logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Tématické prílohy
  • Na premeny a budúcnosť maloobchodu sa zameria druhý ročník kongresu Czech Retail Days, ktorý sa...
  • Spoločnosť Erce, známa svojimi osemvaječnými niťovkami, posilnila svoju logistickú...
  • Logistický sektor stojí na prahu zásadných zmien. Globálne dodávateľské reťazce čelia tlaku...
  • Na Slovensku dnes pracuje už viac než 135-tisíc cudzincov, čo predstavuje takmer 7 % pracovnej...

Projekt „Podeľ sa a pomôž“ prebieha v 147 predajniach Lidl

30. decembra 2020
Spravodajstvo 0
944
Projekt „Podeľ sa a pomôž“ prebieha v 147 predajniach Lidl

Projekt „Podeľ sa a pomôž“ prebieha v 147 predajniach Lidl

Ľudia v núdzi potrebujú podať pomocnú ruku čo najrýchlejšie a podpora si nezriedka vyžaduje pravidelnosť. Lidl si to uvedomuje a preto spolu so svojimi zákazníkmi pomáha tým čo to najviac potrebujú v najväčšej potravinovej zbierke na Slovensku – „Podeľ sa a pomôž“. Projekt prebieha od októbra bez prerušenia vo všetkých 147 predajniach Lidla na Slovensku. Doteraz podporil ľudí nachádzajúcich sa v náročných životných situáciách potravinami v hodnote viac ako 200 000 eur. Okrem dlhodobosti odlišuje „Podeľ sa a pomôž“ od mnohých podobných iniciatív aj to, že podpora zostáva v regióne a zákazníci tak presne vedia komu pomáhajú.

„Podeľ sa a pomôž sme spustili v októbri a za prvé dva mesiace sme organizáciám venovali dokopy tisíc nákupných vozíkov plných trvanlivých potravín. Netrvalo dlho a celková hodnota podpory presiahla 200 000 eur. Naši zákazníci denne potvrdzujú, že majú srdcia na správnom mieste a pomáhať im je vlastné. Veľmi sa tešíme, že aj v tejto neľahkej dobe sa zo spoločnosti nevytratila ľudskosť a spolupatričnosť,“ povedal Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie Lidla.

Diskont má predajne vo viac ako deväťdesiatich slovenských mestách a do projektu zapojil celkovo 96 rôznych subjektov. Ide predovšetkým o organizácie, združenia či nadácie venujúce sa ťažko chorým a inak znevýhodneným deťom, týraným matkám, ľuďom bez domova či rôzne centrá sociálnych služieb a iné komunitné organizácie. Mechanika „Podeľ sa a pomôž“ je veľmi jednoduchá, priblížila ju Jana Mrlianová, správkyňa jednej zo zapojených organizácií – Komunitnej nadácie Liptov.

„Do projektu pomoci sa môže zapojiť skutočne ktokoľvek. Je to veľmi, veľmi jednoduché. Stačí ak navštívime predajňu Lidl ako bežný zákazník a niečo zo svojho nákupu venujeme do špeciálneho koša, ktorý je pri pokladni v každej predajni. My, dobrovoľníci z nadácie každý štvrtok potraviny z koša vyberáme, vytvárame potravinové balíčky a tie potom putujú priamo k ľuďom. Každý týždeň tak môžeme vďaka dobrým ľuďom podporiť a potešiť minimálne 12 rodín z regiónu.“

Pre regionálny rozmer „Podeľ sa a pomôž“ sa Lidl rozhodol s cieľom adresovať pomoc tým, ktorí ju najviac potrebujú. To, že sa to darí potvrdzujú aj slová J. Mrlianovej: „Spočiatku som si myslela, že nie sme tou vhodnou organizáciou, ktorá by mala byť partnerom pre Lidl. Predsa len naša interná databáza potencionálnych prijímateľov pomoci nie je taká široká a my musíme každý týždeň oslovovať rôzne subjekty – rôzne krízové centrá, sociálne poradne, charita či komunitné centrá, ale aj základné školy alebo samosprávy. No skutočnosť a prax ma presvedčila o opaku. Komunitná nadácia Liptov je vnímaná ako veľmi silný subjekt a partner, ako staviteľ mostov vytvárajúci komunitu, ako iskra, ktorá dokáže naštartovať pozitívne zmeny v komunite. Zároveň však aj ako mudrc, ktorý je zdrojom vedomostí čo región potrebuje a práve to je naša výhoda a v tom je naša sila. Vieme spojiť tých čo pomoc potrebujú s tými čo pomocnú ruku podávajú.“

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Prípadová štúdia FM Logistic: Personalizácia v logistike e-commerce Lindt

Personalizácia produktov sa čoraz viac rozširuje aj mimo oblasti odevného, klenotníckeho a kozmetického priemyslu. Tento trend rýchlo rastie aj v potravinárskom sektore, kde spotrebitelia očakávajú, že si budú môcť vytvoriť produkty prispôsobené ich individuálnym preferenciám. To predstavuje náročnú výzvu pre výrobcov, ale zároveň aj veľkú príležitosť na budovanie lojality a odlíšenie sa na trhu. Partnerstvo […]

Toyota MH spája špičkové regály s inteligentnou automatizáciou

Toyota Material Handling prináša komplexné riešenia pre modernú logistiku, ktoré spájajú špičkové regálové systémy s inteligentnou automatizáciou založenou na AGV technológii. Naším cieľom je pomáhať firmám budovať efektívne, bezpečné a udržateľné skladové prevádzky pripravené na výzvy budúcnosti. V oblasti regálových riešení ponúkame široké portfólio produktov – od klasických paletových regálov a drive-in systémov, cez spádové […]

Slovenský industriálny trh vstupuje do druhej polovice 2025 so stabilnými cenami a rastúcou ponukou

Slovenský industriálny trh čaká v druhej polovici 2025 zvýšený dopyt oproti slabšiemu prvému polroku avšak stále pod úrovňami predošlých rokoch. S tým súvisí aj očakávaný nárast voľných priestorov a zvýšený tlak na ceny nájomného. Napriek tomu záujem investorov o logistické projekty pretrváva. Industriálny trh v prvej polovici roka ochladol. Prenájom priestorov dosiahol len 117-tisíc m², […]

Zväz logistiky a zasielateľstva SR pozýva na odbornú konferenciu

V priestoroch hotela NH Bratislava Gate One sa 6. novembra 2025 uskutoční odborná konferencia Zväzu logistiky a zasielateľstva SR. Podujatie ponúkne bohatý program zameraný na aktuálne trendy a výzvy. Program konferencie je rozdelený do niekoľkých blokov, ktoré pokrývajú širokú škálu tém. Účastníci sa môžu tešiť na prednášky o stratégii rozvoja colníctva na Slovensku, aktuálnych trendoch […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Systémy Logistiky 104 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Newsletter

Prihláste sa na odber newslettera časopisu Systémy logistiky, ktorý vám každú stredu doručí do e-mailovej schránky informácie o aktuálnom dianí v logistike.





Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.