logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Na prestížnom veľtrhu Transport Logistic 2025 v Mníchove bola silne zastúpená celá skupina CTP,...
  • Tohtoročný kongres Eastlog, ktorý sa konal 29. a 30. mája v Prahe, si pripísal rekord v počte...
  • Strategická poloha, výborná dopravná dostupnosť pre pracovníkov a dôraz na udržateľnosť – to sú...
  • Skupina Raben Group od 10. júna 2025 oficiálne začala svoju činnosť v Turecku, ktoré je už 17....

Rekordný Eastlog 2025: o automatizácii prišlo do O2 universa diskutovať 780 logistických profesionálov

16. júna 2025
Logistika a vzdelávanie 0
85
Rekordný Eastlog 2025: o automatizácii prišlo do O2 universa diskutovať 780 logistických profesionálov

Tohtoročný kongres Eastlog, ktorý sa konal 29. a 30. mája v Prahe, si pripísal rekord v počte účastníkov. Do pražského centra O2 universum tento rok zavítalo 780 logistických profesionálov a profesionálok, pričom vlani – takisto v rekordnom roku – ich bolo 751. Organizátori zároveň sprostredkovali 215 obchodných stretnutí pre 48 partnerov. Eastlog 2025 mal celkovo 76 partnerov, ktorí sa pričinili o to, že sa používatelia logistických produktov a služieb mohli kongresu zúčastniť bezplatne. „Kongres ponúkol spolu 21 tematických vstupov. Na jeho priebehu sa podieľalo viac ako 60 rečníkov a moderátorov. Súčasťou programu bolo deväť prípadových štúdií, štyri panelové diskusie a päť exkurzií do špičkových logistických prevádzok. Celé podujatie podporilo 13 mediálnych partnerov,“ doplnila ďalšie čísla Zuzana Lazarová, manažérka skupiny Atoz Logistics.

Vplyv umelej inteligencie v logistike silnie

Kongres sa naplno zameral na automatizáciu a robotizáciu, pričom slogan podujatia zniel Alchýmia automatizácie. Bolo preto úplne príhodné, že program otvorila prednáška Anike Murrenhoff z Fraunhoferovho inštitútu. Poslucháčov v úplne zaplnenom sále oboznámila so svojou víziou logistiky zajtrajška – ktorá však prichádza už dnes. Hovorila najmä o umelej inteligencii, ktorá preniká do všetkých oblastí nielen ekonomického života firiem. Logistika pritom nemôže zostať bokom. Z jej vystúpenia vyplynulo, že AI ponúka netušené možnosti na zvýšenie produktivity podnikov, zároveň však prináša aj hrozby, ktorými sa musia zaoberať firmy aj štáty. Vo svojej prezentácii sa venovala AI agentom schopným dynamicky riadiť prevádzkové procesy, robotike aj počítačovému videniu.

Na jej vystúpenie nadviazala Senta Čermáková (inspiruj.se), ktorá sa vo svojej prednáške zamerala na generatívnu umelú inteligenciu. Kým Anike Murrenhoff hovorila o vývoji skôr vo všeobecnej rovine, Senta Čermáková poukázala na konkrétne možnosti, aplikácie a výstupy – vrátane hudobnej skladby, ktorú pre účastníkov Eastlogu zložila umelá inteligencia. AI podľa nej môže pomôcť s plánovaním, riadením dodávateľského reťazca, marketingom, komunikáciou so zákazníkmi, ale aj s efektívnejším využívaním skladovej či dopravnej techniky. Dobrou správou je podľa Senty Čermákovej to, že používanie umelej inteligencie nie je nijako zvlášť zložité. Zároveň však upozornila, že by sme ju nemali nasadzovať v oblastiach, ktoré nás napĺňajú a „dobíjajú energiou“, ale skôr v tých, ktoré sú rutinné a opakujúce sa – teda na to, „čo robiť nechceme“.

