logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL Jobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • SL BOOK
  • SL News
    • Archiv newsletteru SL News
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Podniky po covide potrebujú reštart Po dvoch uplynulých rokoch, počas ktorých bola prevádzka...
  • Prestížne ocenenie Red Dot Award pre elektrický kompaktný nízkozdvižný vozík ERE 225i od...
  • Gefco pomáha postprodukčnými úpravami vozidiel predĺžiť úžitkový čas áut vo flotilách Spoločnosť...
  • DATART po rekonštrukcii znovu otvorí jednu zo svojich najväčších predajní Návštevníci...

Dachser testoval terminálový ťahač na elektropohon

13. marca 2014
Doprava 0
869

Dachser dlhodobo spolupracuje s výskumnými firmami, ktoré sa zaoberajú výskumom elektricky poháňaných vozidiel. Nedávno tak testoval nový prototyp špeciálneho elektrického ťahača od spoločnosti Terberg Nordlift, ktorý by mohol byť ekologickou alternatívou prepravy návesov a nadstavieb v rámci areálu logistických centier.

„Tieto testy na pobočkách v Herne a Hamburgu prebehli veľmi úspešne,“ hovorí André Bilz z oddelenia vývoja a nákupu technológií spoločnosti Dachser. „Od vodičov sme dostali veľmi pozitívnu spätnú väzbu, najmä vďaka extrémne tichému motoru a bezemisnej prevádzky ťahača,“ dodáva.

Nový ťahač má elektricky poháňaný hriadeľ konštruovaný pre výkon 160/180 koní pri otáčkach 1800 až 2800 za minútu. Kapacita batérie je 206 kilowatthodín a ťahač uvezie náves s celkovou hmotnosťou až 45 ton. Batéria vydrží v prevádzke na jedno nabitie deväť hodín, jej opätovné nabitie trvá iba 4,5 hodiny. „Tento nový elektropohon nie je len ekologický, ale po spustení sériovej výroby bude aj finančne zaujímavý,“ hovorí Arno Ortlieb, riaditeľ spoločnosti Terberg Nordlift. „Potom sa tento bezemisný terminálový ťahač stane výbornou alternatívou pre manipuláciu s návesmi a nadstavbami v logistických areáloch,“ uzatvára André Bilz.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

SL Jobs

SL Jobs

12. januára 2022

Archív pracovných pozícií

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Ako moderne zaistiť bezpečnosť zamestnancov v logistike?

Ako moderne zaistiť bezpečnosť zamestnancov v logistike? „Legislatíva hovorí, že každý zamestnávateľ je povinný zamestnancom, ktorí vykonávajú rizikovú prácu, zabezpečiť ich neustály dohľad. A to buď druhým pracovníkom alebo iným spôsobom. Dohliadajúci pracovník je ale pre zamestnávateľov príliš drahý a mohol by navyše vykonávať v rámci firmy inú prácu,“ hovorí Lukáš Převrátil, riaditeľ vzdialeného dohľadu […]

Systematické riadenie organizácie

Systematické riadenie organizácie Systematické riadenie organizácie a odbavenie prepravných kapacít je prínosom pre príjem, expedíciu aj dopravcu. Aplikácia riadenia časových okien na nakládke a vykládke Time Slot Control spolu s komplexným yard management riešením pomáha skrátiť čas potrebný na odbavenie vozidla. Situácia na dopravnom trhu je zložitá. Preto je kladený dôraz na efektívnu spoluprácu a […]

27 kamier a AI postačuje na 80 000 metrov štvorcových

27 kamier a AI postačuje na 80 000 metrov štvorcových Kontajnerový terminál Herne ušetrí 60 000 eur ročne na prevádzkových nákladoch na fyzickú bezpečnosť Kontajnerový terminál Herne (CTH) je príkladná spoločnosť z Porúria. Na ploche takmer 80 000 metrov štvorcových sa distribuuje tovar z celého sveta na miesto určenia. Predchádzajúca bezpečnostná stratégia s bezpečnostnými strážcami […]

Ak potrebujete špičkový vysokozdvižný vozík len na určité obdobie, riešením je prenájom

Ak potrebujete špičkový vysokozdvižný vozík len na určité obdobie, riešením je prenájom V dnešnej rýchlej dobe, kedy sú správne nastavené procesy v sklade základom efektivity, je mimoriadne dôležitá spoľahlivá manipulačná technika s prvotriednym servisom. To však predstavuje značné investície, ktoré majiteľ prevádzky nemusí práve mať alebo sa mu neoplatí rozširovať vozový park natrvalo. V týchto prípadoch je praktickým a výhodným […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 91: Hlavná téma: Omnichannel logistika; Doprava: Manipulačná technika v náročnom teréne; Development: Využitie IT systémov; Interview: Ľubomír Petrík, Terno; Prípadová štúdia: Skladové priestory pre dm drogerie markt Slovensko; Výrobná logistika: Železničná doprava; Konferencia: Slovlog v Bratislave; KLM: Prínos kongresov pre logistiku; Skladovanie: Dodávateľské reťazce

Prečítať elektronicky.
Zaistite si svoj výtlačok.

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required