logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL Jobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • SL BOOK
  • SL News
    • Archiv newsletteru SL News
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Košický Dachser má jeden z najväčších skladov humanitárnej pomoci pre Ukrajinu Vojna na Ukrajine...
  • Geis podporuje zamestnávanie žien a vzdelávanie študentov V poslednej dobe na trhu panuje...
  • Podniky po covide potrebujú reštart Po dvoch uplynulých rokoch, počas ktorých bola prevádzka...
  • Prestížne ocenenie Red Dot Award pre elektrický kompaktný nízkozdvižný vozík ERE 225i od...

GEFCO zefektívňuje ponuku pozemnej prepravy zavedením systému CADIS

5. septembra 2013
Doprava 0
613

Systém CADIS analyzuje, plánuje a dokumentuje všetky procesy pozemnej prepravy skenovaním pomocou PDA (Personal Digital Assistant). Je to jediné riešenie, vďaka ktorému je možné účinným a súvislým spôsobom evidovať všetky kroky potrebné na prepravu zásielky, od vyzdvihnutia tovaru, jeho vykládku a nakládku v prístave až po jeho konečné doručenie.

„Tento systém poukazuje na dôležitosť možností prístupu k informáciám na každej úrovni dodávateľského reťazca, od výrobných závodov až po predajné miesta. Najmä v letectve a automobilovom odvetví je prepravovaný tovar veľmi hodnotný a sledovanie zásielky má veľké opodstatnenie. Systém CADIS je obrovskou konkurenčnou výhodou pri získavaní nových zákazníkov,“ uviedol Bruno Rivoallan, riaditeľ pozemnej prepravy GEFCO.

Optimalizácia prevádzkovej efektivity

Systém CADIS obsahuje dodacie pokyny a riadi plánovanie optimálneho rozloženia nákladu. Vďaka pravidelným kontrolám sa zamedzuje chybám a jednotlivé štádiá dodávky sa zobrazujú v reálnom čase. GEFCO vďaka tomu ponúka svojim zákazníkom spoľahlivé riešenie na celkové sledovanie svojich zásielok. Systém dokáže taktiež zhotovovať fotografie dokumentujúce stav tovaru, čo môže byť užitočné v prípade poistnej udalosti. Zákazník sa tu podpisuje priamo na obrazovku. Vďaka tomuto elektronickému potvrdeniu o prevzatí sa písomná správa spolu s kontrolami na konci dodacieho reťazca stáva nadbytočná, keďže systém okamžite nahráva informácie do globálneho informačného systému. Spoločne s menšou spotrebou papiera, zákazník šetrí čas a profituje z riešenia, ktoré ponúka garantovanú efektivitu a navýšenie produktivity.

GEFCO zaviedlo za necelý rok tento softvér v 13 európskych krajinách vo viac ako sto pobočkách: v Belgicku, Českej republike, Francúzsku, Nemecku, Taliansku, Holandsku, Poľsku, Portugalsku, Rumunsku, Slovinsku, Španielsku, Švajčiarsku a vo Veľkej Británii. Približne 2000 vodičov/prepravcov GEFCO má k dispozícii PDA na skenovanie balíkov pri ich nakladaní a dodaní zákazníkom alebo vyzdvihnutí od nich. V priebehu druhej polovice roku 2013 GEFCO plánuje rozšíriť funkcie tohto systému na pokrytie riadenia balenia a prípravu distribučných trás. V roku 2014 sa spustí využívanie systému na nakladacích plošinách. To umožní priame nahrávanie tovaru pri odchode a príchode kamiónov.

„Systém, ktorý sme vyvinuli pre GEFCO a jeho úspešné zavedenie, svedčí o účinnosti týchto systémov v logistike. Vďaka projektu sa spoločnosť KRATZER Automation zviditeľnila na európskom prepravnom trhu. Okrem toho GEFCO využíva veľké množstvo funkcií tohto softvéru, čo nám dáva nový impulz k ešte väčšiemu posilneniu funkčnosti našich produktov,“ uviedol Jacques Trépant, manažér KRATZER Automation France.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

SL Jobs

SL Jobs

12. januára 2022

Archív pracovných pozícií

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Ako moderne zaistiť bezpečnosť zamestnancov v logistike?

Ako moderne zaistiť bezpečnosť zamestnancov v logistike? „Legislatíva hovorí, že každý zamestnávateľ je povinný zamestnancom, ktorí vykonávajú rizikovú prácu, zabezpečiť ich neustály dohľad. A to buď druhým pracovníkom alebo iným spôsobom. Dohliadajúci pracovník je ale pre zamestnávateľov príliš drahý a mohol by navyše vykonávať v rámci firmy inú prácu,“ hovorí Lukáš Převrátil, riaditeľ vzdialeného dohľadu […]

Systematické riadenie organizácie

Systematické riadenie organizácie Systematické riadenie organizácie a odbavenie prepravných kapacít je prínosom pre príjem, expedíciu aj dopravcu. Aplikácia riadenia časových okien na nakládke a vykládke Time Slot Control spolu s komplexným yard management riešením pomáha skrátiť čas potrebný na odbavenie vozidla. Situácia na dopravnom trhu je zložitá. Preto je kladený dôraz na efektívnu spoluprácu a […]

27 kamier a AI postačuje na 80 000 metrov štvorcových

27 kamier a AI postačuje na 80 000 metrov štvorcových Kontajnerový terminál Herne ušetrí 60 000 eur ročne na prevádzkových nákladoch na fyzickú bezpečnosť Kontajnerový terminál Herne (CTH) je príkladná spoločnosť z Porúria. Na ploche takmer 80 000 metrov štvorcových sa distribuuje tovar z celého sveta na miesto určenia. Predchádzajúca bezpečnostná stratégia s bezpečnostnými strážcami […]

Ak potrebujete špičkový vysokozdvižný vozík len na určité obdobie, riešením je prenájom

Ak potrebujete špičkový vysokozdvižný vozík len na určité obdobie, riešením je prenájom V dnešnej rýchlej dobe, kedy sú správne nastavené procesy v sklade základom efektivity, je mimoriadne dôležitá spoľahlivá manipulačná technika s prvotriednym servisom. To však predstavuje značné investície, ktoré majiteľ prevádzky nemusí práve mať alebo sa mu neoplatí rozširovať vozový park natrvalo. V týchto prípadoch je praktickým a výhodným […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 91: Hlavná téma: Omnichannel logistika; Doprava: Manipulačná technika v náročnom teréne; Development: Využitie IT systémov; Interview: Ľubomír Petrík, Terno; Prípadová štúdia: Skladové priestory pre dm drogerie markt Slovensko; Výrobná logistika: Železničná doprava; Konferencia: Slovlog v Bratislave; KLM: Prínos kongresov pre logistiku; Skladovanie: Dodávateľské reťazce

Prečítať elektronicky.
Zaistite si svoj výtlačok.

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required