Dopoludňajší program kongresu vyvrcholil panelovou diskusiou Automatizácia: veda, mágia alebo premyslená stratégia?, ktorá ponúkla živú a mnohovrstvovú debatu o zmysluplnom nasadzovaní technológií v logistike. Pod moderovaním Stanislava Břeně sa na jednom pódiu stretli zástupcovia rôznych častí dodávateľského reťazca – od developerov a konzultantov cez e-commerce hráčov až po zástupcov priemyselných výrobcov a HR špecialistov. Medzi panelistami boli Peter Jánoši (P3), Martin Báča (Continental Automotive), Lukas Jatta (Miebach Consulting), Michael Němec (Rohlik Group), Gabriela Hrbáčková (Hofmann Personal) a Jindřich Kadeřávek (Element Logic Czech Republic).

Inšpiratívne intralogistické projekty

Popoludňajšia časť programu, zameraná na intralogistiku, priniesla sériu inšpiratívnych prípadových štúdií z českého prostredia, ktoré ukázali, že digitalizácia a automatizácia sa stali bežnou súčasťou modernej logistiky.

Jiří Kužniar (Maso-Profit) spoločne s Pavlom Motanom (K2 atmitec) opísali cestu, ako sa na bývalom statku na okraji Prahy podarilo vybudovať moderný, plne automatizovaný sklad vybavený technológiou typu miniload od spoločnosti Jungheinrich. Zásadnou prekážkou pre zvýšenie efektivity bol zastaraný informačný systém, ktorého výmena za nové digitálne riešenie sa ukázala ako kľúčová pre ďalší rozvoj „Implementovali sme ERP systém K2, kde sme všetky procesy zlúčili do jedného riešenia, nahradili pôvodný softvér a zaviedli dnes samozrejmé logistické štandardy – identifikáciu a čítanie čiarových kódov či kompletáciu vychystávania objednávok pomocou mobilných terminálov,“ uviedol Jiří Kužniar.

Zdeněk Dydek (Alllog Consulting) a Pavel Čejka (Axiom Tech) následne predstavili projekt, ktorý dokázal, že ani bez novej skladovej haly netreba podceňovať možnosti optimalizácie. Pomocou simulačného softvéru Plant Simulation a automatizovaných prvkov sa im podarilo úspešne vyriešiť problém s kapacitným preťažením a zároveň dosiahnuť návratnosť investície už v priebehu šiestich mesiacov. Plant Simulation je podľa prednášajúcich najčastejšie využívaný ako digitálne dvojča – na projektové simulácie a prípravu layoutov, plánovanie výroby a nákupu materiálu či simulovanie procesov v dodávateľskom reťazci.

Jedna z prezentácií sa venovala aj automobilovému priemyslu – konkrétne firme Clarios Plastics Czech, ktorá v spolupráci so spoločnosťou Toyota Material Handling nasadila autonómne vozíky na prepravu paliet medzi výrobnou a baliacou časťou. Firma potrebovala zvýšiť úroveň bezpečnosti pri manipulácii (prechod z manuálneho VZV na AGV), chcela zaviesť pokročilejšiu formu automatizácie prevádzky a zabezpečiť transport vyrobených paliet na baliacu linku – pričom denná výroba a expedícia presahuje 600 paliet. Vďaka AGV sa podarilo dosiahnuť vyššiu presnosť a konzistentnosť vo výrobe a eliminovať ľudské chyby pri manipulácii. Dynamika prevádzky zároveň umožňuje rýchlo reagovať na zmeny požiadaviek a prispôsobovať výrobu. AGV systém pracuje nepretržite, čo zvyšuje využiteľnosť výrobných kapacít.

