logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Priestory nevyužíva len pre potreby slovenskej filiálky. Z distribučného centra v parku P3 Senec...
  • Na slovenských zákazníkov pri online nakupovaní najviac „funguje“ cena a doprava zadarmo....
  • Povedomie o benefitoch štandardizovanej elektronickej výmeny dát (EDI) medzi odberateľom...
  • Ďalšie vylepšovanie vysoko kvalitných logistických činností na oboch amerických kontinentoch, v...

 Spoločnosť Heineken Slovensko predstavila svoju novú udržateľnú stratégiu

2. júna 2021
Spravodajstvo 0
923
 Spoločnosť Heineken Slovensko predstavila svoju novú udržateľnú stratégiu

Spoločnosť Heineken Slovensko predstavila svoju novú udržateľnú stratégiu

Heineken Slovensko, líder na slovenskom pivnom trhu, dlhodobo orientuje svoje podnikanie smerom k trvalej udržateľnosti. Už niekoľko rokov stojí za iniciatívou Načapujme si lepší svet, v rámci ktorej teraz prichádza s novou stratégiou, postavenou na troch hlavných pilieroch: ochrana životného prostredia, sociálna udržateľnosť a zodpovedná konzumácia alkoholických nápojov.

V rámci novonastolenej stratégie sa, mimo iné, spoločnosť zaviazala k uhlíkovej neutralite vo výrobe do roku 2030, k vyváženiu pomeru žien a mužov v senior manažmente na úroveň 40% žien do roku 2030, ale aj k zníženiu spotreby vody na úroveň 2,9 hl na jeden hl vyrobeného piva.

​Cesta k nulovému odpadu a k uhlíkovej neutralite

Znižovanie emisií CO2 predstavuje pre spoločnosť Heineken Slovensko jedno z jeho hlavných snažení. Uhlíkovú stopu pritom pivný líder na slovenskom trhu znižuje naprieč celým dodávateľským reťazcom, nielen v rámci vybraných častí procesu výroby. Od zberu jačmeňa cez varenie piva až po jeho samotnú distribúciu a čapovanie, snaží sa spoločnosť neustále aktívne prispievať k znižovaniu uhlíkovej stopy, a tak chrániť našu zem pre ďalšie generácie. Každým dňom sa tak spoločnosť približuje ku globálom stanovenému cieľu – uhlíkovej neutralite vo výrobe do roku 2030 a v celom dodávateľskom reťazci do roku 2040.

Nielen znižovanie uhlíkovej stopy, no i posilňovanie cirkulárnej ekonomiky, patrí k vytýčeným cieľom novej stratégie. Spoločnosť dala prísľub, že do roku 2025 nebude žiaden odpad z výroby vyvážať na skládku. V súčasnosti pritom objem odpadu takisto nepredstavuje vysoké percentá, k nulovému odpadu sa chce spoločnosť dopracovať z aktuálnych 0,4%.

Rovnako tak, Heineken Slovensko plánuje do roku 2030 smerovať 100% zdrojov chmeľu a jačmeňa z udržateľného hospodárstva a svoje záväzky posúva aj smerom k ochrane vody a znižovaniu jej spotreby. Tú by rád dostal na úroveň 2,9 hl na jeden hl vyrobeného piva.

Podpora iklúzie a rôznorodej spoločnosti, pomoc komunitám

Iniciatíva Načapujme si lepší svet odzrkadľuje dlhodobý prístup k vytváraniu spoločnej udržateľnej hodnoty vo vzťahu k zamestnancom, partnerom, životnému prostrediu a spoločnosti. V rámci oblasti sociálnej udržateľnosti sa tak Heineken Slovensko zaviazal k vyváženiu pomeru žien a mužov v senior manažmente na úroveň 30% žien do roku 2025 a 40% do roku 2030. Zároveň, 100%  všetkých vedúcich zamestnancov spoločnosti prejde do roku 2023 školením vedenia inkluzívneho a rôznorodého tímu.

Pivný líder na slovenskom trhu sa rovnomenne zaviazal i k pokračovaniu  budovania bezpečného pracovného prostredia, s nulovým počtom úrazov a zranení pri práci zamestnancov.

