logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Cieľom sú tržby vo výške 10 miliárd eur a EBIT ROS vo výške 10 percent na organickom základe do...
  • Spoločnosť Scania Slovakia oznamuje zmenu na pozícii finančného riaditeľa (CFO). S účinnosťou od...
  • Pracovný trh dnes prechádza asi najväčšou transformáciou v histórii. Zmeny sa pritom netýkajú...
  • Konkrétne časové okno na doručenie zásielky? Zákazníci ho chcú naprieč strednou Európou, najviac...

DPD ParcelShop – nová sieť odberných miest DPD

16. júna 2014
Spravodajstvo 0
876

Zásielku si môže príjemca nechať odoslať do DPD ParcelShopu priamo pri nákupe v internetovom obchode pri ukončení procesu objednávky . Vyberie si zo zoznamu dostupných odberných miest v blízkosti svojho bydliska, či práce, prípadne si ju tam presmeruje v priebehu doručovania cez mobilný internetový portál www.presmeruj.mojbalik.sk. Pred samotným doručením zásielky posiela spoločnosť DPD príjemcovi SMS alebo e-mail s informáciou o termíne dodania zásielky. Ak príjemcovi termín dodania nevyhovuje, môže ho prostredníctvom on-line nástroja zmeniť alebo si zásielku presmerovať do odberného miesta. Po doručení balíka do odberného miesta DPD je príjemca opätovne informovaný o možnosti vyzdvihnutia zásielky a termíne, do ktorého bude jeho balík uložený v DPD ParcelShope.

„Podľa našich skúseností, a to nielen zo Slovenska, si klient vyberá tie odberné miesta, ktoré sú blízko jeho bydliska, po ceste z práce, prípadne na miestach kde prestupuje z jedného dopravného prostriedku do druhého alebo vystupuje z MHD. Na tieto miesta sa zameriavame pri získavaní partnerov pre DPD ParcelShop. Väčšina našich zákazníkov prevádzkujúcich e-shopy túto službu už implementuje alebo ju bude v blízkej dobe pre svojich klientov implementovať. Medzi prvými sú tí zákazníci, ktorí nemajú svoje vlastné prevádzky po celom území Slovenska,“ hovorí Peter Červeň, generálny riaditeľ DPD na Slovensku. Sieť odberných miest sa neustále rozširuje a veľmi skoro by mala pokrývať v dostatočnej hustote celé územie Slovenska.

Ceny začínajú už na 3,6 EUR za balík do 3 kg, jedinou podmienkou je doniesť balík do odberného miesta. Následne ju nasledujúci pracovný deň doručí kuriér DPD na akúkoľvek adresu na Slovensku. Túto možnosť už dnes využíva široké spektrum zákazníkov, ktorí potrebujú napríklad vrátiť tovar do internetového obchodu ako reklamáciu. Táto možnosť je čoraz aktuálnejšia aj v súvislosti s novým zákonom o ochrane spotrebiteľa, ktorý vstupuje v platnosť tento mesiac.

„Novou službou nenahrádzame doručovanie zásielok kuriérom, je jej doplnkom a je zameraná na tú časť zákazníkov e-shopov, ktorí z rôznych dôvodov uprednostňujú vyzdvihnutie balíka v čase, ktorý vyhovuje najmä im a na mieste, ktoré si vyberú,“ vysvetľuje Peter Červeň. Drvivá väčšina klientov si svoje balíky vyzdvihne do 3 pracovných dní od doručenia do odberného miesta a môže za dobierky platiť v hotovosti pri preberaní tovaru na všetkých odberných miestach, na vybraných miestach aj platobnou kartou.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Spoločnosť Jungheinrich si v rámci Stratégie 2030+ stanovila jasné ciele rastu

Cieľom sú tržby vo výške 10 miliárd eur a EBIT ROS vo výške 10 percent na organickom základe do roku 2030, strategické iniciatívy v oblastiach globálnej expanzie, automatizácie, rozšírenia portfólia a transformácie a rast podporovaný cieleným prístupom k fúziám a akvizíciám so zameraním na Severnú Ameriku a Áziu a Tichomorie, ako aj na oblasť automatizácie. […]

M2C Slovakia nasadzuje drony do výškového čistenia. Kto zaspí, prehrá

Trh sa mení a my s ním. V M2C Slovakia rozširujeme naše portfólio o revolučnú službu – výškové čistenie pomocou dronov. Moderná technológia Baudoin Wash-Drone 1.2 predstavuje efektívnu, bezpečnú a ekologickú alternatívu k tradičnému umývaniu fasád a solárnych panelov. Dron čistí pomocou horúcej osmotickej vody a vysokotlakovej wapky, bez potreby lešenia či horolezcov. Výsledok? Rýchlejší […]

Patrik Smolka z Linde MH: Elektromobilita je pre nás historická záležitosť

Patrik Smolka pôsobí v spoločnosti Linde MH od svojich profesijných začiatkov. Z technickej podpory a cez produktový manažment sa prepracoval až k oblasti automatizácie. Viedol viacero komplexných projektov od prvotných analýz po ich finálnu implementáciu a stál za väčšinou automatizovaných riešení, ktoré spoločnosť Linde MH úspešne realizovala na slovenskom trhu. Dnes vedie tím produktovej podpory […]

„Vysokozdvižný vozík z Číny? Zabudnite na predsudky – spoľahlivosť má dnes novú značku“

Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva vozíky do viac ako 120 krajín, spolupracuje s európskym lídrom KION Group a ponúka overený výkon za dostupnú cenu? EP Equipment nie je neznámy výrobca. Je to jeden z globálnych hráčov, ktorý spolupracuje s KION Group – európskou jednotkou a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 103: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok