Amadou Diallo, CEO DHL Freight, sa vyjadril: „V máji minulého roku sme predstavili multimodálne prepravné riešenie spájajúce Áziu a Európu. A v priebehu necelého roka sme vďaka uvedeniu možnosti teplotne kontrolovaných prepráv posunuli náš servis na ešte vyššiu úroveň. Naši zákazníci na oboch kontinentoch sa môžu spoľahnúť na tradičnú kvalitu DHL a teraz aj na oveľa vyššiu flexibilitu, keďže túto efektívnu formu prepravy môžu pre svoje teplocitlivé zásielky využívať počas celého roka.“
Kontajnery s kontrolovanou teplotou sú prepravované najrýchlejšou trasou, tzv. západným koridorom medzi mestami Chengdu a Lodz. Aj napriek vonkajším teplotám, ktoré môžu v zime klesať pod -17°C v lete vystúpiť nad 26°C, majú zákazníci možnosť nastaviť si v kontajneroch optimálnu teplotu od -25°C do +25°C, čo je významnou výhodou najmä pre zákazníkov z high-tech segmentu. Kontajnery sú vyrobené z hliníka a ocele a majú vlastný zdroj energie, využívajúci dieslovo-elektrický motor. Rovnako sú vybavené pokročilým systémom Track & Trace, ktorý umožňuje nielen sledovať presnú polohu zásielok ale aj kontrolovať a upravovať vnútornú teplotu v kontajneroch počas prepravy.
Vlakové spojenie Čína-Európa bolo spustené v roku 2013 v spolupráci so spoločnosťou YHF Logistics, operátorom vlaku Chengdu Express Train. Najrýchlejšie vlakové spojenie Číny a Európy začína v Chengdu a končí na jednom z intermodálnym terminálov, Małaszewicze alebo Lodz v Poľsku.