Zbyněk Korelus (Tchibo) a Tomáš Siažik (Dematic) priblížili projekt, vďaka ktorému vzniklo v Chebe jedno z technologicky najvyspelejších distribučných centier v Česku. Kľúčovým prvkom bola implementácia tzv. pouch systému a rozsiahla automatizácia procesov balenia aj vychystávania. Takzvaný taškový systém s centrálnym matrix sorterom predstavuje obrovský dynamický zásobník s kapacitou až 340 000 položiek. Inštalácia technológie spoločnosťou Dematic viedla k podstatne vyššej efektivite, priepustnosti a stabilite systému. Celkovo sa tiež podarilo zmeniť tok tovaru k vychystávaniu na systém tovar k operátorovi. Rýchlosť vychystávania sa zdvojnásobila. Objavili sa však aj určité výzvy. „S ohľadom na trojzmennú prevádzku spoločnosti Tchibo je nevyhnutné starostlivo plánovať všetky IT či PLC aktualizácie a mať pripravené scenáre pre prípadný návrat k predchádzajúcej verzii,“ upozorňuje Zbyněk Korelus.

So zaujímavým príkladom vystúpili aj Petr Smíšek (K&V Elektro) a Josef Piska (Vertiflex & Logtech), ktorí opísali prevádzku robotizovaného skladu postaveného na technológii Geek+. Vďaka tejto platforme dosiahli výraznú flexibilitu, presnosť aj škálovateľnosť. Cieľom bolo výrazne zvýšiť efektivitu skladu, skrátiť časy odbavenia objednávok, znížiť závislosť od ľudskej práce a pripraviť sklad na ďalší rast objemu.

Požiadavky boli ďalej špecifikované nasledovne: policový regálový systém so skladovacou kapacitou cez 1300 m³; dvojzmenná prevádzka 14/5 v mezaníne; inbound kapacita 153 riadkov za hodinu; vychystávacia kapacita až 550 riadkov za hodinu; dopravníkový systém z mezanínu na expedíciu; rozhranie medzi WCS a informačným systémom K&V Elektro; reporting a servisná podpora.

Navrhnuté riešenie zahŕňa 25 AMR robotov, policový regálový systém s výškou 2,8 m, dve inbound pracoviská s možnosťou pickingu, 14 000 uložených skladových položiek a tri vychystávacie pracoviská s technológiou pick to light.

Záver popoludňajšieho bloku o intralogistike patril panelovej diskusii s názvom Ako úspešne automatizovať intralogistiku?, kde svoje skúsenosti s realizáciou automatizačných projektov zdieľali Jiří Petrtýl (ZF Lifetec), Libor Přeučil (CIIRC ČVUT), Petr Goliáš (Asseco CEIT), Jiří Zita (Panattoni), Ondřej Zíka (Globus ČR) a Flávio Guerreiro (LPR). Diskusiu moderovala Patricia Jakešová a nadviazala na predchádzajúce prezentácie. Otvorila kľúčové témy spojené s implementáciou pokročilých technológií – od technických a organizačných bariér, cez začlenenie inovácií do bežnej prevádzky až po otázky prijatia zmien zo strany zamestnancov. Panelisti zároveň ponúkli konkrétne odporúčania a zdieľali skúsenosti týkajúce sa návratnosti investícií a prípravy prostredia na úspešnú digitalizáciu intralogistických procesov.

Nákladná doprava digitalizuje a smeruje k udržateľnosti

Popoludňajší blok zameraný na dopravu a dodávateľské reťazce odštartoval taktiež sériou prípadových štúdií. V úvodnom rozhovore Jiří Šiška (OK Trans Praha) a Michal Mikulášek (Prodator) predstavili netradičný prístup k náboru vodičov a mechanikov. Vďaka využitiu voicebota a automatizovaných nástrojov sa spoločnosti počas dvoch mesiacov podarilo získať 13 nových zamestnancov. Už počas prvého mesiaca to bolo 82 kontaktov, z ktorých vzišlo osem pohovorov a päť nástupov na pozíciu vodiča (plus sedem mechanikov).

Jiří Šiška priniesol aj ďalšie postrehy: podľa neho je napríklad kľúčové ozvať sa potenciálnym záujemcom do dvoch pracovných dní a vyhnúť sa reklamám, ktoré síce generujú kontakty, ale nevedú k pohovorom. „Každý deň, keď je pozícia neobsadená, vás stojí viac, než si možno myslíte,“ dodáva.

