logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Archiv newsletteru SL News
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Autodopravcovia žiadajú ministerstvo dopravy o urýchlenú pomoc   Autodopravcovia vyzývajú...
  • Potravinárstvo zostáva najväčším spracovateľským odvetvím EÚ Európska asociácia potravinárskeho...
  • Dachser v roku 2020 s pozitívnymi výsledkami Obrat skupiny Dachser sa v koronavírusovom roku...
  • Lidl v roku 2020 vytvoril stovky nových pracovných miest Diskont Lidl prijal vlani viac ako 300...

Kia Motors oznámila za prvý štvrťrok pokles čistého zisku takmer o 60%

26. apríla 2020
Spravodajstvo 0
936
Kia Motors oznámila za prvý štvrťrok pokles čistého zisku takmer o 60%

Juhokórejská automobilka Kia Motors oznámila za prvý štvrťrok pokles čistého zisku takmer o 60%. Spoločnosť tvrdí, že za druhý kvartál počíta v dôsledku pandémie koronavíru s výraznejším poklesom. Za tri mesiace do konca marca zaznamenala čistý zisk 266 miliárd wonov (200,48 milióna eur), čo v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka znamená pokles o 59%. Zisk pred zdanením dosiahol 282 miliárd wonov, čo predstavuje pokles o 70,2%. Spoločnoati klesol aj prevádzkový zisk o 25,2% takmer na 445 miliárd wonov. Bez započítania mimoriadnych položiek však prevádzkový zisk vzrástol o 42,3%. Za poklesom zisku sú aj náklady spojené so mzdovou dohodou s odbormi. Tržby totiž vzrástli cca o 17% na 14,57 bilióna wonov. Pod rast sa podpísali priaznivé kurzové vplyvy a rast predaja SUV, ako Telluride a Seltos, na americkom a indickom trhu. Napríklad predaj v USA sa zvýšil o 8,9%. Celkovo však objem predaja na zahraničných trhoch klesol o 2,6%. Naopak, na domácom trhu predala firma v 1. kvartáli o 1,1% viac áut. V druhom štvrťroku však bude situácia podľa automobilky horšia. „Vzhľadom na to, že ku koncu marca sme museli pre pandémiu koronavírusu závody na kľúčových trhoch zatvoriť, očakávame v druhom štvrťroku výrazný zásah do nášho biznisu,“uviedla spoločnosť Kia Motors.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nové číslo SL SK!

 

Systémy Logistiky 86 vám opäť prinášajú množstvo zaujímavých tém: Pre logistiku nápojov sú kľúčové rýchlosť a flexibilita.

Hlavná téma: Logistika pre nápoje; Doprava: Výhody a nevýhody – cestná, železničná, letecká a námorná doprava; Skladovanie: Regálové systémy; Obaly: Obaly pre automotive; IT: Rôzne kódy v logistike; Development: Výstavba skladov; Manažment: Nábor zamestnancov; E-Shopy: Možnosti skladovania; Interview: Miroslav Seifert, šéf logistiky v Lidl; Prípadová štúdia: GLP a Alza; Benchmarking: Ťažké čelné vozíky; Výrobná logistika: Manipulačná technika vo výrobe

 


Zabezpečte si svoj výtlačok

Newsletter

Registrácia k odberu e-letteru zde.

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Čo znamená pojem lean logistika?

Čo znamená pojem lean logistika? Neustály tlak zo strany zákazníkov a konkurenčný boj firiem o zákazníka speje k neustálemu zlepšovaniu výrobkov a procesu ich výroby. Historicky bol tlak najväčší na optimalizáciu výroby, pretože v nej najlepšie vidíme, čo je pridaná hodnota a čo je plytvanie. Snažíme sa vyrábať rýchlejšie a lacnejšie v dostatočnej kvalite. Štíhla […]

15 spôsobov, ktorými COVID-19 navždy zmení sklady a distribučné centrá

15 spôsobov, ktorými COVID-19 navždy zmení sklady a distribučné centrá Pre väčšinu výrobných i obchodných firiem boli poslední mesiace ako jazda na horskej dráhe. Sťažené podmienky v priebehu pandémie koronavírusu ukázali, ako je dôležité mať prepracované logistické procesy aj to, že pre úspech firmy hrá veľmi významnú rolu intralogistika, teda skladovanie a vychystávanie. Mnohé skladové centrá […]

NAJČÍTANEJŠIE PRÍSPEVKY

  • Spoločnosť LPP smeruje do PNK Parku SEREĎ 6.9k views
  • IDEAL Automotive spustil výrobu v Malackách 2.6k views
  • Prologis predal Prologis Park Galanta-Gáň spoločnosti CNIC 2.4k views
  • PTG Slovakia spustila prevádzku v parku P3 Bratislava 2.4k views
  • Odborový katalóg logistických firiem 2.3k views
  • Benzina môže prevziať čerpacie stanice na západnom Slovensku 2.2k views
  • Geis otvoril novú pobočku v Košiciach 2k views
  • WEGU Slovakia otvára prevádzku v PNK Park Sereď 2k views
  • Prologis postavil pre BMW distribučné centrum na mieru 2k views
  • Sklad spoločnosti PHOENIX Zdravotnícke zásobovanie 1.9k views

ARCHÍV SPRÁV

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required