Trasa prechádza cez Nemecko a Poľsko a slúži na zásobovanie montážneho závodu PCMARus, joint venture PSA Peugeot Citroën a Mitsubishi Motors Corporation v Rusku. Tento multimodálny projekt má potenciál nahradiť 704 kamiónov, ktoré by museli obojsmerne jazdiť medzi Francúzskom a Ruskom a zároveň je jedným z najväčších v Európe.
Zavedenie každodennej železničnej prepravy náhradných dielov pre čiastočne demontované automobily SKD medzi mestami Vesoul a Kaluga, je výsledkom ročnej práce GEFCO a jeho partnerov – spoločností Captrain Deutschland a Transcontainer Russia. Spojenie denne nahradí 44 kamiónov a umožní skrátiť dodaciu lehotu z 8 na 5 dní. Projekt dokonale zodpovedá cieľu a stanoveným kritériám európskeho programu Marco Polo, ktorý podporuje aktivity zamerané na zmenu spôsobu dopravy.
Počas trvania projektu Marco Polo, plánuje GEFCO presunúť viac ako 411 mil. tonokilometrov z cestnej dopravy na železničnú, pričom Komisia vyžaduje pri tomto programe presun minimálne 60 mil. tonokilometrov.
Na projekt je poskytnutá dotácia vo výške 539 000 eur. Spojenie medzi mestami Vesoul a Kaluga bolo zároveň uznané za životaschopný projekt, ktorý má predpoklady pokračovať aj po vyčerpaní európskej finančnej pomoci.