Nasledujúca prípadová štúdia sa zamerala na možnosti intermodálnej prepravy. Michal Jakeš (Mondi Group) a Samuel Adrien Móry (LKW Walter) ukázali, ako možno kombináciou cestnej a železničnej dopravy znížiť emisie a zároveň zvýšiť efektivitu distribučných procesov v najväčšej papierni v Českej republike s ročnou produkciou 700 000 ton.

Aktuálne Mondi využíva z 80 % cestnú dopravu na dodávky tovaru priamo k zákazníkom v Európe, z 18 % železničnú dopravu (najmä do konsolidačných skladov) a z 2 % námornú dopravu. V tomto roku firma zvyšuje podiel železničnej a námornej dopravy, pričom využíva okrem iného aj intermodálnu prepravu od spoločnosti LKW Walter. Kamióny zabezpečujú len počiatočnú a záverečnú fázu trasy, hlavnú časť potom pokrýva železnica alebo loď.

V minulom roku Mondi Group v spolupráci so spoločnosťou LKW Walter prepravila 905 kamiónov, z toho 135 (15 %) bolo prepravených ekologickejšou formou. Podľa vyjadrenia spoločností to viedlo k zníženiu emisií oxidu uhličitého o 63 ton.

Na optimalizáciu logistických procesov vo výrobnej firme sa zamerali Adam Pavlůsek (Česká zbrojovka) a Dana Klištincová (Lotraco). Opísali, ako im nasadenie cloudovej aplikácie na riadenie príjazdových slotov pomohlo znížiť prestoje, optimalizovať náklady a zvýšiť prehľadnosť i bezpečnosť v rámci areálu. K 1. marcu 2025 bolo do systému registrovaných 393 používateľov, pričom priemerne sa odbaví 70–75 vozidiel denne. Benefity zhrnuli prednášajúci takto: Plánovanie kapacity skladu (ramp, ľudí a techniky); Eliminácia telefonickej a e-mailovej komunikácie; Zdieľanie dokumentácie formou príloh; Kratšie časy čakania dopravcov na nakládku / vykládku; Evidovaný log histórie podľa používateľských účtov – pre kamery; Spätná väzba pre dodávateľov / dopravcov; Online prehľad v reálnom čase; Individuálne nastavenie; Zadávanie pravidelne opakovaných rezervácií; Zvýšenie bezpečnosti.

O digitalizácii prístupového systému a jeho prepojení s podnikovými nástrojmi hovorili Tomáš Forgač (Lenzing Biocel Paskov) a Marek Čihák (M2C). Ich prípadová štúdia ukázala, ako zavedenie samoobslužných kioskov zefektívnilo vjazdovú logistiku a prinieslo úspory v prevádzkových nákladoch. Integrácia zahŕňala prepojenie viacerých prvkov: kiosku Welcomo, ERP systému, Cominfo ACS, váhového systému Tenzona, LPR kamier s automatickou závorou a optického výškového senzora. Medzi prínosy projektu patria automatizovaný proces, prepojenosť systémov, plynulosť prevádzky, eliminácia chýb, spoľahlivosť a vzdialená podpora.

Následne vystúpil Libor Krejčí (Centrum dopravního výzkumu), ktorý zhrnul kľúčové regulačné zmeny ovplyvňujúce nákladnú dopravu. Vo svojom príspevku sa venoval témam emisných povoleniek, dekarbonizácie, automatizácie a digitalizácie. Rýchlosť dekarbonizácie je podľa neho ovplyvnená finančnou náročnosťou, konkurencieschopnosťou firiem, resp. životnou úrovňou obyvateľov, potrebou politickej zhody a vývojom priorít v čase (napr. nárast investícií do obrany). V tejto súvislosti pripomenul plánované rozšírenie emisných povoleniek aj na cestnú dopravu (na fosílne palivá) v rámci systému EU ETS2, pravdepodobne od 1. januára 2027.

