logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Zberná služba predstavuje moderný spôsob expresnej prepravy kusových a paletových zásielok....
  • V srdci oravskej prírody vyrástol jeden z najkrajších parkov v rámci siete CTP – CTPark...
  • Skupina Geis k 1. júlu 2025 preberá všetky podiely v spoločnosti agotrans Logistik GmbH so...
  • Spoločnosť MH Invest postupne realizuje nevyhnutné kroky k premene časti územia bývalej bane v...

Nová revolúcia v spôsobe prenájmu kancelárskych priestorov

26. júna 2020
Spravodajstvo 0
731

Konzultačná spoločnosť pre komerčné nehnuteľnosti Colliers International predpovedá novú revolúciu v spôsobe prenájmu kancelárskych priestorov, ktorá umožní rôznym podnikom vrátane logistických spoločností dosiahnuť rovnováhu medzi osobnou spoluprácou a možnosťou práce na diaľku. V budúcnosti sa stanú živým centrom aktivity. Čoraz viac podnikov totiž uprednostňuje návrh kancelárií s prvkami, ktoré podporujú inováciu, kreativitu a tímovú spoluprácu.

Tím konzultantov pre návrh pracovného prostredia v regióne EMEA (Európa, Stredný východ a Afrika) zverejnil svoju najnovšiu správu s názvom Exploring the post-COVID-19 Workplace. Správa vyhodnocuje závery z globálneho prieskumu s názvom Work from Home a predstavuje potenciálne budúce trendy na pracoviskách. Do prieskumu sa zapojilo viac ako 5000 respondentov z 18 rôznych odvetví.

Z prieskumu vyplynulo, že respondenti by radi aj naďalej pracovali z domu, aj po skončení pandémie, ale zároveň sa túžia vrátiť do kancelárie a spolupracovať s kolegami. Niektorí respondenti tiež uprednostnili presne zadefinovaný pracovný a domáci život. V správe sa dospelo k záveru, že kancelária nie je ani zďaleka mŕtva, ale je pravdepodobné, že v budúcnosti podniky zavedú viac možností pre prácu zo vzdialeného miesta. „Táto globálna pandémia úplne zmenila postoje k práci na diaľku,“ uviedol Jan Jaap Boogaard, vedúci tímu konzultantov pre riešenie pracovného priestoru Colliers EMEA.

Najväčším prekvapením bolo zistenie, že spoločnosti sú schopné pracovať na diaľku, byť produktívne a zostať v kontakte. Toto zistenie naštartovalo skúmanie pracovných procesov, kultúru podnikania a diskusiu na tému, aká bude budúcnosť pracoviska. Kancelárie sú však opäť v plnej sile. „Keď pracujete zo vzdialených miest, je ťažké vytvoriť presvedčivú tímovú kultúru. Na to, aby sme vytvorili zmysluplné prepojenia, potrebujeme osobnú interakciu. COVID-19 bude katalyzátorom nového vývoja v oblasti navrhovania kancelárií. Čoraz viac firiem sa zameriava na to, ako čo najlepšie využiť spoľahlivú možnosť práce na diaľku.“

Existuje veľa príkladov spoločností, ktoré zmenili svoje pracoviská tak, aby podporovali tímovú prácu, spoluprácu a kreativitu. Tento príklad by mali nasledovať aj ďalší. „Nazdávame sa, že po kríze spojenej s COVID-19 to bude čoraz populárnejší krok, ktorý pôjde ruka v ruke s rozšírenými možnosťami práce na diaľku pre tých, ktorí potrebujú čas na sústredenie sa na konkrétne úlohy. Znamená to, že sa zmení spôsob, akým sa priestor navrhuje a využíva, aby ďalej reprezentoval obchodnú značku, kultúru a hodnoty spoločnosti.“

Podniky s cieľom dosiahnuť maximálny úžitok z kancelárií budú vyžadovať zmenu organizačného správania, počítajú aj s plánovanými dňami určenými na spoluprácu medzi tímami a stanovením si harmonogramov na vzdialenú prácu. Sven Moller z tímu konzultantov pre riešenie pracovného priestoru Colliers EMEA dodáva: „Mnoho úspešných inovácií a spolupráce vzniká neočakávane. Ide o šťastnú zhodu okolností, ktorú sotva možno dosiahnuť pri plánovaných videohovoroch.“

Štruktúrovanie času v kancelárii môže byť na prvý pohľad v rozpore s vytváraním „týchto šťastných náhod“. Organizácie by však mali nájsť rovnováhu. Na jednej strane by mali vytvoriť priestor na to, aby sa ľudia a tímy mohli stretávať v kanceláriách, keď potrebujú a na druhej strane by mali priestor efektívne využívať a podporovať vyrovnanú obsadenosť pracoviska. Richard Urvay, riaditeľ slovenskej pobočky Colliers International pridáva svoj pohľad na slovenský trh s administratívnymi budovami: „Najbližšie mesiace ukážu, aké stratégie zavedú najväčší kancelársky hráči v oblasti práce na diaľku. V tomto segmente bude určite prevažovať slovo flexibilita, a to v zmysle flexibilita pre nájomcu.“

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

„Vysokozdvižný vozík z Číny? Zabudnite na predsudky – spoľahlivosť má dnes novú značku“

Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva vozíky do viac ako 120 krajín, spolupracuje s európskym lídrom KION Group a ponúka overený výkon za dostupnú cenu? EP Equipment nie je neznámy výrobca. Je to jeden z globálnych hráčov, ktorý spolupracuje s KION Group – európskou jednotkou a […]

M2C Slovakia nasadzuje drony do výškového čistenia. Kto zaspí, prehrá

Trh sa mení a my s ním. V M2C Slovakia rozširujeme naše portfólio o revolučnú službu – výškové čistenie pomocou dronov. Moderná technológia Baudoin Wash-Drone 1.2 predstavuje efektívnu, bezpečnú a ekologickú alternatívu k tradičnému umývaniu fasád a solárnych panelov. Dron čistí pomocou horúcej osmotickej vody a vysokotlakovej wapky, bez potreby lešenia či horolezcov. Výsledok? Rýchlejší […]

Patrik Smolka z Linde MH: Elektromobilita je pre nás historická záležitosť

Patrik Smolka pôsobí v spoločnosti Linde MH od svojich profesijných začiatkov. Z technickej podpory a cez produktový manažment sa prepracoval až k oblasti automatizácie. Viedol viacero komplexných projektov od prvotných analýz po ich finálnu implementáciu a stál za väčšinou automatizovaných riešení, ktoré spoločnosť Linde MH úspešne realizovala na slovenskom trhu. Dnes vedie tím produktovej podpory […]

Ako vyzerá budúcnosť logistiky? Nalaďte si STILLové reči

Tešíte sa, že ste vytvorili fungujúci sklad. Počet objednávok rastie, no dodávky zrazu nestíhajú a skladové kapacity dosahujú svoje limity. Zamestnanci robia príliš veľa náročnej fyzickej práce, procesy sú neefektívne, vznikajú chyby. Ako tomu predísť? Poďte o tom diskutovať s odborníkmi a pripojte sa koncom mája na livestream spoločnosti STILL. Bude o automatizácii a riadení […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 103: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok