logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Tématické prílohy
  • Chytré technológie potvrdzujú svoju schopnosť odhaľovať úzke miesta či vyberať kratšie cesty...
  • Spoločnosť Jungheinrich uviedla na slovenský trh nového autonómneho mobilného robota Soto....
  • Allianz do roku 2035 očakáva pokles počtu dopravných nehôd v Európe o 20 percent a o viac ako...
  • Tohtoročný kongres SLOVLOG 2025 sa uskutočnil 27. a 28. novembra v bratislavskom hoteli...

DHL Freight vidí príležitosť v e-commerce a B2C

8. marca 2017
Doprava 0
1712
DHL Freight vidí príležitosť v e-commerce a B2C

Každý marketér a obchodník, ktorý sleduje vývoj okolo seba a chodí s otvorenými očami, si určite všimol zmenu v správaní spotrebiteľov za obdobie posledných rokov. Kým model kamenných predajní naďalej stráca pôdu pod nohami, E-Commerce, a to najmä on-line maloobchod rastie, čo so sebou prináša ako výzvy, tak aj príležitosti spojené s logistikou a jej poskytovaním. Napríklad v Kanade a v USA dostanú v roku 2017 spotrebitelia svoju zásielku v rovnaký deň, ako si ju objednajú, či už domov, do práce alebo na adresu, ktorú si vyberú.

Na celom svete, a už aj na Slovensku začína mnoho obchodov pôsobiť v menších priestoroch, ktoré im slúžia ako Showroom. Pre zákazníkov je to obrovská výhoda, lebo si tak môžu objednať výrobok za lepšiu cenu po tom, čo ho uvidia a dotknú sa ho. Okrem toho sa nemusia zaťažovať s jeho dopravou domov.

„V DHL Freight Slovensko si uvedomujeme, že ak chceme byť naďalej lídrom v poskytovaní logistických služieb, musí byť v najbližšom období našou prioritou rozvoj ponúkaných služieb v rámci B2C segmentu a on-line maloobchodu, čo nám zabezpečí rast spoločne s našimi zákazníkmi,“ hovorí Zsolt Tóth, generálny riaditeľ DHL Freight Slovensko. „Máme viacero zákazníkov v B2C segmente, ktorým už niekoľko rokov úspešne zabezpečujeme transportnú logistiku. Najvýznamnejším z nich je slovenský internetový obchod Andrea Shop, ktorý nás v najväčšej miere motivoval a prispel k nárastu našich aktivít v tejto oblasti.“

Michaela Sirotová, obchodná riaditeľka spoločnosti Andrea Shop k spolupráci s DHL Freight Slovensko dodáva: „Nebolo jednoduché rozhodnúť sa pre outsourcing transportných logistických služieb pre našich zákazníkov, nakoľko to so sebou nieslo aj významné riziko, že tento proces nebudeme mať úplne pod kontrolou. DHL Freight Slovensko nás ale vďaka odbornému a ľudskému prístupu presvedčila, že to spoločnými silami zvládneme. Nastavením detailných operatívnych krokov sme im postupne odovzdali túto časť služieb. S odstupom času to aj vďaka ich proaktívnemu prístupu vnímame ako veľmi prospešný krok. Dôkazom toho je aj pozitívny vývoj našich nákladov a zjednodušenie a uľahčenie celého doručovacieho procesu.“

DHL Freight Slovensko dnes pre svojich klientov v segmente B2C zabezpečuje asistovanú vynášku na celom území Slovenskej republiky, výber hotovostných platieb formou dobierok, pričom svojim klientom denne poukazuje platby na ich účet. V rámci vnútroštátnej zbernej služby informuje klientov cez SMS, že im bude doručený tovar, čo zabezpečuje v priebehu 24 hodín aj na tých najodľahlejších miestach na Slovensku a následne kuriéri kontaktujú príjemcov tovaru telefonicky v deň doručenia. V prípade veľkej čiernej a bielej techniky zabezpečuje aj odvoz starých spotrebičov.

