Navyše za každý dotazník, vyplnený v 10 európskych krajinách, daruje Raben minimálne jedno euro pre vybranú neziskovú organizáciu. V Českej republike a na Slovensku budú vybrané peniaze použité na aktivity Červeného kríža.
„Pýtaním sa zákazníkov na naše služby sme realizovali myšlienku dialógu , ktorá tvorí základný prvok CSR aktivít. Získané návrhy a pripomienky nám umožnia zefektívniť procesy a aj často naznačujú nové smery vývoja na trhu. Respondenti navyše podporujú dobrú vec. Inovatívny je i spôsob vykonávania dotazníku, ktorý je od tohto roku v podobe on-line formulára. Všetky tieto prvky, vďaka ktorým je tohtoročná štúdia špecifická, uskutočňujú našu víziu vývoja CSR, ktorá prináša dodatočné výhody životnému prostrediu prostredníctvom kontinuálneho rozvoja,“ uviedla Marta Szymborska, vedúca CSR skupiny Raben.