logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Zberná služba predstavuje moderný spôsob expresnej prepravy kusových a paletových zásielok....
  • V srdci oravskej prírody vyrástol jeden z najkrajších parkov v rámci siete CTP – CTPark...
  • Skupina Geis k 1. júlu 2025 preberá všetky podiely v spoločnosti agotrans Logistik GmbH so...
  • Spoločnosť MH Invest postupne realizuje nevyhnutné kroky k premene časti územia bývalej bane v...

Výrobná linka InoBat je už naložená na nákladnú loď

23. januára 2023
Doprava 0
750
Výrobná linka InoBat je už naložená na nákladnú loď

Výrobná linka InoBat je už naložená na nákladnú loď

Ide o náročný logistický proces, linka prejde viac ako 24-tisíc kilometrov, váži 308-tisíc kg a zabalená je v 44 kontajneroch. Spolu s ňou pocestuje aj špeciálna technológia. Linka sa bude inštalovať ešte v 1. kvartáli 2023. InoBat už dnes generuje príjmy od dvoch platiacich zákazníkov, predbežne má na celý tento rok zarezervovanú aj výrobnú kapacitu linky

Slovenská spoločnosť InoBat, ktorá vyvíja a vyrába inovatívne batérie do elektrických vozidiel, hlási viacero noviniek a približuje svoj posun v spustení výroby aj na Slovensku. Len prednedávnom spoločnosť oznámila, že výrobná linka na batérie od čínskej spoločnosti Wuxi Lead je po úspešnej validácii zabalená a pripravená na presun na Slovensko, konkrétne do Voderadov. Vyrobená bola pritom priamo na mieru potrebám InoBat-u.

„Presun linky z Číny na Slovensko sme odštartovali už koncom novembra minulého roka. Do Voderadov by mala doraziť v prvom kvartáli tohto roka. Aktuálne sa linka presúva lodnou dopravou zo Šanghaja do Hamburgu, odkiaľ poputuje železničnou dopravou na Slovensko,“ hovorí Peter Dubovský, Voderady site Director v spoločnosti InoBat.  „Presun výrobnej linky, ale aj jej montáž vo Voderadoch, pritom predstavujú veľmi náročný logistický proces,“ dodáva Dubovský

Aj napriek tomu sa však InoBat-u darí plniť jednotlivé kroky týkajúce sa presunu linky podľa vopred stanoveného časového harmonogramu. Samotný presun pritom zahŕňa množstvo potrebných krokov od nakládky vo výrobnom závode, cez prevoz do prístavu, vyčlenenie linky, až po dokumentáciu, nalodenie, vylodenie a samotnú montáž. Výrobná linka celkom prejde až 24 168 kilometrov, a to lodnou, cestnou aj železničnou dopravou.

„Výrobná linka váži až 308-tisíc kg, pričom sa preváža v 44 kontajneroch, z čoho 19 je gigakontajnerov. Náklad tiež obsahuje aj 20 kľúčových technológií, ktoré sú spoločne s výrobnou linkou zabalené v 274 špeciálnych drevených boxoch. Každá časť technológie pritom musí byť z Číny dodaná v presne stanovenej sekvencii a podľa presných a detailných podmienok. Jedná sa teda o náročnú logistickú misiu, na ktorej pracuje veľký tím InoBat aj Wuxi Lead odborníkov už niekoľko mesiacov,“ približuje ďalej Peter Dubovský.

Dodáva tiež, že už aj na samotnú výrobu linky v Číne dohliadal celý čas tím InoBat profesionálov, ale aj externých partnerov a poradcov.

„Naši kolegovia boli v Číne 4 mesiace. Zároveň, vo Voderadoch sme už privítali tím odborníkov z Wuxi Lead, ktorí sa spoločne s našimi expertami budú podieľať na uvedení linky do prevádzky, a tiež na jej samotnej inštalácii. Budeme tu mať až 60 odborníkov a inžinierov z Wuxi Lead, pričom tu ostanú až do úspešného spustenia linky,“ uzatvára Dubovský.

Hneď po príchode výrobnej linky do Voderadov prebehne aj jej inštalácia za špeciálnych a prísnych podmienok. Inštalovať sa bude vo februári, pričom skúšobná produkcia batérií by mala prebehnúť v marci, prípadne apríli. Aj napriek tomu, že linka ešte vo Voderadoch nestojí, InoBat už má niekoľko platiacich zákazníkov a generuje príjmy.

„Zatiaľ batérie vyrábame u partnerov v Taiwane, po inštalácii linky výrobu presunieme do Voderadov. Predbežne máme celú výrobnú kapacitu už zarezervovanú do konca roku 2023,“ dopĺňa Pavol Krokoš, výkonný riaditeľ InoBat.

Dodal tiež, že aktuálne má InoBat podpísané kontrakty s dvomi kľúčovými odberateľmi: Lilium a Impact Clean Power Technology (ICPT). „Tieto kontrakty dosahujú hodnotu 575 miliónov eur na nasledujúcich 5 rokov, a to na odber približne 3 GWh-“

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

„Vysokozdvižný vozík z Číny? Zabudnite na predsudky – spoľahlivosť má dnes novú značku“

Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva vozíky do viac ako 120 krajín, spolupracuje s európskym lídrom KION Group a ponúka overený výkon za dostupnú cenu? EP Equipment nie je neznámy výrobca. Je to jeden z globálnych hráčov, ktorý spolupracuje s KION Group – európskou jednotkou a […]

Patrik Smolka z Linde MH: Elektromobilita je pre nás historická záležitosť

Patrik Smolka pôsobí v spoločnosti Linde MH od svojich profesijných začiatkov. Z technickej podpory a cez produktový manažment sa prepracoval až k oblasti automatizácie. Viedol viacero komplexných projektov od prvotných analýz po ich finálnu implementáciu a stál za väčšinou automatizovaných riešení, ktoré spoločnosť Linde MH úspešne realizovala na slovenskom trhu. Dnes vedie tím produktovej podpory […]

Ako vyzerá budúcnosť logistiky? Nalaďte si STILLové reči

Tešíte sa, že ste vytvorili fungujúci sklad. Počet objednávok rastie, no dodávky zrazu nestíhajú a skladové kapacity dosahujú svoje limity. Zamestnanci robia príliš veľa náročnej fyzickej práce, procesy sú neefektívne, vznikajú chyby. Ako tomu predísť? Poďte o tom diskutovať s odborníkmi a pripojte sa koncom mája na livestream spoločnosti STILL. Bude o automatizácii a riadení […]

M2C Slovakia nasadzuje drony do výškového čistenia. Kto zaspí, prehrá

Trh sa mení a my s ním. V M2C Slovakia rozširujeme naše portfólio o revolučnú službu – výškové čistenie pomocou dronov. Moderná technológia Baudoin Wash-Drone 1.2 predstavuje efektívnu, bezpečnú a ekologickú alternatívu k tradičnému umývaniu fasád a solárnych panelov. Dron čistí pomocou horúcej osmotickej vody a vysokotlakovej wapky, bez potreby lešenia či horolezcov. Výsledok? Rýchlejší […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 103: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok