Novo založená divízia CCV Customer Services je reakciou na zvyšujúci sa dopyt po kompletnom zastrešení služieb z oblasti starostlivosti o zákazníkov. Dodávané riešenia nie sú obmedzené len na samotné CRM systémy, ale ich súčasťou je aj ďalšia pridaná hodnota. „Klienti chcú pomoc s nastavením kampaní. Potrebujú analyzovať dáta až do sociálnych sietí a budovať spokojnosť svojich zákazníkov. Chýbajú im na to vhodné nástroje,“ komentuje nové aktivity Dalibor Damborský, konateľ CCV Informační systémy.
Do produktového portfólia divízie Customer Services bude ďalej patriť celá oblasť cloudových služieb postavených na Microsoft Azure, ktorá budú zameraná na riešenia pre zákaznícke stratégie a lepšiu tímovú spoluprácu. „S tvorbou riešení formou služby máme už viac ako 15 rokov skúsenosť. Preto nie je náhodou, že počet našich zákazníkov obsluhovaných pomocou cloudových riešení dynamicky rastie. Verím, že novou divíziou ešte lepšie tento potenciál využijeme,“ dodáva Dalibor Damborský.
Do čela divízie bol menovaný Martin Vokřál, ktorý doteraz pracoval v CCV Informační systémy na poste konzultanta a následne produktového manažéra Microsoft Dynamics CRM. Predtým pôsobil v niekoľkých obchodných pozíciách a tiež ako projektový manažér v spoločnosti AQE advisors. Vyštudoval ekonomiku a manažment na Univerzite obrany v Brne a právo medzinárodného obchodu na Právnickej fakulte Masarykovej univerzity. Je súčasne Microsoft Certified Professional pre oblasť CRM a taktiež certifikovaným projektovým manažérom.