Napríklad, náklad zo švédskeho Helsingborgu, prichádza už nasledujúci deň do Brna a do Viedne o štyri hodiny neskôr. Vďaka pevnému cestovnému poriadku a denným odchodom sa end-to-end prepravný čas medzi trhmi skrátil z predchádzajúcich piatich na súčasné tri dni.
„Zbernú linku sme upravili, aby sme vyhoveli požiadavkám trhu a potrebám našich zákazníkov pre rýchlejšie dodávky. Vysoko spoľahlivé a lepšie dodacie časy umožnia našim zákazníkom zlepšiť ich výrobné cykly a redukovať interné zásoby a fixné náklady,“ hovorí Amadou Diallo, CEO DHL Freight. Zásielky, ktoré prídu do Brna a Viedne sú doručené zákazníkom v jednotlivých krajinách nasledujúci deň. A navyše, zásielky zákazníkom do/z Maďarska a Slovenska profitujú z lepšieho dodacieho času o dva dni, pretože náklad je konsolidovaný v depe vo Viedni a následne doručený prostredníctvom pravidelných nočných spojení do ďalších krajín strednej a juhovýchodnej Európy.
„O túto linku je medzi zákazníkmi veľký záujem a to vo všetkých priemyselných odvetviach. Nemecko je síce stále hlavnou exportnou krajinou pre väčšinu našich zákazníkov, ale s meniacim sa výrobným cyklom a novými trendmi v dodávateľsko-odberateľských reťazcoch získavajú na dôležitosti taktiež ďalšie trhy ako napríklad severské krajiny,“ hovorí Stanislav Adamus, DCC Manager CEE a Managing Director DHL Freight Slovensko.