
GymBeam, najrýchlejšie rastúci fitness e-shop v Európe v oblasti zdravého životného štýlu, sa obzerá za ďalším rekordným rokom. V roku 2024 prekročil obrat 200 miliónov eur, čo predstavuje medziročný rast o 29 %. Úspechom sú rekordy na všetkých zastúpených trhoch a inovácie naprieč hneď niekoľkými segmentmi, ako je logistika či ponuka odevov.
Rok 2024 sa niesol pre GymBeam v dynamickom vývoji na všetkých trhoch. Najvýraznejší rast spoločnosť zaznamenala v DACH regióne, kde tržby medziročne vzrástli o neuveriteľných 1104 %. Darilo sa tiež Taliansku (+ 96 %) a Poľsku (+ 43 %). Pozadu nezostal ani český trh, ktorý si stabilne drží nárasty okolo 20 %. Tieto výsledky navyše dopĺňa akvizícia takmer 1,5 milióna nových zákazníkov naprieč všetkými trhmi.
Prioritu minulého roka predstavovali inovácie. Vďaka ich zavádzaniu GymBeam prekonal svoj rekord v počte expedovaných objednávok za jeden deň, ktorý činí 22.263 kusov, z toho 4700 prešlo novo spusteným automatizovaným skladom Autostore.
„Autostore nám umožňuje výrazne zefektívniť procesy. Do budúcnosti očakávame, že denne cez neho zvládneme expedovať viac ako 20.000 objednávok,“ hovorí Dalibor Cicman, CEO spoločnosti.
Okrem rozvoja v logistike sa GymBeam tiež zameral na rozširovanie svojho sortimentu. V roku 2024 uviedol na trh viac ako 400 vlastných nových suplementov a potravín, medzi ktorými vynikajú napríklad gumoví medvedíci s kreatínom a ashwagandhou alebo proteínový croissant, ktorý sa stal bestsellerom.
Spoločnosť tiež predstavila nové kategórie produktov, novinkou je odvetvie bojových športov, uvedenie produktov určených pre milovníkov otužovania či plávania. V oblasti rýchleho rozvoja sekcie vlastného oblečenia GymBeam spustil 15 nových kolekcií vrátane noviniek v podobe kategórií overalov a búnd.
Pozadu nezostal ani zákazníkmi obľúbený Fitness Hub, ktorý GymBeam v Prahe prevádzkuje. Podarilo sa v ňom realizovať 115 eventov, od jogy a bežeckých tréningov po nakrúcanie podcastov. Spoločnosť si zakladá na práci so svojou fanúšikovskou základňou a práve aj vďaka týmto komunitným aktivitám získala prestížne ocenenie Czech Social Awards v kategórii Brand.
„Naše výsledky za rok 2024 potvrdzujú, že stratégia zameraná na inovácie, rozvoj komunity a neustále zlepšovanie služieb prináša ovocie. Plánujeme ďalej rásť, expandovať na nové trhy a rozvíjať technologické aj produktové novinky,“ uzatvára Cicman.
GymBeam tak zostáva jedným z najvýznamnejších hráčov e-commerce v Európe, pričom rok 2024 je ďalším míľnikom v jeho úspešnej histórii.