logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL Jobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • SL SK 96: Zelená logistika prináša prestíž aj konkurenčnú výhodu Znižovanie emisií je...
  • Smurfit Kappa sa dohodla na spojení s americkým konkurentom WestRock Spojenie dvoch nadnárodných...
  • Rudolf Nemec je vedúcim tímu kapitálových trhov v Cushman & Wakefield Cushman &...
  • Maersk predstavil prvú kontajnerovú loď na ekologický metanol Prvá kontajnerová loď na svete s...

DPD SK doručilo 20 miliónov balíkov

27. novembra 2012
Logistické systémy 0
1096

DPD je na slovenskom trhu 10 rokov a za tento čas sa stalo lídrom v inováciách medzi kuriérskymi spoločnosťami. „Ako prvá a zatiaľ jediná z kuriérskych spoločností  na Slovensku sme ponúkli zákazníkom možnosť platiť u kuriéra platobnou kartou a rovnako sme ako prví priniesli produkt, ktorý sa špecializuje na doručovanie na súkromné adresy, čo bola výzva. Na Slovensku tento produkt chýbal, a tak sme využili príležitosť a priniesli službu, ktorá výrazne uľahčí doručenie tovaru na súkromné adresy, čo využívajú najmä internetové obchody,“ povedal Peter Červeň, generálny riaditeľ DPD SK. „A práve zvýšenie dopytu po službách B2C, čiže doručenie tovaru od firemného odosielateľa na súkromnú adresu nám zabezpečilo, že napriek poklesu, ktorý sme zaznamenali na trhu B2B, počet balíkov prepravených cez DPD stále medziročne stúpa,“ dodal Peter Červeň.

Doručenie 20 000 000. balíka je pre spoločnosť DPD nie len významným míľnikom, ale aj záväzkom do budúcna. Napriek enormnému počtu balíkov, ktoré sa denne pohybujú v sieti DPD, a to nie len na Slovensku, ale aj v každej z 220 krajín, do ktorých DPD doručuje zásielky, sa spoločnosti DPD darí udržiavať úroveň kvality poskytovaných služieb na úrovni 0,0002 % z celkového objemu balíkov, čo predstavuje len 2 reklamované doručenia na každých 12 000 prepravených balíkov.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

SL Jobs

SL Jobs

12. januára 2022

Archív pracovných pozícií

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Toyota predstavuje dva nové modely v zdokonalenom rade VNA

Toyota predstavuje dva nové modely v zdokonalenom rade VNA Zákazníci si môžu vybrať vozík do veľmi úzkych uličiek, ktorý vyhovuje ich prevádzke – širšiu alebo užšiu verziu, s pevným alebo kĺbovým podvozkom. Koncept pokročilých vozíkov do veľmi úzkych uličiek (VNA) je založený na modeloch Toyota BT Vector série A. Nové modely vozíkov Toyota BT Vector […]

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO V roku 2023 prinášame podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chceme poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia […]
René Stranz, riaditeľ spoločnosti Gebrüder Weiss na Slovensku

30-ročný príbeh úspechu spoločnosti Gebrüder Weiss na Slovensku

30-ročný príbeh úspechu spoločnosti Gebrüder Weiss na Slovensku V centre pozornosti oslavy pôsobivej cesty a budovania digitalizácie a udržateľnosti lídra v oblasti logistiky. Firma Gebrüder Weiss, medzinárodná dopravná a logistická spoločnosť, rekapituluje tri úspešné desaťročia na Slovensku. Od založenia pobočky na Slovensku pred 30 rokmi sa spoločnosť s obratom 47,9 milióna eur v roku 2022 […]

Nová priemyselná a logistická hala v Martine

Nová priemyselná a logistická hala v Martine Vďaka svojej výhodnej polohe je ideálnym distribučným uzlom pre domácich a medzinárodných klientov. Logistické centrum Sučany ponúka priestory na výrobu alebo logistiku od 6 000 m2 do 40 000 m2. „Hala má územné rozhodnutie a je pripravená na sťahovanie pre klienta do deväť mesiacov od podpisu nájomnej zmluvy“ hovorí Tomáš […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 95: Hlavná téma: Lodná doprava; Doprava: Systémy riadenia dopravy; Development: Obnoviteľné zdroje v logistických parkoch; Interview: Ľuboš Paulíni o logistike pre Corner SK; Prípadová štúdia: Automatizované skladové veže; b: Elektronické zdieľanie dokladov; Sklad a manipulácia: Manipulačná technika v chladnom prostredí; Obaly: Turbulencie na paletovom trhu; Žena v logistike: Gabriela Sokolová; Agenda: Kongres EASTLOG s rekordnou účasťou

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required