AVON Pochod sa bude v Bratislave konať už desiatykrát. Spolu s oslavami svojich desiatych narodenín si dodal sebavedomie a rozhodol sa pre zmenu mena. Z AVON Pochodu proti rakovine prsníka sa stal AVON Pochod za zdravé prsia.
„Názov je to ďaleko optimistickejší a celkom oprávnený. Charitatívnych akcií sa u nás organizuje mnoho, ale väčšinou je to o posielaní peňazí alebo o nakupovaní symbolických darčekov. AVON Pochod je iný, pretože vyžaduje osobnú účasť, a to je úplne niečo odlišné. A vzhľadom k tomu, že sa na ňom už deväťkrát zišli tisíce žien i mužov – len v minulom roku to bolo päťtisíc účastníkov, má naozaj pádny dôvod vidieť budúcnosť s optimizmom,“ hovorí Naďa Bohinská, projektová manažérka a špecialistka marketingu skupiny Geis s tým, že zmena názvu má zároveň viac vystihovať dôležitosť prevencie, ktoré je v boji proti nádorom prsníka úplne zásadné. „Samovyšetrenie nie je nič zložité, môže sa ho naučiť každá žena a potom ho pravidelne vykonávať. A mamograf je bezbolestný,“ pripomína Naďa Bohinská.
Geis SK je partnerom AVON Pochodu od roku 2015. „Sociálna zodpovednosť by mala byť pre každú firmu samozrejmosťou, aj my sa snažíme byť v tomto smere veľmi aktívni. Okrem AVON Pochodu podporujeme Linku detskej istoty v projekte Čítajme si a naši zamestnanci sami iniciujú každoročné návštevy domovov pre seniorov“,opisuje Naďa Bohinská.
Pre AVON Pochod aj tento rok Geis SK opäť zabezpečuje logistické služby tak, aby pri samotnom Pochode bolo všetko potrebné na mieste včas. Vstupenkou na Avon Pochod sú tento rok veľmi krásne tričká od návrhárky Kláry Nademlýnskej. „Tričko si môžete zakúpiť vopred v e-shope na www.zdraveprsia.sk alebo priamo na mieste,“ hovorí Naďa Bohinská.