Štvrťpaleta, používaná ako displejová platforma v maloobchodných predajniach, priniesla spoločnostiam Kellogg’s a Ahorramas značné prevádzkové výhody a zvýšenie tržieb o 32 % v porovnaní so zvyčajným umiestnením tovaru.
Ahorramas prevádzkuje v Španielsku 232 supermarketov a do niektorých z nich v rámci testovania rozmiestila štvrťpalety, aby mohlo byť urobené porovnanie s inými obchodmi, kde sú rovnaké výrobky umiestnené na regáloch. Počas skúšky boli výrobky Kellogg’s na štvrťpaletách CHEP v supermarketoch vystavené rôznymi spôsobmi, vrátane usporiadania do ostrovčekov v uličkách, umiestnenia v zvyčajnom priestore regálov, v blízkosti mliečnych výrobkov a džúsov za účelom cross-sellingu a na pozíciách druhotného vystavenia.
Použitie štvrťpaliet zvýšilo maloobchodné tržby cereálií Kellogg’s o 32 % v porovnaní s obvyklým umiestnením tovaru na regáloch a až o 99 % pri usporiadaní do ostrovčekov v uličke. Pri vhodnom umiestnení tak môže dôjsť až k dvojnásobnému zvýšeniu tržieb v porovnaní so zvyčajným umiestnením výrobku v regáloch. Vedúci pre integráciu zákazníkov spoločnosti Kellogg’s v Španielsku, Cruz de Frutos Sanz, hovorí: „Použitie paliet prinieslo aj ďalšie výhody, ako je skrátenie času potrebného na doplnenie tovaru, keďže displej palety sa jednoducho transportujú do predajne a uložia na miesto. Nie je tak nutné venovať čas a úsilie rozmiestneniu výrobkov do regálov. Štvrťpalety tiež preukázateľne zlepšili riadenie zásob, takže nedochádzalo tak často k ich vyčerpaniu.“ Category Manager spoločnosti Ahorramas, Efren Pareja, dodáva: „Radi by sme dostávali všetok tovar na štvrťpaletách CHEP. V porovnaní s umiestnením výrobkov v regáloch zaznamenávame mimoriadne navýšenie tržieb a úsporu času, pričom nedochádza k poškodeniu tovaru. Sme radi, že sa spoločnosť CHEP snaží vysvetliť výhody používania štvrťpaliet na trhu. Tieto palety sú prínosom pre každého.“