Značnú pozornosť plánuje spoločnosť venovať aj pomoci druhým. Nadviaže tak i na tradíciu predošlého roka, kedy Heineken Slovensko podal pomocnú ruku prostredníctvom rôznorodých aktivít. Cieľom bolo aktívne prispieť k zníženiu dopadu obmedzení na horeca segment, podporiť umenie a kultúru, ako aj pomôcť pracovníkom v prvej línii či domovskému mestu hurbanovského pivovaru a sladovne. Celkovo tak do pomoci druhým investovala spoločnosť 178 000 eur a v tradícii spojenej s podporou a rozvojom komunít plánuje pokračovať aj v nasledujúcich rokoch.

Zodpovedná konzumácia alkoholu

Heineken Slovensko sa venuje téme zodpovednej konzumácie alkoholu už niekoľko rokov, a to pod záštitou projektu Rozumne. Uvedomujúc si dôležitosť osvety v danej problematike, zohráva táto téma významnú rolu i v rámci novej stratégie spoločnosti.

Minulý rok etablovaný projekt Rozumne spoločnosť podporila kampaňou, ktorej súčasťou bola revitalizácia jeho webovej stránky www.rozumne.sk. Práve na nej nájde návštevník nad 18 rokov všetky informácie o zodpovednej konzumácii alkoholu, prevencii aj o alternatívach pomoci. Heineken Slovensko plánuje i tento rok v projekte pokračovať a iniciovať potrebný spoločenský dialóg.

Navyše, 10% z mediálneho rozpočtu značky Heineken® bude i naďalej smerovaných na podporu kampane o zodpovednej konzumácii alkoholu, ako je tomu každý rok.

K podpore prevencie nadmernej konzumácie alkoholu prispieva spoločnosť nielen osvetou, ale aj zmenami v samotnom portfóliu svojich ponúkaných produktov. Jej pozornosť sa neustále viac upiera smerom k produktom radu 0,0% . Heineken Slovensko tak prisľúbil ponúknuť svojim zákazníkom verziu produktov 0,0% v minimálne dvoch strategických značkách.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Bezkonkurenčný dizajn a špičkový výkon s novým radom elektrických vysokozdvižných vozíkov Toyota Traigo48

Toyota Material Handling Europe s potešením predstavuje nový rad čelných elektrických vysokozdvižných vozíkov Toyota Traigo48, ktorý ponúka vynikajúci výkon, bezkonkurenčný dizajn a komplexný súbor funkcií, ktoré určujú nový štandard pre manipuláciu s materiálom. S 3- a 4-kolesovými modelmi v rôznych veľkostiach je rad Traigo48 prispôsobený potrebám zákazníkov, ktorí vyžadujú univerzálnosť a produktivitu v aplikáciách, ako […]

Sklady s voľnou kapacitou pri Prahe, v Brne, v Pohořeliciach a na Ostravsku

Spoločnosť PST CLC Mitsui-Soko aktuálne ponúka voľné skladové kapacity vo svojich skladoch v Mošnove na Ostravsku, v Pohořeliciach pri Brne, v Brne a v Úžiciach pri Prahe. Vo všetkých svojich multi-user skladoch naprieč republikou firma novo ponúka službu co-packing, po ktorej je vysoký dopyt. Firma ponúka aj prepravy a colné služby. Dodajme, že spoločnosť PST […]

Toyota MH Europe a SSAB sa pustili do výroby novej generácie manipulačnej techniky s nižšou uhlíkovou stopou

Spoločnosť začína používať oceľ SSAB Zero z recyklovanej ocele, ktorá sa vyrába využitím elektrickej energie bez fosílnych palív a bioplynu, vďaka čomu vznikajú ocele s výrazne nižšími emisiami uhlíka z fosílnych palív. Toyota Material Handling Europe a SSAB vstupujú do partnerstva bez fosílnych palív a vďaka tejto spolupráci sa spoločnosť stáva prvým výrobcom manipulačnej techniky, […]

Skupina ARETE hľadá nájomcov pre rozšírenie priemyselného parku v Dunajskej Strede

Investičná a realitná skupina ARETE rozšíri plochu strategicky umiestneného priemyselného parku v Dunajskej Strede takmer o polovicu. Rozšírenie o približne 13 000 m2 je vo fáze pred realizáciou a ponúkne moderné priestory s cross-dock riešením vhodné na skladovanie, logistiku alebo ľahkú výrobu. ARETE predpokladá environmentálnu certifikáciu BREEAM ako aj ponuku flexibilných obchodných podmienok pre nájomcov. […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 102: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok