logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Tématické prílohy
  • Na premeny a budúcnosť maloobchodu sa zameria druhý ročník kongresu Czech Retail Days, ktorý sa...
  • Spoločnosť Erce, známa svojimi osemvaječnými niťovkami, posilnila svoju logistickú...
  • Logistický sektor stojí na prahu zásadných zmien. Globálne dodávateľské reťazce čelia tlaku...
  • Na Slovensku dnes pracuje už viac než 135-tisíc cudzincov, čo predstavuje takmer 7 % pracovnej...

Elektronický pokladničný doklad šetrí financie aj životné prostredie

13. marca 2023
Spravodajstvo 0
716
Elektronický pokladničný doklad šetrí financie aj životné prostredie

Elektronický pokladničný doklad šetrí financie aj životné prostredie

Domáca maloobchodná sieť COOP Jednota prináša svojim zákazníkom ďalšiu extra službu. Je ňou elektronický pokladničný doklad, tzv. e-doklad. Zákazníci si túto službu môžu aktivovať vo svojom zákazníckom konte na www.coopklub.sk.  

E-doklad je služba, ktorá držiteľom vernostnej karty COOP Jednota umožňuje namiesto tlačeného pokladničného dokladu v predajni získať elektronickú podobu dokladu do zákazníckeho konta, prípadne do e-mailovej schránky. Zákazník si voľbou e-dokladu môže svoje nákupy podrobne kontrolovať v zákazníckom konte i vo svojej e-mailovej schránke.

Zvolenie možnosti e-dokladu

Každý držiteľ vernostnej karty má možnosť sa rozhodnúť, či chce doklady o nákupe tlačiť alebo si ich praje dostávať v elektronickej podobe do zákazníckeho konta, respektíve súčasne i do e-mailovej schránky. Držitelia vernostnej karty majú možnosť si službu zvoliť počas zriaďovania zákazníckeho konta na www.coopklub.sk a zároveň si nastavenie kedykoľvek zmeniť priamo v zákazníckom konte, v časti “E-doklad”. Ak zákazník zváži, že mu elektronický doklad nevyhovuje, službu si môže v zákazníckom konte kedykoľvek deaktivovať.

Pokladničný doklad

Originál pokladničného dokladu môže byť len jeden. Ak si zákazník zvolí vo svojom zákazníckom konte e-doklad, je to pre neho originál, teda nemôže byť zároveň aj vytlačený. Vzhľadom na fakt, že elektronický pokladničný doklad je originál, je pre nás dôležité archivovať e-doklady na bezpečnom mieste, ktorým zákaznícke konto nepochybne je. Zasielanie takéhoto dokladu na e-mail je doplnkovou službou.

Pilotný projekt

V novembri 2021 spustili vo všetkých predajniach COOP Jednoty Krupina pilotný projekt k službe  elektronický pokladničný doklad. Zákazníci túto možnosť ocenili a reagovali pozitívne, uvedomujúc si fakt, že papierový pokladničný doklad sa častokrát ihneď po vytlačení stane odpadom.

„Touto cestou eliminujeme odpad, šetríme papier a zároveň šetríme zákazníkom čas, keďže nemusia čakať na vytlačenie dokladu. Za celý rok 2022 sme zákazníkom zaslali 2 657 000 e-dokladov. Ušetrili sme viac ako 36 tisíc termo pások, čo predstavuje viac ako 2 900 km papiera (termo pások),“ zdôrazňuje Jozef Vahančík, predseda predstavenstva COOP Jednota Krupina.

V priebehu roka 2022 sa do testovania zapojili viaceré regionálne družstvá. Od februára 2023 je služba e-doklad sprístupnená v rámci celého systému COOP Jednota. Záujem o túto službu zo strany zákazníkov rastie. Za mesiac február si ju aktivovalo už viac ako 14 000 zákazníkov.

Výhody e-dokladu

Zákazník, ktorý dá prednosť e-dokladu získava viacero výhod. Pokladničný doklad a evidenciu nákupov má vždy k dispozícii vo svojom zákazníckom konte. Ďalšou výhodou pre zákazníka je, že nemusí pokladničné doklady uchovávať. Jednoducho sa môže pozrieť do svojho zákazníckeho konta, kde má všetky doklady archivované po dobu 2 rokov.

Možnosť prezerania e-dokladu v aplikácii COOP Jednota bude pre našich zákazníkov spustená čoskoro. Zákazník si tak ihneď po nákupe bude môcť skontrolovať vydaný doklad aj v aplikácii. Zatiaľ si e-doklad môže zákazník skontrolovať v e-mailovej schránke alebo na zákazníckom konte. V neposlednom rade je e-doklad ekologickou voľbou, ktorá šetrí životné prostredie.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Slovenský industriálny trh vstupuje do druhej polovice 2025 so stabilnými cenami a rastúcou ponukou

Slovenský industriálny trh čaká v druhej polovici 2025 zvýšený dopyt oproti slabšiemu prvému polroku avšak stále pod úrovňami predošlých rokoch. S tým súvisí aj očakávaný nárast voľných priestorov a zvýšený tlak na ceny nájomného. Napriek tomu záujem investorov o logistické projekty pretrváva. Industriálny trh v prvej polovici roka ochladol. Prenájom priestorov dosiahol len 117-tisíc m², […]

Zväz logistiky a zasielateľstva SR pozýva na odbornú konferenciu

V priestoroch hotela NH Bratislava Gate One sa 6. novembra 2025 uskutoční odborná konferencia Zväzu logistiky a zasielateľstva SR. Podujatie ponúkne bohatý program zameraný na aktuálne trendy a výzvy. Program konferencie je rozdelený do niekoľkých blokov, ktoré pokrývajú širokú škálu tém. Účastníci sa môžu tešiť na prednášky o stratégii rozvoja colníctva na Slovensku, aktuálnych trendoch […]

Prípadová štúdia FM Logistic: Personalizácia v logistike e-commerce Lindt

Personalizácia produktov sa čoraz viac rozširuje aj mimo oblasti odevného, klenotníckeho a kozmetického priemyslu. Tento trend rýchlo rastie aj v potravinárskom sektore, kde spotrebitelia očakávajú, že si budú môcť vytvoriť produkty prispôsobené ich individuálnym preferenciám. To predstavuje náročnú výzvu pre výrobcov, ale zároveň aj veľkú príležitosť na budovanie lojality a odlíšenie sa na trhu. Partnerstvo […]

Toyota MH spája špičkové regály s inteligentnou automatizáciou

Toyota Material Handling prináša komplexné riešenia pre modernú logistiku, ktoré spájajú špičkové regálové systémy s inteligentnou automatizáciou založenou na AGV technológii. Naším cieľom je pomáhať firmám budovať efektívne, bezpečné a udržateľné skladové prevádzky pripravené na výzvy budúcnosti. V oblasti regálových riešení ponúkame široké portfólio produktov – od klasických paletových regálov a drive-in systémov, cez spádové […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Systémy Logistiky 104 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Newsletter

Prihláste sa na odber newslettera časopisu Systémy logistiky, ktorý vám každú stredu doručí do e-mailovej schránky informácie o aktuálnom dianí v logistike.





Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.