„Vďaka zjednodušeniu systému pre zaisťovanie asistenčnej služby a rozšírenie využívanej servisnej siete sa nám podarilo vo väčšine prípadov poskytnúť odbornú pomoc do 30 minút od nahlásenia poruchy,“ hovorí Manfred Detel, riaditeľ divízie Vehicle Services DKV Euro Service. Služba je dostupná pre majiteľov karty DKV prostredníctvom tiesňovej linky 00800 365 24 365 v 38 európskych krajinách.
Podľa M. Detela možno 95 % porúch riešiť priamo na mieste. Najčastejšími príčinami prerušení jazdy bývajú poškodené pneumatiky a poruchy na elektronike. „V okamihu, keď servisná centrála prevezme hovor, operátori servisného centra DKV hovoriaci niekoľkými svetovými jazykmi skoordinujú všetko, čo je potrebné urobiť,“ vysvetľuje Detel. Ak okamžitá oprava nie je možná, DKV Truck Service zaistí odťah vozidla. „Dôležitý je intenzívny dialóg s našimi kvalifikovanými servisnými partnermi,“ vysvetľuje Manfred Detel. „Len tým spôsobom môžu byť požiadavky našich zákazníkov a partnerov vybavené vo vysokej kvalite, na ktorú sú zvyknutí.“
Asistenčná služba DKV Truck Service zahŕňa odstraňovanie porúch, vyslobodenie, odťah či sprevádzkovanie vozidla a dokonca aj sprostredkovanie náhradného automobilu. Okrem toho zaisťuje prepravu vozidiel späť do krajiny pôvodu, prekládku nákladu, tlmočnícke a prekladateľské služby, rezervácie hotelov pre vodiča a sprievod, rezerváciu cestovných lístkov a pomoc pri výmene či získanie nových dokladov. Pracovníci asistenčnej služby poskytujú rovnako bezplatný informačný servis, ktorý zahŕňa napríklad zistenie adresy najbližšieho servisu, čerpacej stanice a pod. Pre lepšiu kontrolu nákladov za služby DKV Truck Service si môžu zákazníci stanoviť individuálny limit pre výšku plnenia za služby spojené s núdzovým volaním. Do zvoleného limitu môže vodič vozidla platiť kartou DKV bez schvaľovania. Ak by bola cena vyššia, DKV obratom zákazníka skontaktuje a on sám sa rozhodne, či má byť služba poskytnutá.