanRadarom a viac ako 200 ďalšími významnými aplikáciami,” komentuje Gautham Viswanathan, produktový riaditeľ v spoločnosti Workato.

Ibrahim Imam uzatvára: „Toto je iba jeden z radu plánovaných krokov, ktoré v neustálom vývoji nášho softvéru plánujeme. Ten v súčasnosti denne používa 100 000 realitných profesionálov vo viac ako 60 krajinách sveta. Už teraz sa tešíme na pozitívnu spätnú väzbu od našich zákazníkov, hneď ako začnú PlanRadar Connect postupne využívať.“

Súvisiace články:

OnRobot RG2 priniesol Yokoyama Kogyo 35-percentnú úsporu nákladov
Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

SL Jobs

SL Jobs

12. januára 2022

Archív pracovných pozícií

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Ako moderne zaistiť bezpečnosť zamestnancov v logistike?

Ako moderne zaistiť bezpečnosť zamestnancov v logistike? „Legislatíva hovorí, že každý zamestnávateľ je povinný zamestnancom, ktorí vykonávajú rizikovú prácu, zabezpečiť ich neustály dohľad. A to buď druhým pracovníkom alebo iným spôsobom. Dohliadajúci pracovník je ale pre zamestnávateľov príliš drahý a mohol by navyše vykonávať v rámci firmy inú prácu,“ hovorí Lukáš Převrátil, riaditeľ vzdialeného dohľadu […]

Systematické riadenie organizácie

Systematické riadenie organizácie Systematické riadenie organizácie a odbavenie prepravných kapacít je prínosom pre príjem, expedíciu aj dopravcu. Aplikácia riadenia časových okien na nakládke a vykládke Time Slot Control spolu s komplexným yard management riešením pomáha skrátiť čas potrebný na odbavenie vozidla. Situácia na dopravnom trhu je zložitá. Preto je kladený dôraz na efektívnu spoluprácu a […]

27 kamier a AI postačuje na 80 000 metrov štvorcových

27 kamier a AI postačuje na 80 000 metrov štvorcových Kontajnerový terminál Herne ušetrí 60 000 eur ročne na prevádzkových nákladoch na fyzickú bezpečnosť Kontajnerový terminál Herne (CTH) je príkladná spoločnosť z Porúria. Na ploche takmer 80 000 metrov štvorcových sa distribuuje tovar z celého sveta na miesto určenia. Predchádzajúca bezpečnostná stratégia s bezpečnostnými strážcami […]

Ak potrebujete špičkový vysokozdvižný vozík len na určité obdobie, riešením je prenájom

Ak potrebujete špičkový vysokozdvižný vozík len na určité obdobie, riešením je prenájom V dnešnej rýchlej dobe, kedy sú správne nastavené procesy v sklade základom efektivity, je mimoriadne dôležitá spoľahlivá manipulačná technika s prvotriednym servisom. To však predstavuje značné investície, ktoré majiteľ prevádzky nemusí práve mať alebo sa mu neoplatí rozširovať vozový park natrvalo. V týchto prípadoch je praktickým a výhodným […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 91: Hlavná téma: Omnichannel logistika; Doprava: Manipulačná technika v náročnom teréne; Development: Využitie IT systémov; Interview: Ľubomír Petrík, Terno; Prípadová štúdia: Skladové priestory pre dm drogerie markt Slovensko; Výrobná logistika: Železničná doprava; Konferencia: Slovlog v Bratislave; KLM: Prínos kongresov pre logistiku; Skladovanie: Dodávateľské reťazce

Prečítať elektronicky.
Zaistite si svoj výtlačok.

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required