DPD je na slovenskom trhu 10 rokov a za tento čas sa stalo lídrom v inováciách medzi kuriérskymi spoločnosťami. „Ako prvá a zatiaľ jediná z kuriérskych spoločností na Slovensku sme ponúkli zákazníkom možnosť platiť u kuriéra platobnou kartou a rovnako sme ako prví priniesli produkt, ktorý sa špecializuje na doručovanie na súkromné adresy, čo bola výzva. Na Slovensku tento produkt chýbal, a tak sme využili príležitosť a priniesli službu, ktorá výrazne uľahčí doručenie tovaru na súkromné adresy, čo využívajú najmä internetové obchody,“ povedal Peter Červeň, generálny riaditeľ DPD SK. „A práve zvýšenie dopytu po službách B2C, čiže doručenie tovaru od firemného odosielateľa na súkromnú adresu nám zabezpečilo, že napriek poklesu, ktorý sme zaznamenali na trhu B2B, počet balíkov prepravených cez DPD stále medziročne stúpa,“ dodal Peter Červeň.
Doručenie 20 000 000. balíka je pre spoločnosť DPD nie len významným míľnikom, ale aj záväzkom do budúcna. Napriek enormnému počtu balíkov, ktoré sa denne pohybujú v sieti DPD, a to nie len na Slovensku, ale aj v každej z 220 krajín, do ktorých DPD doručuje zásielky, sa spoločnosti DPD darí udržiavať úroveň kvality poskytovaných služieb na úrovni 0,0002 % z celkového objemu balíkov, čo predstavuje len 2 reklamované doručenia na každých 12 000 prepravených balíkov.