„Cirque du Soleil si váži toto nové partnerstvo so spoločnosťou DHL, ktorá je lídrom v odvetví logistiky,“ povedal Finn Taylor, Senior Vice President putovnej šou Cirque du Soleil. „Vnímame ho ako fantastické spojenie dvoch obľúbených značiek, známych pre ich perfekcionizmus v odvetví, v ktorom pôsobia. Keďže naše turné zahŕňa až 150 miest na šiestich kontinentoch, je dobre zvládnutá logistika pre úspech Cirque du Soleil priam kľúčová. Tešíme sa, že sa DHL stane súčasťou nášho dodávateľského reťazca a že spoločne rozšírime okruh divákov, ktorí budú mať možnosť pozrieť si našu šou.“
Hlavné logistické požiadavky zahŕňajú postavenie a rozloženie celej šou a tiež prepravu kompletného vybavenia medzi jednotlivými miestami. Na prepravu bude využitá letecká, námorná i cestná preprav a DHL bude zabezpečovať aj colnú deklaráciu. Na jednu Big Top show je potrebné prepraviť až 250 000 kusov vybavenia, na čo môže byť potrebných až 80 40-stopových nákladných kontajnerov. Stan spolu s mobilnou dedinou a ťahačmi zaberá plochu približne 180 000 m2. Počas turné v roku 2014 očakáva Cirque du Soleil na svojich 19-tich show až 15 miliónov návštevníkov.