logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL Jobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • SL BOOK
  • SL News
    • Archiv newsletteru SL News
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Alza a STAVMAT spoločne spúšťajú sieť výdajných miest pre veľké zásielky Alza.sk na slovenskom...
  • Slovenská pošta začala s obnovou vozového parku nákladných áut Slovenská pošta začala s obnovou...
  • Celokamiónové prepravy z Číny do Európy Vojna na Ukrajine mala dopad aj na pozemnú prepravu...
  • cargo-partner ďalej navyšuje skladovú kapacitu v Chorvátsku Poskytovateľ logistiky otvoril v...

Marc BÉNIER je generálny riaditeľ Peugeot Slovakia

31. augusta 2011
Spravodajstvo 0
1800

Automobiles Peugeot, Direction  Marketing a Communication, Paris.

Od sept. 09           Zodpovedný za medzinárodné trhy .

Zodpovedný za  trhy  mimo Európy v oblasti :  cena/produkt značky Peugeot  so zameraním sa na ciele tak z hľadiska objemov predaja, rentability ako aj  spokojnosti klientely. Manažment tímu zloženého zo 6 manažérov zodpovedných za jednotlivé trhy  so  sídlom v Paríži  a funkčné riadenie tímov zodpovedných za trhy so sídlom v Rio de Janeiro   pre Latinskú Ameriku a v Šanghaji pre Čínu.

Automobiles Peugeot, Direction Opérations Internationales, Paris.

mar.07 – aug 09    Riaditeľ pre Zónu Turecko, Balkánske krajiny, Izrael, Palestína.

Zodpovedný za plnenie kvalitatívnych a kvantitatívnych cieľov v rámci danej zóny.   Výsledkom v tomto období : rýchly nárast aktivít  v Turecku, konsolidácia v Izraeli a na Balkáne, uvedenie nových aktivít v Palestíne a v Kosove. Riadenie 4 osôb.

Peugeot Polska, Varšava  (Poľsko).

dec. 03 – feb. 07   Marketingový riaditeľ

Definícia a uvedenie produktovej ponuky, komunikačnej stratégie a vzdelávacieho obchodného programu umožnili spoločnosti Peugeot Polska dosiahnuť svoje ciele v oblasti predaja osobných,úžitkových ako aj náhradných dielov, rentability, imidžu a spokojnosti klientely. Riadenie a animácia tímu s počtom 15 ľudí.

Peugeot Berlin Brandenburg GmbH, Filiálka priamych predajov v Berlíne (R.F.A.)

júl 01 – nov.03        Riaditeľ pre   predajné centrá  v  Potsdame (otvorenie v máji 2003) a v Teltowe.

Riadenie dvoch integrovaných prevádzok ( predaje OA, ÚA a ND + popredajný servis )

Operačné zloženie a otvorenie   predajného miesta v  Potsdami (nábor  a vytvorenie 13- členného  tímu, spolu so všetkými pridruženými aktivitami vrátane reklamy ) v paralele s vytvorením tímu 13 osôb v centre v Teltowe, vo vzdialenosti 10 km ( 20 spolupracovníkov ).

Peugeot Deutschland GmbH, Sarrebruck (Allemagne).

marec 98 – jún 01  Riaditeľ oddelenia stratégií  Cena, Produkt, Trh.

Podiel na definícii stratégie produkt, cena a prostredie Značky v Nemecku. Aplikácia stanovenej politiky v spolupráci Obchodnými riaditeľstvami a aktivitami popredajného servisu. Práca a riadenie v tíme 9 ľudí.

Automobiles Peugeot, Riaditeľstvo pre produkty , trhy a programy, Paris.

júl.95 – feb 98       Riaditeľ pre trhy  Nemecko & Holandsko.

Sledovanie vývoja automobilového trhu a konkurencie. Definícia koordinácia v rámci ostatných riaditeľstiev v rámci oblasti cena/ produkt.

Peugeot Deutschland GmbH, Regionálne riaditeľstvo  Berlín ( Nemecko).

nov.93 – júl. 95      Finančný radca pre skupinu   80 koncesionárov v oblasti  Brandebourg a Saxe-Anhalt.

Uvedenie a sledovanie analýz, definícia a aplikácia programov na zlepšenie rentability koncesií, tvorba a sledovanie investičných projektov, riadenia a subvencií

nov.92 – nov. 93    Asistent riaditeľa pre rozvoj obchodnej siete Východ

Účasť na definícii stratégie implantácie, náboru koncesionárov, uvedenie programov  subvencií na investíciách

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

SL Jobs

SL Jobs

12. januára 2022

Archív pracovných pozícií

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Ako moderne zaistiť bezpečnosť zamestnancov v logistike?

Ako moderne zaistiť bezpečnosť zamestnancov v logistike? „Legislatíva hovorí, že každý zamestnávateľ je povinný zamestnancom, ktorí vykonávajú rizikovú prácu, zabezpečiť ich neustály dohľad. A to buď druhým pracovníkom alebo iným spôsobom. Dohliadajúci pracovník je ale pre zamestnávateľov príliš drahý a mohol by navyše vykonávať v rámci firmy inú prácu,“ hovorí Lukáš Převrátil, riaditeľ vzdialeného dohľadu […]

Systematické riadenie organizácie

Systematické riadenie organizácie Systematické riadenie organizácie a odbavenie prepravných kapacít je prínosom pre príjem, expedíciu aj dopravcu. Aplikácia riadenia časových okien na nakládke a vykládke Time Slot Control spolu s komplexným yard management riešením pomáha skrátiť čas potrebný na odbavenie vozidla. Situácia na dopravnom trhu je zložitá. Preto je kladený dôraz na efektívnu spoluprácu a […]

27 kamier a AI postačuje na 80 000 metrov štvorcových

27 kamier a AI postačuje na 80 000 metrov štvorcových Kontajnerový terminál Herne ušetrí 60 000 eur ročne na prevádzkových nákladoch na fyzickú bezpečnosť Kontajnerový terminál Herne (CTH) je príkladná spoločnosť z Porúria. Na ploche takmer 80 000 metrov štvorcových sa distribuuje tovar z celého sveta na miesto určenia. Predchádzajúca bezpečnostná stratégia s bezpečnostnými strážcami […]

Ak potrebujete špičkový vysokozdvižný vozík len na určité obdobie, riešením je prenájom

Ak potrebujete špičkový vysokozdvižný vozík len na určité obdobie, riešením je prenájom V dnešnej rýchlej dobe, kedy sú správne nastavené procesy v sklade základom efektivity, je mimoriadne dôležitá spoľahlivá manipulačná technika s prvotriednym servisom. To však predstavuje značné investície, ktoré majiteľ prevádzky nemusí práve mať alebo sa mu neoplatí rozširovať vozový park natrvalo. V týchto prípadoch je praktickým a výhodným […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 91: Hlavná téma: Omnichannel logistika; Doprava: Manipulačná technika v náročnom teréne; Development: Využitie IT systémov; Interview: Ľubomír Petrík, Terno; Prípadová štúdia: Skladové priestory pre dm drogerie markt Slovensko; Výrobná logistika: Železničná doprava; Konferencia: Slovlog v Bratislave; KLM: Prínos kongresov pre logistiku; Skladovanie: Dodávateľské reťazce

Prečítať elektronicky.
Zaistite si svoj výtlačok.

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required