Záverečná panelová diskusia Digitálna revolúcia v doprave ponúkla praktický pohľad na to, ako digitalizácia a automatizácia menia logistický sektor. V paneli vystúpili Radovan Tišer (Timocom), Libor Krejčí (Centrum dopravního výzkumu), Tomáš Pajonk (SolverTech), Kateřina Rázlová (DHL Supply Chain), Milan Svejkovský (Coca-Cola HBC) a Martin Baláž (Prologis). Pod vedením moderátorky Tatiany Koššovej (Atoz Group) sa diskutovalo o tom, ktoré technológie skutočne fungujú, aké prinášajú benefity v každodennej prevádzke a s akými výzvami treba pri ich implementácii počítať. Panelisti zdieľali svoje konkrétne skúsenosti s optimalizáciou trás, znižovaním nákladov aj environmentálnej stopy v dopravných operáciách.

Diskusia pri okrúhlom stole podčiarkla trendy v HR a ESG

Popoludňajší program ponúkol aj dva tematicky zamerané okrúhle stoly, ktoré otvorili aktuálne témy súvisiace s podnikaním, logistikou a udržateľnosťou. Prvý okrúhly stôl sa venoval personálnym otázkam v logistike a doprave. Účastníci z radov skúsených praktikov tu rozobrali kľúčové problémy, ktorým firmy čelia – od nedostatku pracovnej sily, cez rastúce mzdové náklady a potrebu hľadať rovnováhu medzi špecializáciou a univerzálnymi zručnosťami zamestnancov, až po výzvy, ktoré prináša spolupráca ľudí s technológiami.

Diskusia sa dotkla aj zmien v očakávaniach mladej generácie a debatovalo sa o tom, ako môžu firmy zosúladiť potreby trhu s dlhodobou víziou a udržateľným rozvojom ľudských zdrojov. Panel, ktorý moderoval Roman Molek (Transearch International), tvorili Miloslav Fránek, Roland Krybus (Miebach Consulting), Michal Harásek (Tymbe), Gabriela Kahounová (Hopi EU Logistics), Jaroslava Šindelářová (Geis Group) a Michal Mikulášek (Prodator).

Okrúhly stôl ESG sa zameral na rastúcu udržateľnosť v podnikovej praxi. Hlavnou témou workshopu bolo prepojenie logistiky, automatizácie a udržateľnosti s dôrazom na praktické prístupy, ktoré môžu priniesť nielen ekologický, ale aj ekonomický prínos. Diskusia sa sústredila na reálne ESG projekty bez greenwashingu a bez zbytočného dôrazu na formálny reporting, a to aj s prihliadnutím na balíček Omnibus z úvodu tohto roka.

Úvodné stručné prezentácie jednotlivých rečníkov vytvorili základ pre následnú otvorenú debatu zameranú na možnosti, ako transformovať logistické a automatizačné procesy smerom k väčšej udržateľnosti, efektivite a odolnosti. S krátkymi prezentáciami vystúpili a následnej diskusie sa zúčastnili Gabriela Povýšilová (CTP Czech), Michal Gotěk (DHL Express), Katarzyna Kiwalska (Rohlik Group), Pavel Záleský (Impact Metrics), Marek Fedor (CHEP CZ) a Vojtěch Rosina (Avery Dennison). Okrúhly stôl moderoval Jenda Perla (Zmena k lepšiemu).

Logistika a ekonomické turbulencie

Popoludňajší program sa po tematických blokoch a okrúhlych stoloch presunul späť do plenárnej časti. Na pódiu vystúpil José Kadlec (GoodCall) s prezentáciou Nový pracovný poriadok: miesto pre ľudí, alebo pre stroje. Vo svojej prezentácii sa venoval konkrétnym dopadom umelej inteligencie naprieč sektormi – od administratívy cez výrobu až po logistiku, kde stroje čoraz častejšie nahrádzajú ľudí nielen pri fyzickej práci, ale aj v oblasti plánovania. Upozornil taktiež na etické a bezpečnostné otázky spojené s nasadzovaním AI.

