
Pozíciu Director of Logistics and Planning pre český, slovenský a maďarský trh v spoločnosti Orkla Foods od apríla obsadil Ludvík Gardoň. Od vlaňajšieho júna pritom pôsobil vo funkcii riaditeľa logistiky. Tá sa rozšírením zodpovednosti aj za plánovanie dopytu a S&OP proces transformovala do pozície riaditeľa pre logistiku a plánovanie. V spoločnosti Orkla Foods pracuje Ludvík Gardoň od roku 2016.
S&OP proces je pravidelný proces, ktorý pomáha firmám zladiť predajné ciele s výrobnými a logistickými kapacitami. Jeho hlavným cieľom je zaistiť, aby firma mala správne produkty, v správnom množstve, na správnom mieste av správny čas – a to pri optimálnych nákladoch. „Teraz sa budem zameriavať čo možno najviac na zvyšovanie efektivity a flexibility skladovania a distribúcie v rámci networku na jednej strane a na strane druhej na zvyšovanie efektivity strategického plánovania,“ povedal Ludvík Gardoň na otázku Systémov Logistiky.
Ľudovít Gardoň vyštudoval VŠB – Technickú univerzitu v Ostrave, odbor Ekonomika a manažment. Do Orkly nastúpil v roku 2016 ako marketing manager, potom sa presunul na pozíciu project manager do oblasti Supply chain. Mal na starosti množstvo strategických projektov nielen v Českej republike, ale aj v strednej Európe a Pobaltí.
Zaujímavou časťou jeho kariéry bola pozícia zastupujúceho riaditeľa výrobného závodu v Byšiciach, kde významne prispel k implementácii programu kontinuálneho zlepšovania WCM (World Class Manufacturing). Od júna 2024 ďalej pôsobil na pozícii riaditeľa logistiky, ktorá sa rozšírením zodpovednosti aj za demand planning a S&OP proces od 1. apríla. transformovala do úlohy riaditeľa pre logistiku a plánovanie.