Jakub Tillinger, obchodný riaditeľ DHL Freight Slovensko povedal: „E-Commerce a B2C segment sme identifikovali ako jednu z našich obchodných priorít a príležitostí udržateľne rásť v tržbách a v súčasnosti prebieha veľmi intenzívna vnútrofiremná diskusia v súbehu s analýzou trhu o tom, akú pridanú hodnotu ponúkneme našim zákazníkom v horizonte niekoľkých mesiacov a rokov, pričom načúvame ich potrebám a zisťujeme, či to vie trh zaplatiť. Máme však jednoznačne zhodu v tom, že od septembra 2017 ponúkneme úplnú vynášku na celom území Slovenskej republiky, či už formou najmodernejších technológií alebo pridaním ľudskej sily do rozvozových vozidiel, základnú inštaláciu spotrebičov a taktiež chceme v priebehu tohto roka zaviezť možnosť platiť kartou a priblížiť sa tým ku globálnym štandardom, ktoré má naša materská spoločnosť.“

V súlade s nárastom objemov vo vnútroštátnej zbernej službe a zvlášť v B2C segmente, DHL Freight Slovensko rozšíri od apríla 2017 svoj sklad v Bratislave o 40%. Súčasťou tohto rozšírenia je aj inovácia manipulačnej techniky pridaním špeciálnych vysokozdvižných vozíkov na odbornú manipuláciu bielej techniky. Okrem toho bude vedieť ponúknuť svojim zákazníkom či už sezónne alebo aj dlhodobejšie uskladnenie ich tovaru.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Toyota MH spája špičkové regály s inteligentnou automatizáciou

Toyota Material Handling prináša komplexné riešenia pre modernú logistiku, ktoré spájajú špičkové regálové systémy s inteligentnou automatizáciou založenou na AGV technológii. Naším cieľom je pomáhať firmám budovať efektívne, bezpečné a udržateľné skladové prevádzky pripravené na výzvy budúcnosti. V oblasti regálových riešení ponúkame široké portfólio produktov – od klasických paletových regálov a drive-in systémov, cez spádové […]

Slovenský industriálny trh potvrdzuje dlhodobý potenciál aj v treťom kvartáli 2025

Slovenský industrálny trh vstúpil do druhej polovice roka opatrnejšie, keď dopyt po nových priestoroch klesol približne o polovicu oproti minulému roku. Vyššia neobsadenosť však hrá v prospech nájomcov, ktorí si vedia vyrokovať flexibilnejšie podmienky a výhodnejšie nájomné. Napriek spomaleniu je na trhu cítiť mierne oživenie aktivity a očakávame tradične silný záver roka. Hrubý prenájom v […]

Prípadová štúdia FM Logistic: Personalizácia v logistike e-commerce Lindt

Personalizácia produktov sa čoraz viac rozširuje aj mimo oblasti odevného, klenotníckeho a kozmetického priemyslu. Tento trend rýchlo rastie aj v potravinárskom sektore, kde spotrebitelia očakávajú, že si budú môcť vytvoriť produkty prispôsobené ich individuálnym preferenciám. To predstavuje náročnú výzvu pre výrobcov, ale zároveň aj veľkú príležitosť na budovanie lojality a odlíšenie sa na trhu. Partnerstvo […]

V logistike musíme začať myslieť digitálne

Digitalizácia mení spôsob, akým firmy riadia svoju logistiku. Stále viac spoločností si uvedomuje, že bez centralizovaných dát a automatizovaných procesov sa moderný dodávateľský reťazec už nezaobíde. „Logistika je nervový systém dodávateľského reťazca. No ak dáta putujú medzi e-mailmi, Excelmi a telefonátmi, systém sa spomalí. Každá chyba či oneskorenie znamená zdržanie, ktoré stojí čas aj peniaze. […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Systémy Logistiky 105

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Newsletter

Prihláste sa na odber newslettera časopisu Systémy logistiky, ktorý vám každú stredu doručí do e-mailovej schránky informácie o aktuálnom dianí v logistike.





Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.