Ekonóm Dominik Stroukal (Metropolitná univerzita Praha) sa zaoberal otázkou, či niektoré súčasné udalosti vo svetovej ekonomike predstavujú len pauzu v globalizácii, alebo ide o pomyselný návrat do hospodárskej „merkantilistickej“ reality 18. storočia. Jeho prezentácia niesla názov Vitajte v 18. storočí a pripomenula 250. výročie vydania slávneho diela Adama Smitha – Bohatstvo národov.

Záver plenárneho bloku patril panelovej diskusii Ekonomika v pohybe – ako menia geopolitika a trhy dodávateľské reťazce?, ktorá ponúkla komplexnú reflexiu aktuálnych trendov. Diskutovalo sa o vplyve geopolitického napätia, protekcionizmu, konci globalizácie, nových obchodných bariérach aj o narastajúcom tlaku na relokáciu výroby späť do Európy. Do diskusie sa zapojili Daria Harrison (Eaton), Dominik Stroukal, Marian Gono (SSI Schäfer Česká republika), Jiří Mlích (Hopi EU Logistics) a Jakub Kodr (CTP). Panel moderovala Zuzana Hodková (SZ Byznys).

Výborná príležitosť na stretávanie

Organizátori pravidelne počítajú s pomerne veľkorysou obedovou prestávkou v trvaní 1,5 hodiny. Počas nej je možné sa občerstviť, vybaviť pracovné záležitosti, navštíviť desiatky stánkov partnerov alebo networkovať. Zároveň prebieha sekcia Bizlog, čo je speed-datingová platforma na rýchle stretnutia medzi potenciálnymi obchodnými partnermi. Počas desaťminútových stretnutí, ktoré organizátori zabezpečujú pomocou rezervačnej aplikácie, možno zistiť, či existuje príležitosť na obchod a teda aj na ďalšie rokovania.

Po skončení odborného programu nasledoval Logistický Business Mixer. Večer v štýle Moulin Rouge ponúkol návštevníkom podívanú inšpirovanú svetom alchýmie, kde sa snúbil lesk kabaretu s atmosférou starodávnych elixírov. Program zahŕňal tanečné, akrobatické aj spevácke vystúpenia, ktoré divákov preniesli do prostredia plného vášne, záhad a premien.

Súčasťou večera bol aj interaktívny program – zábavné stanovištia s úlohami a hádankami preverili dôvtip účastníkov. Spoločne sa snažili nájsť odpoveď na otázku, čo je skutočným tajomstvom alchýmie.

Päťkrát Seelog: logistika na vlastné oči

Druhý deň kongresu sa celkovo 120 účastníkov rozcestovalo do rôznych regiónov na exkurzie zaujímavých logistických prevádzok. Tie sa konajú v rámci kongresového programu Seelog.

Radek Mička (DHL) a Zbyněk Korelus (Tchibo) sprevádzali návštevníkov v distribučnom centre Tchibo v Chebe, ktoré patrí k najvýznamnejším e-commerce logistickým uzlom v strednej Európe. Z veľkej časti automatizovaná prevádzka zvládne až 90 000 objednávok denne, disponuje rozsiahlym skladovým zázemím s modernými automatizovanými systémami a zamestnáva približne 1200 pracovníkov.

Daniel Korec (Drylock Technologies) predstavil výrobný a logistický závod v Hrádku nad Nisou – najväčší európsky závod na výrobu plienok a jeden z piatich najväčších na svete. Účastníci si prezreli moderné výrobné linky, automatizovaný vysokohustotný sklad a aj unikátny tunel vedúci popod medzinárodnú cestu, ktorý spája výrobnú a skladovú halu.

Petr Beníček (Kaufland Česká republika) umožnil návštevníkom nahliadnuť do distribučného centra Kaufland v Olomouci, ktoré disponuje takmer 100 000 m² skladových plôch. Prevádzka denne vyskladňuje približne 300 000 boxov do 67 filiálok. Centrum je vybavené moderným automatickým skladom, technológiou na vychystávanie tovaru a automatickým zakladačom paliet.

Michael Němec (Rohlik Group) previedol účastníkov distribučným centrom Rohlik.cz v Horních Počernicích. Návštevníci mohli sledovať kompletné logistické procesy od príjmu tovaru až po expedíciu. Súčasťou prehliadky bola aj ukážka automatizovaného skladovacieho systému Autostore, ktorý odbaví až 12 000 objednávok denne.

Michal Knotek (Raben Logistics Czech) predstavil logistické a distribučné centrum v Nupakách pri Prahe, ktoré disponuje viac než 20 000 m² skladových priestorov vrátane temperovaných skladov a cross-docku. Centrum je vybavené úsporným LED osvetlením, HVAC systémom a fotovoltickou elektrárňou, ktorá pokrýva takmer polovicu jeho ročnej spotreby energie.

V poradí 29. ročník kongresu Eastlog sa uskutoční 28. a 29. mája 2026 v Prahe.

Z Eastlogu vznikne rozsiahla reportáž, ktorá bude distribuovaná spolu s vydaním Systémy Logistiky CZ 218/2025 a dostupná aj na stiahnutie na webe www.eastlog.cz. Na tejto adrese budú čoskoro k dispozícii aj fotografie, videá a kompletný program tohtoročného ročníka.

Súvisiace články:

Kongres Slovlog 17 predpovedal budúcnosť ľudí v modernej logistike EASTLOG 2025 odhalí prísady pre správny mix automatizácie a robotizácie Laboratórium automatizácie otvorené: kongres Eastlog 2025 namieša ten správny kokteil Eastlog 2025 už budúci týždeň: Rekordný záujem potvrdzuje význam najväčšieho logistického podujatia v Česku
Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

„Vysokozdvižný vozík z Číny? Zabudnite na predsudky – spoľahlivosť má dnes novú značku“

Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva vozíky do viac ako 120 krajín, spolupracuje s európskym lídrom KION Group a ponúka overený výkon za dostupnú cenu? EP Equipment nie je neznámy výrobca. Je to jeden z globálnych hráčov, ktorý spolupracuje s KION Group – európskou jednotkou a […]

M2C Slovakia nasadzuje drony do výškového čistenia. Kto zaspí, prehrá

Trh sa mení a my s ním. V M2C Slovakia rozširujeme naše portfólio o revolučnú službu – výškové čistenie pomocou dronov. Moderná technológia Baudoin Wash-Drone 1.2 predstavuje efektívnu, bezpečnú a ekologickú alternatívu k tradičnému umývaniu fasád a solárnych panelov. Dron čistí pomocou horúcej osmotickej vody a vysokotlakovej wapky, bez potreby lešenia či horolezcov. Výsledok? Rýchlejší […]

Ako vyzerá budúcnosť logistiky? Nalaďte si STILLové reči

Tešíte sa, že ste vytvorili fungujúci sklad. Počet objednávok rastie, no dodávky zrazu nestíhajú a skladové kapacity dosahujú svoje limity. Zamestnanci robia príliš veľa náročnej fyzickej práce, procesy sú neefektívne, vznikajú chyby. Ako tomu predísť? Poďte o tom diskutovať s odborníkmi a pripojte sa koncom mája na livestream spoločnosti STILL. Bude o automatizácii a riadení […]

Patrik Smolka z Linde MH: Elektromobilita je pre nás historická záležitosť

Patrik Smolka pôsobí v spoločnosti Linde MH od svojich profesijných začiatkov. Z technickej podpory a cez produktový manažment sa prepracoval až k oblasti automatizácie. Viedol viacero komplexných projektov od prvotných analýz po ich finálnu implementáciu a stál za väčšinou automatizovaných riešení, ktoré spoločnosť Linde MH úspešne realizovala na slovenskom trhu. Dnes vedie tím produktovej podpory […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 103: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok