logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Cieľom sú tržby vo výške 10 miliárd eur a EBIT ROS vo výške 10 percent na organickom základe do...
  • Spoločnosť Scania Slovakia oznamuje zmenu na pozícii finančného riaditeľa (CFO). S účinnosťou od...
  • Pracovný trh dnes prechádza asi najväčšou transformáciou v histórii. Zmeny sa pritom netýkajú...
  • Konkrétne časové okno na doručenie zásielky? Zákazníci ho chcú naprieč strednou Európou, najviac...

Spoločnosť Jungheinrich si v rámci Stratégie 2030+ stanovila jasné ciele rastu

8. júla 2025
Komerčná prezentácia 0
64
Spoločnosť Jungheinrich si v rámci Stratégie 2030+ stanovila jasné ciele rastu

Cieľom sú tržby vo výške 10 miliárd eur a EBIT ROS vo výške 10 percent na organickom základe do roku 2030, strategické iniciatívy v oblastiach globálnej expanzie, automatizácie, rozšírenia portfólia a transformácie a rast podporovaný cieleným prístupom k fúziám a akvizíciám so zameraním na Severnú Ameriku a Áziu a Tichomorie, ako aj na oblasť automatizácie.

Spoločnosť Jungheinrich, ako jeden z popredných svetových dodávateľov intralogistických riešení, predstavuje svoj nový strategický rámec na nasledujúce päťročné obdobie. Prostredníctvom Stratégie 2030+ chce spoločnosť nadviazať na svoje hlboké korene a veľký potenciál a stať sa ešte silnejším globálnym partnerom pre svojich zákazníkov, ktorý poskytuje riešenia pre manipuláciu s materiálom s jedinečnou hodnotou. Realizáciou svojho strategického plánu si skupina kladie za cieľ dosiahnuť do roku 2030 tržby vo výške 10 miliárd eur a zisk z predaja pred úrokmi a odpismi (EBIT ROS) na organickej báze vo výške 10 %.

Vychádzajúc zo svojho silného hlavného podnikania v Európe budú kľúčové strategické oblasti činnosti spoločnosti Jungheinrich zahŕňať ďalšiu globálnu expanziu so zameraním na Severnú Ameriku a ázijsko-pacifický región (APAC), výrazný rast a inovácie v oblasti automatizácie skladovania, ako aj rozšírenie produktového portfólia o priemyselné vozíky Mid-Tech. Spoločnosť Jungheinrich bude aj naďalej pokračovať v transformácii svojho podnikania prostredníctvom iniciatív zameraných na produktivitu a udržateľnosť.

Spoločnosť očakáva, že hlavné trhové faktory zostanú priaznivé aj v čase geopolitickej nestability: Dopyt po riešeniach v oblasti manipulácie s materiálom by mal naďalej rásť, najmä v segmente automatizácie skladov, kde sa predpokladá priemerný ročný rast na úrovni 8 % počas nasledujúcich piatich rokov. Jungheinrich očakáva, že vďaka svojim strategickým iniciatívam bude schopný prekonať vývoj trhu.

Dr. Lars Brzoska, predseda predstavenstva spoločnosti Jungheinrich AG: „Celý náš tím v spoločnosti Jungheinrich sa s nadšením sústreďuje na to, aby sme našim zákazníkom poskytovali podporu, vďaka ktorej môžu napĺňať svoje záväzky voči svojim klientom. Na základe tohto presvedčivého prístupu sme v uplynulých rokoch už posilnili našu silnú pozíciu. Teraz plánujeme dosiahnuť ďalší významný rast na globálnej úrovni pomocou stratégie 2030+. Na konkurenčnom trhu chceme a musíme rásť ešte rýchlejšie a byť ziskovejší. Vďaka očakávanému rastu celkového trhu a dôslednej realizácii našich strategických iniciatív sme presvedčení, že dokážeme dosiahnuť naše ciele.“

Ilustračná fotografia.

 

Ako podnik generujúci vysoký peňažný tok, si Jungheinrich kladie za cieľ dosiahnuť v rámci časového rámca stratégie priemernú mieru konverzie hotovosti nad 80 %. Spoločnosť si tiež stanovuje jasné priority v oblasti alokácie kapitálu v rámci svojho strednodobého plánu. Fúzie a akvizície budú hrať dôležitú úlohu pri dosahovaní ďalšieho globálneho rastu, so zameraním na potenciálne akvizície v oblasti automatizácie a v regiónoch Severnej Ameriky a APAC. Ako súčasť stratégie 2030+ Jungheinrich zároveň potvrdzuje existujúci záväzok k spoľahlivej dividendovej politike.

Dr. Volker Hues, finančný riaditeľ spoločnosti Jungheinrich AG: „Pre Jungheinrich znamená stratégia 2030+ ďalšie kroky vpred a zabezpečenie našej pozície pre úspešnú budúcnosť. Dosiahli sme pevný finančný profil a finančnú flexibilitu na podporu našich rastových iniciatív. V tomto kontexte budú akvizície hrať kľúčovú úlohu v našej strednodobej stratégii, najmä pri podpore nášho globálneho rozvoja a automatizačného biznisu.“

Silný základ pre využitie budúcich príležitostí

V uplynulých rokoch si spoločnosť Jungheinrich vybudovala silné výsledky rastu, keď významne zvýšila tržby a takmer zdvojnásobila EBIT od roku 2020. Spoločnosť splnila svoju predchádzajúcu viacročnú stratégiu (Stratégia 2025+) a dosiahla niekoľko dôležitých míľnikov, vrátane akvizícií spoločnosti Storage Solutions v Spojených štátoch a špecialistov na softvér a robotiku arculus a Magazino. Jungheinrich tiež profitoval z výrazného nárastu dopytu po kompaktných vozíkoch POWERLiNE a podporil inovácie významnými novými vlajkovými projektmi v oblasti automatizácie.

Tento silný základ dáva spoločnosti Jungheinrich výbornú pozíciu na to, aby využila príležitosti atraktívneho globálneho trhu s riešeniami pre manipuláciu s tovarom. Súčasne však musí čeliť výzvam v čoraz konkurencieschopnejšom prostredí. Preto Jungheinrich plánuje zrýchliť rast a ďalej zlepšiť svoju ziskovosť pomocou štyroch strategických oblastí pôsobenia v rámci stratégie 2030+.

Globálna expanzia v Severnej Amerike a Ázii a Tichomorí

Aby sa Jungheinrich stal ešte globálnejším, bude sa zameriavať na ďalšie rozširovanie svojho pôsobenia v Severnej Amerike a regióne APAC. V Severnej Amerike plánuje Jungheinrich zvýšiť trhový podiel v segmente priemyselných vozíkov a rozšíriť podnikanie

v oblasti automatizácie a skladového vybavenia, napríklad využitím silnej platformy Storage Solutions. V regióne APAC má spoločnosť v úmysle ďalej rásť na existujúcich trhoch a vstúpiť do nových vybraných trhov. Okrem toho plánuje Jungheinrich rozšíriť predajné kanály prostredníctvom predajcov a online platforiem, ako aj založiť regionálne centrum a obchodné servisné centrá pre APAC. Jungheinrich tiež využije aktivity v oblasti fúzií a akvizícií s cieľom dosiahnuť dodatočné tržby viac ako 1 miliardu eur mimo Európy nad rámec cieľového organického rastu.

Reagovanie na potreby zákazníkov v oblasti automatizácie

Aby si zákazníci vytvorili skladové riešenia pripravené na budúcnosť, čoraz častejšie hľadajú riešenia pre manipuláciu s tovarom, ktoré bezproblémovo integrujú priemyselné vozíky, mobilné roboty a automatizované systémy skladovania a vychystávania (ASRS) efektívnym a používateľsky priateľským spôsobom. Jungheinrich čerpá zo svojej jedinečnej pozície poskytovateľa všetkých produktov a služieb pre integrované riešenia z jedného zdroja a pod jednou značkou. Spoločnosť už dodala komplexné moderné riešenia, ktoré podčiarkujú významný potenciál, ktorý sa Jungheinrich snaží do roku 2030 ešte viac využiť. Dva príklady, ktoré ukazujú potenciál automatizácie, sú nedávne zavedenie mobilného robota SOTO spoločnosťou MAN na zásobovanie výroby a použitie regálového zakladača EKXa vrátane mobilného robota arculee S spoločnosťou Prodrive Technology pre automatizované skladovanie a transport.

Prístup spoločnosti k automatizácii stojí na troch pilieroch: poskytovanie špičkového portfólia pre skladovanie a prepravu tovaru na podporu zákazníkov pri prechode z manuálnych procesov na automatizáciu; plne integrovaný a prepojený softvér spájajúci rôzne riešenia toku tovaru v sklade; a špičkové služby a podpora s cieľom zabezpečiť nepretržitú prevádzku kritických aplikácií pre zákazníkov. Aktivita v oblasti fúzií a akvizícií sa bude zameriavať na technologické inovácie, softvérové riešenia a mobilné roboty, ktoré sa bezproblémovo integrujú do plne prepojeného prístupu, ktorý Jungheinrich zastáva.

Rozšírenie portfólia s globálnou ponukou priemyselných vozíkov Mid-Tech

Jungheinrich sa snaží ponúknuť správny vozík pre každého zákazníka prostredníctvom komplexného portfólia vozíkov. Spoločnosť nedávno oznámila významný strategický krok v tomto smere predstavením novej značky Mid-Tech pod názvom „AntON by Jungheinrich“. Strategické partnerstvo s EP Equipment umožní spoločnosti doplniť súčasné portfólio prémiovej manipulačnej techniky (High-Tech) o atraktívnu ponuku v segmente Mid-Tech.

Okrem tohto rozšírenia portfólia bola nedávno zriadená divízia korporátneho venturingu Uplift Ventures, ktorá má za cieľ budovať inovatívne rastúce spoločnosti a investovať do perspektívnych start-upov s vysokým rastovým potenciálom mimo aktuálneho jadra podnikania spoločnosti. Ďalej Jungheinrich spustil strategické partnerstvo so spoločnosťou Merantix na podporu aplikácií založených na umelej inteligencii (AI) v priemysle. V rámci tohto partnerstva investuje Jungheinrich 5 miliónov eur do AI fondu Merantix Capital.

Špičková produktivita a udržateľnosť

Aby Jungheinrich dlhodobo zlepšoval svoju konkurenčnú pozíciu, bude naďalej pokračovať v rôznych transformačných iniciatívach zameraných na významné zvýšenie produktivity a efektívnosti. To zahŕňa cieľový operačný model so zameraním na obchodom riadené segmenty, globálne obchodné servisné centrá a optimalizovanú infraštruktúru, ako aj efektívnu a udržateľnú výrobnú sieť prispôsobenú na podporu globálnej expanzie Jungheinrich. Prebiehajúci program DEEP (digitálne end-to-end procesy) bude ďalej rozširovaný a organizačné štruktúry budú optimalizované tak, aby podporovali vyššiu produktivitu, nákladovú efektívnosť a orientáciu na zákazníka do roku 2030.

Spoločnosť bude pokračovať aj v úspešných iniciatívach v oblasti udržateľnosti, čím posilní svoju vedúcu pozíciu v tejto oblasti a vytvorí väčšiu hodnotu pre všetkých zainteresovaných. V finančnom roku 2024 získal Jungheinrich už štvrtý rok po sebe certifikát udržateľnosti EcoVadis Platinum, čím si upevnil svoje miesto medzi top 1 % najudržateľnejších spoločností na svete. Spoločnosť si kladie za cieľ dosiahnuť do roku 2030 uhlíkovú neutralitu (emisii rozsahu 1 a 2).

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

M2C Slovakia nasadzuje drony do výškového čistenia. Kto zaspí, prehrá

Trh sa mení a my s ním. V M2C Slovakia rozširujeme naše portfólio o revolučnú službu – výškové čistenie pomocou dronov. Moderná technológia Baudoin Wash-Drone 1.2 predstavuje efektívnu, bezpečnú a ekologickú alternatívu k tradičnému umývaniu fasád a solárnych panelov. Dron čistí pomocou horúcej osmotickej vody a vysokotlakovej wapky, bez potreby lešenia či horolezcov. Výsledok? Rýchlejší […]

Patrik Smolka z Linde MH: Elektromobilita je pre nás historická záležitosť

Patrik Smolka pôsobí v spoločnosti Linde MH od svojich profesijných začiatkov. Z technickej podpory a cez produktový manažment sa prepracoval až k oblasti automatizácie. Viedol viacero komplexných projektov od prvotných analýz po ich finálnu implementáciu a stál za väčšinou automatizovaných riešení, ktoré spoločnosť Linde MH úspešne realizovala na slovenskom trhu. Dnes vedie tím produktovej podpory […]

„Vysokozdvižný vozík z Číny? Zabudnite na predsudky – spoľahlivosť má dnes novú značku“

Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva vozíky do viac ako 120 krajín, spolupracuje s európskym lídrom KION Group a ponúka overený výkon za dostupnú cenu? EP Equipment nie je neznámy výrobca. Je to jeden z globálnych hráčov, ktorý spolupracuje s KION Group – európskou jednotkou a […]

Spoločnosť Jungheinrich si v rámci Stratégie 2030+ stanovila jasné ciele rastu

Cieľom sú tržby vo výške 10 miliárd eur a EBIT ROS vo výške 10 percent na organickom základe do roku 2030, strategické iniciatívy v oblastiach globálnej expanzie, automatizácie, rozšírenia portfólia a transformácie a rast podporovaný cieleným prístupom k fúziám a akvizíciám so zameraním na Severnú Ameriku a Áziu a Tichomorie, ako aj na oblasť automatizácie. […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 103: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok